Vlnu ale teď zajímal kojot který zaútočil na Mikyho. Byl vyhublý a proto ho Vlna tak rychle zabila. „Jsem v pořádku. " Řekl klidně Miky. Ale najednou z keře vyběhla kojotice. „Dej nám už pokoj!" Zavyla Vlna rozzuřeně. „Vyzívám tě na souboj. " Zavřískla kojotice. Zabiju jí. Dá nám konečně pokoj! Vlna kývla a stoupla si do bojového postoje. „tři dva jedna.... teď." Zavyla Heart. Kojotice se zakousla Vlně do přední tlapky. Vlna zavyla bolestí a kousla kojotici do ucha. Ale že stínu vyšel vlk a kousl Vlnu do hrdla. Pomoc! Vlna nemohla stát a spadla na zem. Umřu. Sbohem. Vlna ale uviděla že smečka jí jde na pomoc. Vlna uviděla Mikyho jak bojuje s kojoticí. Vlna se jí s posledních zakousla do hrdla. Kojotice spadla k zemi a Vlna zavřela oči. Pak už nic necítila.
Vlna se probudila v domě dlouhé packy. Byl večer. Já zase žiju? Ano žiju! Vlna najednou uslyšela tlapky. Byl to Miky a Forest. Forest fňukal a kňučel. „Nevím jestli je naživu. " Uslyšela mluvit Vlna Mikyho. „Miky, smečko." Řekla tiše Vlna. „Vlno! " Zavyl Miky a rozběhl se do domu. „Jsi naživu! Už nikdy tě nechci ztratit!" Řekl Miky a olízl ji čumák. Brzy v domě vyla celá smečka. „Jsme tak rádi že jsi přežila! " Zavyla Amy. „Ano přesně! " Řekl Akira. Vlna cítila kolem sebe teplo. „Co se stalo potom co jsem omdlela?" Zeptala se Vlna. „Bouřka zabila kojotici a Tesák vlka. " Řekla Heart po boku s Tesákem. „Dobrá...."Řekla Vlna. „Jídlo!" Zavyl Kelín. Vlna s k němu otočila. Byl to velký balík těch kousků masa které dávají dlouhé packy psům. „Na, tady Vlno. " Řekla Natys a dala Vlně misku plnou těch kousků. Mám to skusit? Vlna ale však vzala první sousto. Není to špatné. Je to i docela dobré. Vlna jedla dál až byla miska prázdná. „A teď všichni!" Zavyla Lenka a běžela k balíku těch kousků. „Je řada na mě! " Zavyla Bouře a skočila na balík. Všichni si vesele hráli nebo jedli. Uviděla i Foresta jak má plnou tlamičku kousků masa. Smečka byla šťastná a to bylo hlavní. Kolem Vlny šla Stair a Star. Vesele si povídaly. Pak uviděla Kelína jak se směje s Kajou. Ti si hodně rozumí. Potom uviděla Bouři s Bouřkou, Tesákem a Heart. Lenka a Amy se honili po celém domě. Vlna se cítila dobře. Brzy ostatní byli unavení. Šli si lehnout někde po domě. Vedle Vlny ležel Miky a Forest.
Jako smečka budeme šťastní.Máme tady novou kapitolu! Do smečky se přidali noví členové. Vítejte!
V médiích Vlna. Nevím co tam dát! XD
416 slov.
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...