18. Kapitola

171 15 3
                                    

Vlna se probudila. Její tělo bylo prochladlé. Je Rudolistí nebo ledový vítr? Vlna otevřela oči a lekla se. Uviděla sníh. Hodně sněhu. „Miky vstávej! " Řekla Vlna. Miky otevřel oči. „Sníh!" Po jeho zavytí se ostatní probudili. Mladší skákali radostně ve sněhu. Ale Vlna uviděla Akiru. Ležel nehybně na zemi. „Akiro! " Vlna si stoupla a šla k Akirovi. Byl studený jako led. Prosím probud se! Akira se pomalu postavil. „Jsem v pořádku." Řekl. Vlna kývla a šla se podívat na Foresta. Forest skákal do výšky. Už by se mohl naučit lovit. „Foreste.... " Řekla Vlna ale Forest jí skočil do řeči. „Mami ulovil jsem myš!" Vlna se podívala na malou šedou myš. „Gratuluji." Řekla Vlna. On se naučí lovit sám. Vlna šla po sněhu který jí křupal pod tlapkami. Kdo ví jaký by byl ledový vítr v táboře. Se Xolanou. Vlna věděla že brzo bude málo kořisti. „Smečko musíme už něco ulovit. Na lov půjde............ Naida, Star, Bouřka a Bouře. Já půjdu s Mikym a Forestem se podívat po okolí. Zatím mě zastoupí Heart. " Ostatní přikývli. „Kam půjdeme?" Kníkl Forest. „Podívat se po okolí. " Odpověděla Vlna. Miky šel za ní. „Půjdeme najít vodu." Řekla Vlna. Potichu kráčeli a najednou Vlna uviděla jezero. Než varovala Foresta tak už byl na zamrzlém jezeře a poskakoval. „Foreste ne!" Zavyla Vlna. Pod Forestem se led prolomil a Forest spadl do vody. Ne! Vlna si Miky rozbili dopadem led a snažili se ve vodě chytit Foresta. Vlna ho konečně chytila do tlamy a šla s ním ke břehu. Položila Foresta na zem. Nedýchal. „Co s ním?" Zeptal se šokovaně Miky. Pomoc co teď? Vlna mu začala trošku mačkat bříško. Po pár okamžicích Forest začal dýchat. „Ma mami?" Zachraptěl. „Ke smečce! Hned! " Řekla Vlna. Miky vzal do tlamy Foresta a rychle běžel ke smečce. „Co se stalo?" Zeptala se Heart. „Forest spadl do vody! Musíme ho zahřát ale bohužel jsem taky mokrá." Řekla Vlna. Heart kývla a někam běžela. Donesla deku. „Našla jsem ji. Dej ji Forestovi. " Řekla Heart. Vlna rychle našla keř kde nebyl sníh a zabalila Foresta do deky." Forest kýchal a třepal se zimou. Vlna a Miky si o něj báli.
Co když umrzne?!

No chudinka Forest.
V médiích deka kterou našla Heart.
370 slov.
Byla tady menší úprava protože smečka už nemá tábor.

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat