Satırarası yorumlarınızı bekliyorum...
Not:Multiyi aça bilirsiniz.Bahar
Dediği ile afallamamak elde değildi.Ne söylediğinin farkında değilmiydi? Muhtemelen,bu bir şaka idi.Gerçek olma ihtimali yüzde sıfır olacak bir şey ile beni kandırmaya çalışıyordu."Güzel şaka."
"Bu bir şaka değil,Bahar."
Her an şaşkınlığım daha da artıyordu.
"S-sen ne söylediğinin farkında mısın?"
"Evet,farkındayım.Ben seni gerçekten,seviyorum Bahar.Seni gördüğüm ilk andan sana bağlandım."
"Şu an saçmalıyorsun, Yavuz!Bu söylediklerine inanmamı bekleme."
"Hayır,Bahar.Dışardan sert adam gibi gözüke bilirim,ama ben sana tutuldum."
"Sakın Yavuz,sakın!Benden bu yalana inanmamı bekleme.Şimdi içeri geçiyorum ve sakın arkadaşlarımın da yanında bu abuk subuk cümleleri kurup,onların kafasını karıştırma!"
Şu an koltukta oturmuştum,boş boş duvarı izliyordum.Yavuz ve ben hariç her kes gece olmasına aldırmayarak,hararetli sohbet ediyordu.Ben,onun az önceki konuşmamızdan etkileneceğini düşünmemiştim.Sonuçta,onun etrafında bin tane kız var.O ise geldiğimizden beri gözünü bir an üzerimden çekmiyordu.Bir anda Fethi'nin yüksek sesle konuşması ile tüm bakışlar ona yönelmişti.
"Biz kalkalım artık."
"Ya ben kızları çok sevdim,bu gece burda kalıcam." Dedi Eylem,Su'ya göz kırparak.Su da gülerek göz kırpınca,kızların bu kadar çabuk kaynaşmasına sevinmiştim.
Her kes,ayağa kalkınca,biz de kızlarla komple olarak onları geçirmek için kapıya yöneldik.Nihayet,tüm erkekler gittikten sonra biz Su'nun evinde yanlız kalmıştık.Kızlar,yine koltuğa geçince şaşırarak onlara baktım."Kızlar uyumuyor musunuz?"
"Ay Bahar,bu saate ne uyuması?Küçük çocuk musun?"diyen Nazlı'ya göz devirdim.
"Asıl siz ergenler gibi,sabaha kadar uyanık kalıp,sohbet etmek gibi planlar kurmuyorsunuzdur umarım?"
"Off Bahar!Gel otur şuraya.İki çift laf konuşalım." Dedi Su.
"Hem sana sormamız gereken önemli konular var." Eylem'in bunu söylemesiyle istemsiz olarak,yanlarına gitmek zorunda kalmıştım.
"Evet,Bahar.Seni dinliyoruz." Hah!Yine gereksiz konular vardı anlatmam gereken sanırım.Fakat gel gör ki,ben bilmiyordum.Ya da bilmemezlikten geliyordum.
"Kızlar neyi kast ediyorsunuz?"
"Bak Bahar.Açık konuşacağım,bugün kahveleri tazelemek için mutfağa geçecek iken, kapıdan Yavuz ve senin konuşmanızı dinledim.Daha doğrusu kulak misafiri oldum."Su'nun bunu söylemesi ile gözlerim şaşkınlıktan açılırken,ne diyeceğimi şaşırmıştım.Arkadaşlarımın bu durumdan haberdar olmasını istemiyordum.Ancak,soğukkanlı olursam bu durumdan kurtula bilirdim.
"Ay her şey anlattığın gibi işte Su!Daha fazla soru sormayın."
"Ya nasıl? Bahar sen bizim arkadaşımızsın,senin aşk hayatın bizi de ilgilendirir. Sonuçta senin mutluluğun bizim mutluluğumuz." Diyen Nazlı'yı Eylem kafasıyla onaylamıştı.
"Ha bir de kızlar Yavuz ve Bahar öpüşmüşler." Şu an Su'yu geberte bilirim.Ters bakışlarımı ona yollarken o "Ne var?" Diye omuzunu silkti.Kızlardan anında:
"Ne?!" Diye bağırmalar yükselirken şu an bu durumdan nasıl kurtula bilirim diye düşünüyordum.Aklıma gelen dahiyane plan ile, yüzümdeki sert ifade gitmişdi.Yerine ise bilmişçe etrafındaki her kesi sinir eden sinir kız ifade gelmişti.Ayağa kalkıp,işaret parmağımı hepsinin üzerinde gezdirerek konuşmaya başladım:
"Bir,biz öpüşmedik.Çünki ben karşılık vermedim.İki,siz kendinize bakın.Evet Nazlı'cığım senden başlayalım.Bugün o Ateş bey ile bakışmalarınız neydi öyle?Dünya bir yana siz bir yana gibi davranıyordunuz.Bir birinize bakınca, sırıtmalar, gülümsemeler.Yanlız bir şey deyim mi?İçim şişti.Evet...Sen Su...Benim kardeşime asılmalar falan...Onun arkasında delinkanlı ablası var.Sahipsiz sanma Feyzullah'ı.Bugün bir birinize bakışmanız falan,canımı sıktı.Niyetin ciddi ise,orasına karışamam tabi.Son olarak...sen Eylem...Fethi ile bir-birinizden hoşlandığınız apaçık ortada.Bir-birinize laf sokmalar falan.Ne kadar inkar edersen et,her şey ortada.Ehh,her ne kadar aşk olduğuna inanmasamda bu hayatta aşka inanan insanların söylediği bir cümle vardır:En büyük aşklar,nefret ile başlar."
Konuşmamı bitirdikten sonra,tüm kızların ağzı açık kalmış bana bakıyorlardı.Onları takmayıp,odama gidip uyudum.
~sabah~
Sabah kalktım,oturma odasına geçtiğimde kızların kanepede uyuya kaldıklarını gördüm.Sırf azacık da olsa dedikodu yapa bilsinler diye,o kanepede uyumaya bile razı olmuştular.Dün söyledikleri yüzünden,onlara ne kadar kızgın olsam bile,onları bu halde görünce tüm öfkem uçup gitti.Yanlarına gidip,her birinin yanağına bir öpücük bıraktım.Hepsi,gözlerini ovarak uyandığında,onlara sırıtarak bakıyordum.Kanepede uyudukları için,her yerleri tutulmuştu."Eh,kızlar.Ben size dedim ama." Deyip,mutfağa yöneldim.Enfes bir kahvaltı hazırlayıp,hep birlikte masanın başına geçtik.Kızlar kahvaltıda beni dinlememenin azabını çekiyorlardı.Güzel bir kahvaltı ettikten sonra,hepimiz koltuğa geçip,televizyonu açtık.Karşımıza çıkan ilk diziyi izlemeye koyulurken,kapının çalması ile her kesin dikkati dağıldı.Ben anında kapıya yönelip,kapıyı açarken karşımda gördüğüm kuriye bana elindeki çiçekleri uzattı.
"Bahar Kutlu?" Dedi.Ben "Evet benim." Dedim.Sonra elindeki buketi bana verip,imzamı alıp gitti.Çiçeklere şaşkınlıkla bakarken,üzerindeki not'u görür görmez okumaya başladım.
"Günün güzel geçsin,Bahar.Seni çok seven Yavuz."
Anında sinirlenmeye başlarken,çiçeklere bir daha baktım.Çiçekleri severdim ama, bir erkeğin kadına çiçek alması bana çok abartı geliyordu.Anında,mutfağa geçip,çiçekleri atacakken,Nazlı geldi aklıma.Çiçekleri çok sever,ona versem iyi olacak.İçeri geçtiğimde kızlar şaşkın gözlerle bana bakarken,onlara çiçeğin kimden geldiğini anlattım.Hepsi inceden sırıtırken,ters bakış atmam ile hepsi ciddi ifade almıştı.Nazlı elimdeki buketi alıp,gidip bir vazoya yerleştirmişti.İçine su alarak,hafif güneş parıltıları düşen pencerenin önüne koymuştu.Daha yeni kalkmama rağmen,kızlara odada bir az dinleneceğimi söyleyip,ordan uzaklaşmıştım.
Yine yatağa sindim.Yavuz'u düşündüm.Dün ona hayır derken gözlerinin dolması geldi aklıma...Sonra bugün gönderdiği çiçek...Dün bir an gözünü kırpmadan beni izlemesi...Acaba beni gerçekten seviyormuydu?Aslında sevilmeye alışık olmadığım için,bütün bu olanlar bana bir oyun gibi geliyordu.
Uzun uzun düşündükten sonra aklıma bir fikir geldi.Artık,ona net bir cevap verecektim.Ama önce yapmam gereken bir şey vardı!Yb geldii.Nasıl buldunuz?
Oy/yorum yüksek olsun lütfen.
Bahar ne düşündü sizce Yavuz hakkında?
Bu arada gelecek bölümlerde sizi çok şaşırtacak sürprizler var.
Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buz |Tamamlandı|
ActionHayattan kopan bir kadın ve bir erkeğin en zor anlarında tanışması Tesadüf müdür gerçekten? "Bilmiyorum,bana yaptıklarını nasıl unuturum bilmiyorum.Elimden aldığın canımı o kadar yaktı ki...." "Elimden alınanlar canımı öyle bir aldı ki...." /düzenle...