Episode 17.

1.7K 148 47
                                    

Merhaba!İlk önce size çok güzel bir haberim var!Gerçeği ben görünce,çok sevindim.Siz de belki mutlu olursunuz diye söylemek istedim.Yazdığım hikaye #18-Aksiyon sırasında yer alıyor.Ve bu beni fazlasıyla sevindirdi.YAVBAH konulu hikayelerin böyle iyi yerlere kadar yükselmesi çok mutlu ediyor.❤

Not:multiyi aça bilirsiniz.

Ben seninleyim,aklım yerinde
Aşk'a sahibiz,çılgın türden bir başka.

Bahar
Evet,şu an her ne kadar garip olsa da Aslı tam karşımızda duruyordu.İkimiz de şaşkınlık içinde ona bakıyorduk.Neler oluyordu?Bir an Yavuz'un bağırması ile ona döndüm.

"Senin burda ne işin var lan?"

"B-ben bir şey söyleyecektim."

"Ne söyleyeceksin? Beni sevdiğim kadından ayırmanın mutluluğu sana yetmedi değil mi?"

"Yavuz,yeter!Bırak ne söyleyecekse söylesin." Sesim kısık kısık çıkıyordu.

Zaten zayıf düşmüş bedenim,bir olay daha kaldıracak halde değildi.

"Size her şeyi anlatıcam."

"Neyi anlatacaksın?Nasıl bir or..."

"Yavuz sus artık!Aslı sen de geç şu koltuğa.Ne anlatacaksın anlat.Eğer önemli bir şey değilse,inan bana seni benim elimden kimse alamaz."

Aslı dediğimi yapıp,koltuğa geçti.Derin bir iç çekerek konuşmaya başladı.

"Ben aslında hamile değilim.Ve ben Yavuz'u da sevmiyorum.Ona aşık falan da değilim.Bunların hepsi bir yalandı.Beni Sarp denilen bir iş adamı tuttu.Benim paraya çok ihtiyacım vardı.Eğer onun dediklerini yaparsam,yani bu şirkete girip,aranızı bozarsam özellikle ortaya hamile yalanını atarsam sizin aranız bozulacaktı.Ki öyle oldu.Ben parama,o ise isteğine ulaştı.Lakin bana verdiği para çok az idi.Onunla sadece karın doyura biliyordum.Sonra Sarp'ı aramaya başladım.Ancak,açmıyordu.Sonra adamlarından biri karşıma çıktı."Artık seninle işimiz bitti.Aldığın ve alacağın para o kadar." dedi.Çok sinirlendim,beni kandırmıştı.Bana oyun oynamıştı.Zaten,oyun bittikten sonra şirketten ayrılacaktım.Bugün gidip,işlemleri hall edip ayrılacağım.Giderken size doğruları söylemek gerekir diye düşündüm.Benim yüzümden aranızın bozulmasını istemem."

Söylediklerinden sonra,usulca, kapıya yaklaştı.Kapının tokmağını aşağı indirip,kapıyı açtı.Odadan çıkacak iken son bir kez bize bakıp,gülümsedi.Biz ise,onun söylediklerini hiç bir şekilde anlayamıyorduk.Nihayet,odadan gittikten sonra,konuşa bilmiştim.

"N-nasıl ya?" Dedim kısık çıkan sesimle.Olayın şokunu atlatamayan Yavuz hala donuk şekildeydi.Bir müddet sonra,kendine gele bilmişti.Bana bakıp,gülümsedi.

Aslında Aslı'nın söyledikleri beni tabiki de sevindirmişti.Sonuçta,sevdiğim adam'ın hiç bir günahı yoktu.Sadece,Aslı, yalan söylemişti.Ama bu bir gerçek vardı ki,onu değiştirmiyordu.Yavuz o gece,o kızla birlikte evine gelmişti.Ve onunla,birlikte olmuştu.

Ve tabi ki Sarp.....Ne kadar da aşağılık bir herifmiş? Sırf bizi ayırsın diye,ettiklerine inanmak zordu.Sözde beni seviyor.Hangi seven adam sevdiği kadının üzülmesine müsade eder ki?
Ben bunları düşünürken,düşüncelerimi bölen Yavuz olmuştu.

"Gördün mü? Sana benim bir suçum yok demiştim." Kollarını açarak,bana sarılmak istediğinde,onu geri ittim.Tamam,bu olanlar onunla ilgili değildi.Ancak,bu o Aslı denilen kız ile birlikte olduğunu gerçeğini değiştirmiyordu.

"Bahar?Hala küs değilsin değil mi? Suçum yokmuş.Şimdi senden uzak durmam için neyi bahane edeceksin,merak içindeyim."

"Hahah!Bahane mi?1.Ben hiç bir şeyi bahane etmiyorum. 2.Ediyorsam da,bunun için elime fırsat verme. 3.Sen o kız ile birlikte oldun hamile olmasa bile!"

"Yuh! Hatırlıyor musun? Ofise beni sevdiğini söylemeye gelmiştin.Eh,o zaman niye gelmedi de bu aklına şimdi geliyor?Hem ben alkollüydüm o zaman."

Mantıklıydı.Ama onun lafının altında kalmamak için her şeyi yaparım.

"O-o zaman yani işte....Aman be! Ne bileyim?Aklıma gelmemiş."

"Aklına mı gelmemiş?Bence,gayet aklındaydı."

Birden kapının açılması ile,Nazlı ve Eylem içeri geldi.Ardından,Ateş ve Fethi de içeri girdi.Hepsinin yüzünde gülümseme vardı.Ben olanları,yani Aslı ve Sarp'ın iş birliğini anlatmak için dudaklarımı ayıracak iken Nazlı beni susturdu.

"Her şeyi dinledik kapının arkasından.Kendini yorma."

Ben sustum.Normalde,bizi izinsiz dinledikleri için onlara kızacaktım.Fakat,hasta olduğum için pekte anlatmak istemiyordum.Dinlemeleri, işime gelmişti doğrusu.
Az sonra,Ateş bana bakarak,sırıtmaya başladı.

"Biz sizin tartışmanızı da duyduk.Yanlız Bahar,bu Yavuz bir tek Aslı ile birlikte olmadı."

Ateş'in söyledikleri ile gözlerim irice açılırken, Fethi konuşmaya başladı.

"Yani kardeşim demek istiyor ki,Yavuz bir çok kız ile birlikte oldu.Tek Aslı değil yani." Fethi bilmişce sırıtıyordu.Yavuz ise az önce Ateş'e attığı ölümcül bakışları,Fethi'ye atıyordu şimdi.

Aslında haklı idiler kesinlikle.Sonuçta, Yavuz yakışıklı.Tabi bir de zengin olunca,normal olarak kızların isteğini karşılıyordu.

"Bahar,sen aldırma şunlara."

"Ne aldırma Yavuz?Her defa mı alkollü oluyordun? Şimdi sen bahane sun bakalım bana."

"Geçmiş geşmişte kalmış,Bahar.Esas olan gelecek.Ki,benim geleceğim zaten sensin."

Söylediği gülümsememe neden olurken,kendimi hemen toparladım.

"Yavuz gider misin?" Dedim yavaşca.O pes etmeyeceğimi biliyordu.Odadan çıktı,arkadaşları da çıkınca kızlarla tek başımıza kaldık.Kızların bir şey demesine müsade etmeden,hemşireyi çağırmalarımı söyledim.Eylem gidip hemşireyi çağırırken, Nazlı çantaları toparlıyordu.Hemşire gelince,serumu çıkardı ve gide bileceğimizi söyledi.

Eve geldiğimizde,gözlerim kapanmamak için direniyordu adeta.Kızlar'a dinleneceğimi söyleyip,odaya geçtim.Yatağıma yatar yatmaz kapı sesi geldi.Gelen Su idi.Kızların konuşmasıyla her şeyi Su'ya anlattıklarını duyuyordum.Anlatmasalar, şaşardım zaten.

Tam gözlerim kapanacağı sırada,bahçeden gelen gürültü,buna izin vermedi.Pencereye yaklaşınca, uyumak için direnen gözlerim şaşkınlıktan kocaman açılmıştı!

Yb nasıldı?
Bu arada bölümleri Yavuz'un ağzından yazmıyorum.Çünkü,Yavuz ile ilgili sizi şaşırtacak sürprizlerim var.
Oy/yorum yüksek olsun lütfen.

Buz |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin