Brzy ráno se Vlna probudila. z boku ji hřál Miky a ostatní potichu spali. Jediný kdo nebyl v doupěti byla Xolana. Vlna se protáhla vyšla z jeskyně. Zpěv ptáků byl příjemný a slunce už dost silně hřálo. Jde vidět že dlouhé světlo je teď v plném proudu. Potom uviděla Xolana která si čistila tlapky a přemýšlela. „Dobré ráno mami. " Řekla Vlna. „Dnešní den na lov nepůjdeš. Chci aby jsi ukázala náš tábor Mikymu a Lence. A běž vzbudit ostatní. " Rozkázala Xolana. Vlna šla vzbudit ostatní. „Vztávejte! " Zavyla Vlna. Všichni se probudili vyšli ven z jeskyně. „Co budeme dělat? Co budeme dělat? Co budeme dělat? " kníkala Lenka. Chová se jak čtyř týdenní štěně. Ať je už s ticha! Vlna jen potichu zavrčela. Lenka konečně zmlkla a šla si sednout vedle ostatních kteří čekali na alfin proslov. „Dobré ráno členové smečky. Jak víte máme tu nové členy. Konkrétně Mikyho a Lenku.“ Dořekla Xolana. „Takže vám rozdělím úkoly. Vlna půjde nováčkům ukázat tábor, Benzin Heart a Bouře půjdou na lov a ostatní půjdou na hlídku. "Řekla Xolana a šla nějak upravovat doupata v jeskyni. „Pojďte za mnou nováčci! " Zavyla Vlna. Lenka a Miky k ní přišli a čekali co se dál bude dít. „Půjdeme k našemu malému jezeru, poté k louce kde se chodí lovit a ke hranici. " Popsala Vlna. „První se vydáme k našemu jezeru. Miky a Lenka byli už klidní a pomalu si procházeli les. Vlna si však všimla že jsou jiní. Chovají se prostě jako vodítkový psi. Brzo byli u jezera kde ve mžiku plaval Miky. „Dobrá práce! Tady vás naučím plavat na velké vzdálenosti. " Vlna šla do vody napila se a plavala do hluboké vody. „Vidíte? Musíte prostě máchat tlapkami." Vysvětlila Vlna. Jenomže na Vlnu skočila rezavá srst a ponořila ji do vody. Co mám dělat! Drží se mě jako klíště! Vlně docházel kyslík a její mozek začínal ztrácet vědomí. Poslední věc kterou uviděla byl Miky který se snažil lišku sundat.
A pak už nic.
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...