9. Kapitola

195 14 17
                                    

Uběhlo několik týdnů. Vlna se probudila do rána a něco bylo jinak. „Dobré ráno Vlno. " Řekl Miky. „Dobré ráno." Řekla Vlna. „Proč tak pozoruješ okolí? " Zeptal se Miky. „Je tu větší zima." Odpověděla Vlna. Blíží se Rudolistí. „Dobré ráno. " Řekla Xolana která se čistila na skalce tlapky. „Dobré ráno." řekli oba dva. „ Mohli byste jít na hlídku ke skalám u jezera." Řekla Xolana. „Ano prosím!" Zavyl Miky. „No dobrá ale dávejte pozor! Víš Vlno jak to tehdy dopadlo s mým druhem. " Řekla Xolana trochu smutně. Vlna se vydala k jezeru a skalám spolu s Mikym.„Co se stalo s druhém alfy?" Zeptal se Miky. „Druh alfy tehdy ze skály spadl a nepřežil to." Řekla Vlna. „Aha to mě mrzí." Řekl Miky. Vlna doběhla ke skalám a podívala se jak jsou vysoké. „To je výška že?" Řekl Miky. „Když budeme opatrní tak neskončíme jako druh naší alfy. "Řekla Vlna začala šplhat na skály. Není to těžké. Vlna brzy byla dost vysoko aby mohla držet hlídku. Miky si vedle ní sedl a vypadal že chce něco říct. „No Vlno chci říct že tě........ "Miky se zastavil. „Že tě miluju." Vlna Mikymu olízla čenich. „Já tebe taky. " řekla Vlna nadšeně. Ale z tábora se ozvalo bolestné vytí plně bolesti. „Musíme rychle do středu tábora!" Zavyla Vlna. Miky neváhal a spolu slezli dolů a běželi do středu tábora. Prosím ať jsou v pořádku! Vlna najednou uviděla chaos. Lišky a kojoti se spojili a zabíjí mou rodinu!

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat