12. Kapitola

191 16 20
                                    

Vlna se vzbudila brzy ráno. Musíme být pryč z tábora do té doby dokud nebude slunce nejvýše. Musím ostatní vzbudit. Vlna tady šla vzbudit Heart. „Musíme už vyjít z tábora. " Řekla tiše Vlna. „Jsem vzhůru." Řekla Heart a stoupla si. „Pomůžeš mi vzbudit ostatní?"
Zeptala se Vlna. „Ano alfo." Řekla Heart a šla vzbudit Lenku. „Vlna šla vzbudit Naidu. „Naido vztávej! " Řekla Vlna. „Promiň alfo jsem vzhůru." Řekla tiše Naida. Vlnu Naidina reakce překvapila ale šla vzbudit Mikyho. „Miky vztávej musíme ven z tábora. " Řekla Vlna. „Dobré ráno Vlno." Řekl Miky. Vlna olízla Mikymu čumák. Ten jí to oplatil. Brzy byli všichni vzhůru. Vlna vyšla na skalku. „Členové smečky naposledy se podívejte na náš tábor. Musíme ho opustit." Zavyla Vlna a potom pro sebe tiše zakňučela. Bude mi to tu chybět. Smečka se vydala ke hranicím. Už byli u hranic a čekali na smečku lišek a kojotů. „Nazdar psice! Území je naše!" Vykřikla liška. A vtrhla do území. Vlna šla za hranice a šli po louce na lov. Bylo Rudolistí a tím pádem už louka nevypadala tak sladce. Ale Vlna najednou ucítila psy. „Smečko cítím psy! Do bojového postoje!" Zavyla Vlna a začala vrčet. Z keře vyšli dva hlídací psi. Jeden byl pes a druhý byla fena. „Nechceme potíže. Chceme se přidat. Je to tu plné kojotů a lišek." Řekla fenka podobná Xolaně. „Já jsem alfa smečky. Můžete se přidat. Zrovna jsme o tábor přišli. " Řekla tiše Vlna. Oba přikývli a šli spolu se skupinou. „Jak se jmenujete? " Zeptala se zvědavě Heart. „Já jsem Tesák a tohle je Bouře." Najednou skočila do řeči Bouře. „Já jsem taky Bouře. Můžeme ti říkat Bouřka?" Fenka se podívala a přikývla aby mohl Tesák pokračovat. „Žili jsme se smečkou kterou vedla krvežíznivá fena Blade. Podařilo se nám daleko utéct. A Bouřka je vlastně má sestra. " Řekl Tesák. „Dobrá smečko jdeme dále. " Řekla Vlna ale najednou ji něco napadlo. Musím už určit postavení. Je nás moc a i když cestujeme už je to nutné udělat. „Počkejte budeme si muset určit postavení. " Řekla Vlna. „První budou lovci. Lovci budou Bouře, Bouřka, Tesák, Naida, Natys a Lenka. Hlídka bude Akira, Kelín, Amy, a Benzin. A teď jdeme na postavení bety a omegy. Miky bude pro svou dobrosrdečnost omega ale dále mu prosím říkejte Miky. A má Beta bude....... Heart! "Zavyla Vlna. Všichni začali souhlasně výt.
Jsou spokojení.

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat