10. Kapitola

202 18 11
                                    

Vlna se ihned hnala na pomoc Akirovi který se bránil před mladým kojotem. Vlna se mu zakousla do ocasu. Kojot zavřískl a škrábl Vlnu do ramena. Akira se kojotovi který byl soustředěný na Vlnu zakousl do krku. Kojot přidušeně zakňučel a padl k zemi. Akira šel pomoct Heart se dvěma liškami. Vlna šla pomoct Mikymu který byl obklíčený kojoty. Vlna největšímu skočila na záda a najednou ucítila bolest na ocasu. Malý lišák s ním trhal.  Vlna bolestně zavyla a švihla celým tělem. Malý lišák narazil do stromu a nehybně ležel na zemi. Na Vlnu se vrhla liška a zavrčela. „Zemři! " Vlna nijak nereagovala ale zakousla se lišce do ušního boltce. Liška zavřískla a Vlně se na srst rozstříkla krev. Liška se nevzdala a bojovala dál. Vlna najednou uviděla koutkem oka bojující Xolanu s velkou fenkou kojota. Uviděla jak kojot kousl Xolanu do krku a potom. Krev. „Mami! " Zavyla Vlna a plná vzteku se zakousla lišce do krku a trhla. Liška byla mrtvá. Vlna bleskurychle doběhla ke Xolaně. Chraplavě dýchala a v očích měla bolest. „Mami jsi v pořádku?" Zeptala se Vlna. „Vlno......... chci ti říct i když, jsi nebyla má vlastní měla jsem tě moc ráda." Řekla šeptem Xolana. „Mami neodcházej! " Zakňučela Vlna. Xolana jen otevřela pomalu oči a usmála se. Potom už nic. „Mami! Mami....." Řekla tiše Vlna. Musím ten boj zastavit! Vlna vyšla na skalku. „Proč útočíte?" Zavyla. „Chceme vaše území! " Vykřikla liška a všichni přestali bojovat. Nic mi nezbývá. Musím jim ho dát. „Od zítřka kdy bude slunce nejvýše je území vaše!" Zavyla Vlna se smutkem. Šlo vidět že ostatní chtěli protestovat ale jak uviděli mrtvé Xolaniné tělo zmlkli. „Dobrá psice! Odcházíme!" Vykřikla liška a ostatní šli za ní. Brzo zůstali u velké skalky jen psi. „Mami! Alfo! " Ozývalo se ze všech stran. Většina běžela ke Xolaně. Vlna šla dolů a také šla za Xolanou. Většina nebyla moc zraněná. Nejvíce byl Zraněný Miky a Akira. Naposledy jsem cítila její pach. Před několika okamžiky i dech. Vlna začala kňučet.
Sbohem mami.

No příběh se už rozjíždí.
No doufám že se kvůli mě nerozbrečíte.
346 slov.

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat