22. Kapitola

169 18 12
                                    

Smečka odpočívala už delší dobu. Musíme se vydat dál. „Smečko musíme dál. " Řekla Vlna. Nějací psi zakňourali ale Vlna to ignorovala. Věděla že musejí dál. Smečka šla dále ale najednou se spustila vichřice. Vlna skoro neviděla na cestu. „Já nic nedivím!" Zavyla Bouře. „Smečko utíkejte za mnou! " Zavyla Vlna a rozběhla se proti větru. Nemůžu čekat. Musím prostě utíkat. Vlna slyšela tlapky za sebou ale bylo jich málo. Vlna najednou uviděla..... jeskyni! „Všichni za mnou! " Zavyla Vlna a vběhla do jeskyně.

Začala ostatní počítat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začala ostatní počítat. Akira, Miky, Lenka, Heart, Forest, Moon, Sky, Star a Stair...... Kde jsou ostatní?! Vlna propadla panice jako ostatní psi. „Klid! Potom je najdeme. Kdyby jsme se vydali teď na cestu mohli bysme se ztratit úplně. "Řekla Vlna. Psi se uklidnili. „Kdo je to? Co tu děláte?" Zavyl někdo z jeskyně. Ze stínu vyšla fenka československého ovčáka a vedle ní hnědá fenka. „Omlouváme se. Musíme tu zůstat. " Řekla Vlna. Fenka se ni pořádně podívala. „Jsi nejspíš alfa smečky že ano? " Zeptala se fenka. „Ano jsem." Řekla Vlna. „Výstup!" Zavyla fenka a z jeskyně vyšlo více psů. Bylo jich hodně. „Až najdete ty ostatní členy vaší smečky tak se utkáme. "Řekla Fenka. „Jinak já jsem Calamity, tohle je Denna a ostatní jsou Vichřice, Kissae, Argo, Tyrkyska a Flame." Řekla Calamity. Vlna si prohlížela ostatní psy. „Ahoj. " Řekl Argo. „Ahoj." Odpověděla Vlna. „Oni mají lišce! " Zavyla Vichřice. Calamity sebou trhla a podívala se na malého lišáka. „Jde cítit psím prachem. Může tu zůstat. "Řekla Calamity. Vlna šla trochu hlouběji do jeskyně. Tam si lehla.

Byl večer ale vichřice neustupovala. Vlna nemohla spát protože se bála o zbytek smečky. Najednou k ní přišel Miky. „Jsi v pořádku?" Zeptal se nervózně. „Bojím se o ostatní. " Zakňučela. „Neboj budou v pořádku. " Řekl Miky. Vlna mu olízla čumák. Miky kývl a šel pro Foresta. Všichni tři si lehli vedle sebe. Vlna pomalu přestávála být nervózní a pomalu začala být unavená. „Dobrou noc." Řekla kolemjdoucí fenka Kissae. „Dobrou." Řekla Vlna.
Najdeme se. Určitě.

Omlouvám se že je tahle kapitola
kratší ale doufám že i tak se líbí.
445 slov.

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat