Episode 25.

1.6K 139 50
                                    

Dön böyle bir vurgun olmaz
Ezber bozulsun artık
Buz dilinden dökülse
Sözden ucuz romandık.

Yazar
Bahar ve Yavuz her ikisi de karşılarında duran kişileri görünce,şaşkınlığa uğramışlardı.Bahar sevinmişti aslında.En azından onları gören kişi Ateş idi.Başka bir çalışan olsa,kim bilir ne düşünürdü?
Ateş yüzünü onlara tutup,konuşmaya başladı.

"Ben uygun bir zamanda gelmedim sanırım?"

Bahar,Ateş'in ne ima ettiğini çok iyi bir şekilde anlamıştı.Yavuz ise,daha geldiği ilk dakikadan Ateş'in böyle bir imada bulunacağından haberdardı.

"Ne yanlış z-zamanı canım?Yavuz da zaten belge arıyormuş.Yani Yavuz bey arıyormuş belgeyi.Bildiğimiz belge yani..Anlayacağın belge aranıyordu Yavuz bey tarafından."

Bahar kekeleyerek,konuşmaya başlayınca ve bir birinden manasız cümleleri ard arda dizince Ateş haklı olarak,kahkayı basmıştı.Yavuz da Bahar'ın ilk defa böyle bir telaşa kapıldığını düşünürek,sırıtmaya başladı.

"Ne gülüyorsunuz siz ya?Çok mu komik?Neyse,belgeyi de buldum zaten.Ben gidiyorum.Siz de burada durup,gülün."

Bahar ani bir hız ile,odadan çıktı.Hemen Nazlı'nın odasına gitti.Nazlı ve Eylem oturmuşlardı,Eylem bir şey söylüyordu.Ateş ve Fethi olayını anlatıyordu anlaşılan.Çünkü,Nazlı gözlerini irice açarak,Eylemin söylediklerini dinliyordu.Bahar da düşünmeden,içeri kızların yanına girdi.

"Nazlı,her şeyi öğrendin sanırım tatlım."

"Evet.Öğrendim.Hala aklım almıyor ya nasıl böyle bir aptallık yapa bilmişiz?Onları dinlemeden nasıl yargılamışız ki?"

Bahar başını aşağı eğdi.Belki de onların bu durumda olmasının sebebi kendisi idi diye düşünüyordu.

"Ben çok üzgünüm,kızlar.Benim yüzümden sevdiğiniz adamlardan ayrı kaldınız aylarca.Keşke hiç beni tanımasaydınız...."

Bahar son sözleri söylerken,başını aşağı eğdi.Ağlamak istemiyordu.O güçlü idi.Asla ağlayamazdı.Ağlamak zayıfların yaptığı,gereksiz bir hareketden başka bir şey değil.
Fakat,kızlar onun ağlamamak için kendini tuttuğunu biliyorlardı.Bu yüzden,her ikisi de bir birine bakıp,kafalarını olumlu anlamda salladılar.Daha sonra,her ikisi de Bahar'ın yanına geçtiler.Saçına öpücük kondurup,yüzünü kaldırdılar.

"Senin suçun mu?Saçmalama istersen.Burda kimsenin bir suçu yok.Yavuz'un yaptığı bir yanlış hareket sonucunda bu duruma düştük."

Nazlı,Bahar'ı teselli etmek adına konuşurken,Eylem de kafası ile onaylıyordu.

"Aynen birtanem.Hem sen olmasan Nazlı ve Ateş tanışamazdı ki zaten."

"Evet Bahar,bak Eylem ne kadar haklı.Üzülecek hiç bir şey yok."

Bahar bu ortamın havasını dağıtmak istiyordu.Kendisinin güçsüz duruma düşmesi,onun sinirlerini bozmuştu.

"Nazlı belgeleri getirdim."

"Ah,çok sağ ol kuşum."

"Kuşum ne be?Bana bak,bana böyle vıcıklı mıcıklı kelimeler söyleme.Gıcık oluyorum ya."

Nazlı Bahar'ın dikkatini dağıtmak adına,onun sinirlerini küçük bir şekilde yerinden oynatmaya karar vermişti.

"Tamam kuşum."

"Nazlı....Gel lan buraya.Kıza söyleme diyorum hala söylüyor ya."

Bahar hafif bir şekilde,elindeki kağıtı Nazlı'ya uçak şeklinde fırlattı.Eylem de bu karmaşadan uzak durmak yerine,her ikisini daha da ateşliyordu.
Aniden,kapının açılması ile Feyzullah ve Su içeri geçti.Feyzullah:

"Anlaşılılan yine bir kavga var."

Onları gören tüm kızların üzerine ciddi bir ifade gelmişti.Çünkü,Su da Ateş ve Fethi'nin her şeyden haberdar olduğunu zann etmiş,onlara karşı içinde kin büyütmüştü.Feyzullah desen,konu ne zaman onlara gelse,gidip onları dövmemek için kendini zor tutar,onlara karşı nefret kusardı adeta.

Bahar onları görür görmez gidip ikisinin de yanağına öpücük kondurup,odadan çıktı.Nazlı ve Eylem'in onlara her şeyi anlatacaklarına emindi.Sabahtan beri aynı şeyleri dinlediği için gına gelmişti artık.Aynı sözleri duymamak adına oradan uzaklaşmakta görmüştü faydayı.

Odasına gidip,işini yapmaya başladı.Aynı şekilde Yavuz da odasında iş ile meşguldü yoğun şekilde.Sanırım,bu iki insanın bir benzer karakteri de:İşlerine düşkün olmaları idi.

Bir azdan Demet yeni bir iş için her kesi odasına toplamıştı.

"Evet beyler bayanlar...Yeni bir iş yapacağız ve bu iş için bu toplantı olmalı idi.Yeni bir görev verildi.Bu görevde çift şekilde çalışacağız.Daha doğrusu çalışacaksınız.Yapmanız gerekenleri size sekreterim söyleyecek.Şimdi sadece,eşinizi seçin.Buyurun,bir dakikanız var."

Her kes-Eylem,Fethi,Ateş ve Nazlı eşlerini seçme derdindeydi.Çünkü,Eylem&Fethi,Nazlı&Ateş partner olmak istiyordular.Bahar ve Yavuz ise kenarda durmuş,sadece,sonucu bekliyorlardı.

"Bir dakikanız doldu.Eylem eşin kim?"

"Fethi."

"Peki Nazlı sende?"

"Ateş."

"O halde Yavuz ve Bahar eşleşiyor."

Yavuz bu haberi bekliyordu zaten.Hiç rahatsız olmamış,aksine sevinmişti.Bahar ise endişeli idi.Bunun hesabını evde kızlara soracaktı.Keşke o da konuşmaya katılsaydı da başka biri olurdu partneri diye geçirdi içinden.Ama artık faydası yoktu.Kime ne söylerse,hiç bir şeyi değiştiremeyecekti.Öyle bir niyeti de yoktu zaten.Çünkü,Yavuz'un ondan korktuğunu düşünmesini istemiyordu.Aksine,belki de bu yolla ondan güzel bir şekilde intikam ala bilirdi.

Her kes dağılmıştı,Bahar da kendi odasına gitmişti.Kapının tıklatılması ile "gel" dedi.İçeri Yavuz geldiğini görünce,yüzü hemen düştü.Sonra kendini toparlamayı başarmıştı.

"Kusura bakmayın rahats..."

Yavuz'un lafını tamamlamasına izin vermeden konuşmayı seçmişti Bahar.

"Bakarım!"

"Efendim?"

"Kusura bakmayın dediniz,bende bakarım dedim."

"Haa.Neden?"

"Kusur yapmayın da bakmayayım."

"Tamam anladım.Şey...Başlasak mı işe?"

"Tamam.Odanıza gidip,kalemlerinizi falan getirin."

"İyi de sizde zaten var kalem."

"Eşyalarımı paylaşmayı sevmem de."

Yavuz aldığı cevap ile odadan çıkıp giderken,Bahar'ın her zamankinden daha zor kadın olacağını aklına bir kere daha kazıdı.

Yb geldi.Umarım beğenmişsinizdir.
Oy/yorum yüksek olsun.
Son bölümde yorum iyice düştü,hikayemden bıktınız sanırım?
Lütfen belirtin,final tarihini ona göre ayarlayacağım.

Buz |Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin