"ညစာစားၿပီးရင္ ကိုယ္နဲ႔ တူတူ ျခံထဲ ခဏဆင္းရေအာင္ ေဘဘီ..."
"အင္း..." သူ႔ပန္းကန္ထဲက ဆီေလွ်ာ့ဆားေလွ်ာ့ အရသာမရွိသည့္ စြတ္ျပဳတ္ေတြကို ေမႊရင္း Ji Hoon စိတ္မပါလက္မပါေျဖသည္...
သူ႔စကားတိုင္း အခန္းထဲ ထမင္းေတာ့လာပို႔ပါသည္...ဆရာဝန္စကားအရ အရည္ပဲေသာက္ရမည္ဟူေသာ Ji Hoon ၏ေရွ႕တြင္ ျမင္သာျမင္ရ မၾကင္ရေသာ ဟင္းလ်ာအစံုစံု...ဘယ္ဆရာဝန္လဲကြ...Park Woo Jin သာဆို နာၿပီပဲ...
"ေသာက္လို႔ေကာင္းလား..." အားမနာစြာ တၿဖဲႏွစ္ၿဖဲ စားျပရင္း ေမးလိုက္သူ Guan Lin...
"ခင္ဗ်ား ..လာရြဲ႕ေနတာလား...မစားရတဲ့ လူေရွ႕ မ်ိဳျပဆို႔ျပရတာ ေပ်ာ္ရဲ႕လား ကိုကို..." ရြဲ႕တဲ့တဲ့ မ်က္ႏွာေပးႏွင့္ ရန္ျပန္ေတြ႕ေသာ Ji Hoon...
အခ်ိဳပြဲက်လည္း.."ကိုကို ပန္းသီးေလးတစိတ္ေလာက္..." ပန္းသီးေတာင္းေနေသာ Ji Hoon မ်က္လံုးမ်ားက ေလဆာတန္းမ်ားပင္ ထြက္ေနသေယာင္...
"သစ္သီးက အမွ်င္ဓာတ္ပါလို႔ အစာေျခရခက္တယ္...ေဘဘီ...စားႏိုင္တဲ့ခါက် ႏိုင္ငံျခားက အစားအစာေတာင္ မွာေကၽြးမယ္ ဟုတ္ၿပီလား..."
အစားအေသာက္သရဲ Ji Hoon မွာ လြယ္လြယ္နဲ႔ လက္မေလွ်ာ့ႏိုင္...
"ဒါဆို က်ေတာ္ကိုကို႔ကို ခြံ႕ေကၽြးမယ္ေလ..." အစားအေသာက္ႏွင့္ ပတ္သတ္လာလွ်င္ ဉာဏ္နီဉာဏ္နက္ အကုန္သံုးေသာ Ji Hoon...
"ညာတာပါေတးနဲ႔ ေဘဘီ..." ငါကမသိတာမွတ္လို႔ ဆိုတဲ့ အထာနဲ႔ Guan Lin မွာ သြားၿဖဲျပသည္.....ထမင္းဝိုင္းမွာ အသံတိတ္စစ္ပြဲကဲ့သို႔...တဂ်ံဳးဂ်ံဳး တဂ်ိမ္းဂ်ိမ္း မျဖစ္ရံုတမယ္...
ညစာစားအၿပီး ျခံထဲထြက္ေတာ့ အေတာ္ပဲေမွာင္ေနၿပီ....ျခံထဲမွာလည္း လူစံုတက္စံု...ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ
"ခဏ မ်က္လံုးမွိတ္ထားမယ္..." Guan Lin ၏ လက္ေခ်ာင္းရွည္မ်ားက Ji Hoon မ်က္လံုးလွလွေလးမ်ားကို အသာေလးပိတ္ထားသည္..မီးရွဴးမီးပန္းသံထြက္ေတာ့မွ လက္ေတြကိုေျဖခ်ေပးေတာ့ သူျမင္ရတာက ေကာင္းကင္ယံထက္ မီးပန္းေတြနဲ႔ စာေရးသ႐ုပ္ေဖာ္ထားျခင္း...
Park Ji Hoon Normu Sarang Hae
စိတ္လႈပ္ရွားမႈကို မထိန္းသိမ္းႏိုင္ ပါးစပ္က လႊတ္ခနဲ ေအာ္မိရံုမက...မ်က္ရည္မ်ားပင္ေဝ့ဝဲတက္လာသည္...Guan Lin လက္ကိုလည္း ကေလးေလးလို ဆြဲဆြဲေဆာင့္ေဆာင့္မိေနျပန္....မီးပန္းသံေၾကာင့္ မၾကားရမွာစိုးလို႔ Guan Lin က ခါးကိုင္းေပးရွာ..."ေဘဘီ fireworks surprise ေလးၾကည့္ရတာ ေပ်ာ္ရဲ႕လား..."