Vlna se probudila v jeskyni. Jsem živá? Jsem živá! Vlna si chtěla stoupnout ale tlapky byly těžké jako kameny tak spadla. Do doupěte přišel Miky a Xolana. „ Jak se to vše stalo? " Zeptala se Xolana. Vlna chtěla promluvit ale Miky promluvil dříve. „ Přiběhla tam liška která chtěla Vlnu utopit. Snažil jsem se Vlnu zachránit a nakonec liška vyběhla po mě. Nemohl jsem Vlnu dostat z vody tak Lenka začala výt což pomohlo." Řekl Miky.„Vlna musí odpočívat." Nákazala Xolana a vyhnala Mikyho z doupěte. Vlna usnula.
Z pohledu Mikyho.
Miky šel na svou první hlídku s Naidou. Bylo to zábavné ale celou dobu myslel na Vlnu. „Ty jsi zamilovaný do Vlny že? " Zeptala se Naida a potichu se zasmála. „Nic ti není do toho!" Zabručel Miky. „Ale je! " Řekla Naida a skočila Mikymu po krku. Miky se přikrčil a odhodil ji stranou. „Tohle byla zkouška." Řekla Naida. S Naidou doběhli ke skále a drželi hlídku. Miky však ucítil psí pach. Cizí psí pach. „Naido cítíš to?" Než Naida stihla odpovědět tak ze stínu vyskočil německý ovčák. „Vypadni ty malý čokle z cesty! " Zavrčela fena německého ovčáka. „Ve jménu Natys! " Fenka se připravovala na útok ale Miky ji zastrašil vrčením. „Kdo jsi ty Natys? Alfa celého lesa nebo jen samotářka bez mozku!" Natys skočila a kousla Mikyho do tlapky. Miky zavyl bolestí a kousl Natys do ucha. Natys zavyla a rozstříkla se krev na Mikyho kožich. Natys měla utrhlé kousek ušního boltce. „Dobrá vzdávám se!" odfrkla naštvaně. Brzy přiběhli lovci kteří vrčeli. „Půjdeš do tábora se mnou!" zavrčela Heart. „A tam se rozhodneme co s tebou dál. " Řekla Heart a na Natys šlo vidět že ji to zastrašilo.Z pohledu Vlny.
Vlnu probudilo poštěkávání psů. Došli nejspíš lovci. Stejně už mám hlad. Vlna se zvedla na tlapky a pomaličku došla ke skalce. „Je ti už lépe?" Zeptal se Miky. „Ano ale.......... Co to máš s tlapkou?" Miky se podíval na své zranění a odpověděl: „ Našli jsme na hlídce nějakou fenku Natys která na mě zaútočila. " Vlna kývla a šla si sednout vedle Mikyho ke skalce. Vlna uviděla Natys která vyšla na skalku a řekla: „Nejsem jediná kdo se tady potuluje. Včera v noci jsem tu viděla jednoho psa. Ležel na zemi ale myslela jsem si že spí. Ale byl zraněný od lišek a kojotů. "
Musíme ho jít zachránit!
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...