Když už konečně Vlna dotáhla z Akirou do smečky srnce mohla pustit odporné kopyto z tlamy. „Srnec to se najíme! " Jásali ostatní psi. Vlna uviděla Mikyho jak Akiru propaluje pohledem. Akira mu to tvrdě oplácel. Když už Vlna měla klid šla hledat nějaké to jezírko. Brzy ho našla. Byla to maličká tůňka. No není to jako jezero v táboře.Vlna se cítila klidně než se od jeskyně ozvalo vytí. „Miky vyzívá hlídkaře Akiru o postavení ve smečce! " Vlna rychle běžela k jeskyni. Miky už byl v bojové pozici spolu s Akirou.
Z pohledu Mikyho.
Miky uviděl jak ho Vlna pozoruje. Neboj se Vlno nezklamu tě! Říkal si Miky v duchu. Heart šla mezi ně a pak zavyla. „Tři dva jedna teď! Bojujte!" Miky se snažil Akirovi podrazit tlapky. Ale Akira se ohnal po tlapce Mikyho a kousl ho do tlapky. Miky zavyl bolestí. Ty jeden! Miky se vysmekl a skočil po Akirovi. Akira spadl na zem. Mám vyhráno! Miky držel Akiru na zemi. Ale Akira se zakousl Mikymu do hrdla. Miky tělem proběhla ostrá bolest. Uskočil a spadl na zem. Rychle se postavil a trochu se mu točila hlava. Miky chtěl zaútočit ale zatočila se mu hlava a spadl na zem. Akira ho držel na zemi. Miky uviděl Vlnu. Pro Vlnu udělám cokoliv! Miky se začal vrtět a odrazil Akiru. Miky vyskočil a dopadl mu na zadek. Akira zakňučel a uhnul. Miky zachytil rovnováhu a zakousl se Akirovi do zadní tlapky. Akira ho kousl do čumáku. Miky ucítil bolest a krev. Miky pustil a skoro nic přes krev neviděl. Au! „Konec! " Zavyla Vlna. „Postavení se nezměnilo."Z pohledu Vlny.
Vlna doběhla k Mikymu. „Chudáčku! " Zašeptala a šla s ním do doupěte. „Lenko dokážeš zastavit krvácení?" Zeptala se Vlna. „No jasně alfo!" Řekla Lenka a běžela pro nějaké byliny. Vlna Mikymu olizovala čumák. Kolem nich šel Akira. „Byl jsi dobrý soupeř." Řekl Akira. „Ty taky. " Řekl Miky. Lenka brzy přišla s lístky a zastavila krvácení. „Dnes budu jíst s Mikym. Prosím popros Heart ať srnce rozdělí. " Řekla Vlna. „Ano alfo." Odpověděla Lenka. Vlna si vzala velký kus a Miky dostal kousek libového masa. „Díky že jsi se mnou." Řekl tiše Miky. „Neboj mám tě moc ráda. Pro mě nemusíš být beta lovec či hlídkař. Já tě mám ráda když jsi takový jaký jsi." Řekla Vlna a spolkla poslední sousto. Brzy usnula Mikymu přitulená k boku.
Dobrou noc můj Miky.No možná už to z Mikym přeháním :D.
407 slov.
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...