7. Kapitola

226 16 7
                                    

Vlna tomu nemohla uvěřit tak zavyla: „Proč jsi mu nepomohla? Už může být mrtvý! " Natys hodila na Vlnu podrážděný pohled a prohlásila: „Není to má starost." Ve Vlně bublal hněv. Kde tu fenku našli? Vždyť se chová jak kojot! Xolana šla na skálu a řekla: „Vytvořím výpravu která najde toho psa a dovede ho do tábora. Bude to Bouře Amy Kelín a............... no dobrá Vlna ale dávej si pozor!" Kývla jsem a šla jsem za Bouří Amy a Kelínem. „Můžeme vyrazit!" zavyla Vlna ale Bouře ji přerušila. „Musíme počkat na Natys ta nás k tomu psovi zavede. " Jenomže Natys pomalu došla a dělala že je alfa celé smečky. „Pojďte za mnou ukážu kde je ten pes." Jediná Vlna uviděla že Natys převrátila oči v sloup. Ta fenka mi rozkazovat nebude! Vlna se však posunula dozadu kde byla Bouře. „Bouře mě ta fenka připadá namyšlená! Jaká je pro tebe?"
Zašeptala Vlna. „Pro mě je jen trošku namyšlená, horší je podle mě Lenka." Odpověděla Bouře. Vlnu to dost překvapilo. Lenka není tak hloupá a drzá! Vlna se tedy posunula dopředu. Celá skupinka  běžela až k místu kde opravdu ležel pes. Měl vrásky a ocas měl zakroucený do spirály. „Běž ho ty Vlno zachránit!" Vlna tedy poslechla a šla ke psovi a snažila se ho probudit. Je živý! Cítím to!
A Pes otevřel oči a podíval se na Vlnu. „Děkuji." Řekl pes a zavrtěl ocasem. „Pojďte ho podepřít! " Zavyla Vlna. Amy a Vlna ho podepřeli a šli do tábora.
Tohoto nebyla opravdu Natys schopná!

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat