Vlna potichu postupovala že smečkou ale ucítila něco jiného. Les! Květiny! Vlna přidala do kroku. Běželi na kopec. Slunce začalo zapadat. Vlna vyšla ze smečkou na kopec. Uviděla krásné údolí. „Našli jsme ho! Našli! " Ozývalo se ze všech stran. Vlna byla hrozně šťastná. To není možné! „Smečko pojďme do údolí!" Zavyla Vlna. Smečka se rozběhla do údolí. Uviděli krásné jezírko a několik doupat. „Tohle bude doupě Gammy a tohle doupě pro nemocné." Vlna se smečkou šli dál a našli malou jeskyni. „Tady bude bydlet omega." Řekla Vlna a prošla se smečkou celý tábor. Cítila radost. „Vlno můžeme jít někam spolu." Zeptal se Miky. Vlna kývla a následovala Mikyho až k řece. „Chci ti říct že............ " Zašeptal Miky. „Že chci mít s tebou štěňata." Řekl Miky. „To já taky! " Řekla Vlna a povalila Mikyho na zem.
Teď už víte co se děje XD.Z pohledu Heart.
Heart šla Tesákovi po boku a nevěděla co říct. Mám mu říct že bych s ním chtěla rodinu? Heart se zastavila. „Co se děje Heart? "Zeptal se Tesák. „Chci ti říct že......... bych chtěla mít s tebou rodinu." Řekla Heart. Tesák se rozzářil. „To je nejlepší zpráva na světě! " Potichu zavyl a začal si s Heart hrát.
Tady je to to stejné XD.Z pohledu Akiry.
Akira se procházel s malou omegou Stair. „Stair já tě....... miluju! " Řekl Akira. Stair poskočila radosti a honili se spolu kolem stromů ale u toho spolu zápasili.Z pohledu Vlny.
Vlna svolala celou smečku kvůli důležitému obřadu. Vedle ní seděl Miky. Až byla celá smečka u doupěte alfy Vlna začala mluvit: „Našli jsme to co jsme hledali. Náš tábor. Ukážeme že je náš! "Vlna začala výt. Všichni se přidali. Vlna uviděla svou matku. Matka se na ni podívala a usmála se. Vlna cítila spojitost smečky.
Jsme spolu a navždy budeme!Tohle je už konečná kapitola Moonrise pack 1.
DĚKUJI ZA NEUVĚŘITELNÝCH 2 TISÍCE PŘEČTENÍ!!
JSTE ÚŽASNÍ!!!!
DOUFÁM ŽE SE VÁM BUDE LÍBIT I 2 DÍL!
NEBO ROZHODNĚTE JESTLI BYSTE CHTĚLI DVA DÍLY NEBO JEDEN DOHROMADY.
V MÉDIÍCH NOVÝ TÁBOR
279 SLOV.
ANO ZASE NEJSEM VE ŠKOLE XD.
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...