Vlna viděla že i Natys byla smutná. Vlna vyšla na skalku. „Vykopeme pro Xolanu hrob. Ale každý ze smečky jí k hrobu dá dárek. Je jedno jaký ale musíte říct co jste na Xolaně neboli naší alfě měli nejradši. " Nikdo neměl připomínky takže Vlna sešla se skalky a potkala Mikyho Lenku Benzin a Heart. „Jdeme k jezeru. Půjdeš Vlno s námi?" Zeptala se Benzin. „Ano ráda. " Řekla Vlna. Miky se k Vlně tiskl a šel cítit z něj smutek. Jdu naposledy naším krásným táborem. Než ho ta banda surovců zničí! „Moc mě mrzí jak to dopadlo ale kdo bude další alfa? " Zeptala se Lenka. „Vlna! Je chytrá a na alfu by se hodila. " Řekl nadšeně Miky. „Taky si myslím! Naučila mě plavat! " Kníkla nadšeně Lenka. „Je to pravda. Vlna je chytrá fenka." Řekla Heart. Benzin jen přikývla. Vlna se trochu zastyděla ale cítila se i dojatě. Mají mě rádi. Důvěřují mi. Vlna brzy byla u jezera. Viděla že bylo zataženo a mlha. Lenka hned šla něco najít. Brzy přiběhla z malým rudým listem. Vlna šla něco hledat. Našla krásnou růži a opatrně ji chytla do tlamy. Brzy se sešli s dary na břehu jezera. Benzín měla krásný kamínek, Miky měl větvičku a Heart dokonce ulovila bílého králíka. „Půjdeme do středu tábora. " Řekla Vlna. Ostatní jen přikývli.
Už byli v táboře a čekalo se ještě na jednu věc. Kdo bude alfou. Heart vyšla na skalku. „Naše alfa padla při boji což znamená že někdo bude muset být další alfou." Řekla Heart. „Máme tady návrh. Alfou by mohla být Vlna. Ti co půjdou ke skalce souhlasí s tím že alfou bude Vlna." Řekla Heart. Ke skalce došel Miky Lenka Benzin a Bouře. Poté Kelín Amy Naida a Akira. Zbývala už jen Natys. Ale brzo se rozhodla a došla ke skalce. „Alfa Vlna! Alfa Vlna! Vyli ostatní psi. Vlna předstoupila. „Teď dáme Xolaně dary." Řekla Vlna. Svítil už tiše měsíc. Xolana už měla hrob pod stromem. První šla Heart ke hrobu jako vlastní dcera Xolany. „Mami dávám ti tuhle Bílou kožešinu z králíka za to jak jsi byla spravedlivá a udělala pro mě všechno co jsi mohla." Řekla Heart a položila Kožešinu na Xolanin hrob a odešla do zástupu. Poté šla Vlna s růží v tlamě. „Mami dávám ti tento dar za tvou dobrosrdečnost a že jsi mě vychovala." Řekla Vlna a položila růži na kožešinu a odešla. Poté se všichni vystřídali. Vlna si šla spolu s Mikym lehnout do jeskyně.
Mami bude se snažit smečku vést jako ty!
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...