8 Kapitola

198 18 7
                                    

Vlna se celou cestu nedokázala uklidnit. Na Natys házela odporný pohled a Natys jí to vracela. Už byli uprostřed tábora a uviděli Xolanu. Vlnu už bolelo rameno z námahy tak by jsi teď nejradši lehla do jeskyně. „Běžte ho odnést do doupěte. " Řekla Xolana. Amy zakopla a spolu s Vlnou spadla na zem. Amy se postavila a šlo vidět že je vyčerpaná. „Amy a Vlno vystřídá vás Natys a Bouře." Řekla Xolana. Vlna šla do jeskyně kde padla k zemi. Brzy uslyšela kroky. Byl to Miky. „Jsi v pořádku? " Zeptal se Miky. „Ano jsem. " Řekla Vlna. Miky si vedle ní lehl a oba usnuli.

„ Vstávejte!" Zavyla Lenka. Vlna otevřela oči a zvedla hlavu. „Bude se rozdělovat úlovek." Řekla Lenka tiše. Vlna se postavila na tlapky a štouchla do Mikyho. „Vstávej ospalče!" Kníkla Vlna. Miky zakňoural a zvedl hlavu. Vlna se poté podívala na toho neznámého psa. Spal a vypadal už lépe. Vlna se tedy vydala ven z jeskyně a šla si spolu s Mikym sednout do oblouku. „Vítám vás u rozdělení kořisti." Prohlásila Xolana a vzala si velký kus králíka. Poté až dojedla na řadě byla na řadě Heart. Poté Vlna která snědla nohu králíka. Všichni si najedli a Xolana donesla z doupěte polovinu králíka. „Ty jedna alfo ty si skladuješ jídlo?!" zavyla Natys. Vlnu to rozzuřilo. Neměla na to čas se hádat. „Natys buď sticha!" Zavyla Xolana. Natys jen odešla. „Tohle patří tomu novému psovi. Vlno bež ho vzbudit. " Rozkázala Xolana. Vlna vzala polovinu králíka a šla do jeskyně. Začala psovi olizovat čumák a on se probudil. „Díky za kořist. " Řekla slabě. „Nemáš zač a jak se vůbec jmenuješ?" Zeptala se Vlna. „Akira." Odpověděl. „Vítej Akiro. " Řekla Vlna.
Vítej.

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat