Part - 13

856 72 11
                                    


"အင္း...အဲ..."

ေဘးတဖက္မွ ၿငီးသံလိုလို ဘာလိုလိုအသံေၾကာင့္ အိပ္ေပ်ာ္ေနရာမွ Guan Lin တေယာက္ ဆတ္ခနဲ ထထိုင္မိသည္အထိ...

"ေဘဘီ..."

"Ji Hoon..."

အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ အႏွီလူသားမွာ မ်က္ႏွာတခုလံုး ျဖဴေလ်ာ္လွ်က္ တခုခုကို ၿငီးတြားေနဟန္...မသကၤာသျဖင့္ ပါးႏွစ္ဖက္ကို ကိုင္ၾကည့္လိုက္မွ...

အားပါးပါး ပူက်စ္ေနတာပဲ...ကေယာင္ကတမ္းေတြ ေျပာသည္ထိဆိုေတာ့...အေျခအဟန္ကမဟန္..

ေစာင္ကို ဆြဲလွန္လိုက္မွ ကိုယ္ပါ shock ရခ်င္သြားသည္...မဟုတ္ေသးပါဘူး ငါ မေန႔ညက အိပ္ရာခင္းကို ေသခ်ာေပါက္လဲထားပါတယ္...ဘာလို႔ ေသြးေတြ မနည္းမေနာပါလိမ့္...ေတာ္ရံုေလာက္ထြက္ၿပီး တိတ္သြားမယ္ထင္တာ...ခုေတာ့ တကိုယ္လံုးက ေသြးေတြမ်ား တစိမ့္စိမ့္ထြက္ထားေလေရာ့...

ဤသို႔လွ်င္ Lai Guan Lin မွာ ေရွ႕မ်က္ႏွာေနာက္ထားၿပီး Woo Jin ကိုဖုန္းဆက္ရေလသတတ္...Woo Jin ကိုေတာ့ ေသြးမတိတ္သည့္အေၾကာင္းသာ ေျပာျပထားၿပီး တကယ့္ဒီေလာက္ထိ ေသြးထြက္ရသည့္အေၾကာင္းကိုေတာ့ ဖုန္းထဲ ေျပာရမွာ တမ်ိဳးႀကီးျဖစ္ေနသျဖင့္ ခ်န္လွပ္ထားခဲ့သည္...အကယ္၍ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ဘယ္လိုဘယ္ပံု Woo Jin ကို ေျပာဖို႔ သူမလာခင္ က်ေတာ့္မွာ စကားလံုးစီေနရေသးသည္...

ေပါက္စီမ နဲ႔ မန္ထိုမ ကေတာ့ အလိုက္သိစြာ အိပ္ရာခင္းကို အသစ္လဲေပးၿပီးသြားသည္... ဒီေလာက္ထိ ဘယ္လိုဘယ္ပံုျဖစ္သြားရေၾကာင္း ဘယ္သူမွမေမးေပမယ့္ အားလံုးက ျပံဳးစိစိ....အိမ္က လူေတြမွာ ရီလည္းမရီရဲ..သို႔ေသာ္ Ji Hoon မထႏိုင္သျဖင့္ မနက္စာဝိုင္းမွာ က်ေတာ္တေယာက္ထဲ အိမ္ကလူေတြကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရသည္မွာ ကိုယ့္အိမ္မွာကိုယ္ ေျပးေပါက္ရွာခ်င္သည္အထိ....မေလွ်ာ္နဲ႔ အိပ္ရာခင္းႏွစ္ခုလံုး လႊင့္ပစ္လိုက္လို႔ အမိန္႔ေပးခ်င္ေပမဲ့ ပါးစပ္ကမထြက္....အဲ့ဒါတာထက္ အမွတ္တရအျဖစ္ စိတ္က သိမ္းထားခ်င္သေယာင္...ဒါေၾကာင့္ လူေတြ အိမ္ေထာင္ဦးဆို ႏွစ္ေယာက္ထဲ အိမ္ခြဲေနၾကတာ ျဖစ္မည္ဟု ခုမွ သေဘာေပါက္မိသလိုလို...

Knock..knock...

"သခင္ႀကီးေဆးလာပို႔ပါတယ္...."

ခုတင္ေပၚမွာ ခုထိ အဖ်ားရွိန္နဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္ေနဆဲ ေကာင္ေလးကို ေရပတ္တိုက္ေနတာ ခဏရပ္ၿပီး ေစာင္ကို ေမးဖ်ားထိ ဆြဲတင္ၿပီးမွ...

Boss and meWhere stories live. Discover now