13. Kapitola

194 16 5
                                    

Vlna šla svižně po boku s Heart. Miky šel po druhém boku a jazyk měl vypláznutý z tlamy. Slunce už zapadalo a Vlna se zastavila. „Kelíne a Benzin běžte se podívat po okolí a hledejte nějaké dobré místo na přespání. " Řekla Vlna. Benzin a Kelín přikývli zmizeli za keři. „Cesta bude dlouhá." Řekl unaveně Miky. „Ale spolu to zvládneme. " Dodal. Brzy doběhla Benzin a Kelín. „Našli jsme další jeskyni!" Zavyla udýchaně Benzin a vedla smečku k jeskyni. „Tady je."

Ostatní neváhali a šli si lehnout do jeskyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ostatní neváhali a šli si lehnout do jeskyně. Začala klidná debata s Bouřkou a Tesákem. Co však Vlnu trápilo byl hlad. Vlna vyšla z jeskyně ale Miky ji zastavil. „Kam jdeš? " Zeptal se. „Jdu hledat vodu a ulovit nějakou kořist. " Odpověděla Vlna. „Já ti pomůžu! " Řekl Miky. „Díky moc." Řekla Vlna ale zastavil ji Akira. „Půjdeš se mnou na lov? " Zeptal se Akira. „Ne s tebou nepůjde!" Zavrčel Miky. „Ty tady rozkazuješ Miky? Jsi alfa?" Zavrčel tiše Akira. Miky se na Akiru vrhl a málem ho kousl do ucha. Akira však uhnul a podrazil Mikymu nohy. „Ty mi rozkazuješ." Zašeptal potichu Akira. Miky se postavil a vyskočil do výšky. Akira si toho všiml a uhnul. Miky dopadl na tvrdou zem. „Dost! "Zavyla rozzuřeně Vlna. Akira se zastavil, sedl si a sklonil hlavu. Miky pořád ležel na zemi. „Miky!" Zavyla Vlna a šla k němu. Miky se pomalu postavil, zapotácel se, spadl na zem a vyplazil jazyk. „Mo moje hla hlava. " Zakoktal Miky. Znova se postavil a tentokrát ho podpírala Vlna a šla s ním pomalu do jeskyně. „Odpočívej. Půjdu na lov s Akirou. " Řekla Vlna a odběhla z jeskyně. „Akiro jdeme. " Řekla Vlna. Akira kývl a šli spolupráci několika okamžicích se Akira rozjasnil. „Cítím srnce!" Vlna byla nadšená. Srnec sice není velký jako laň ale nasytil by nás. Vlna se tedy plížila při zemi a jak její oči uviděli z keře uviděla ho. Krásný mladý srnec. „Já ho naženu k tomu spadlému kmenu a ty budeš z druhé strany vedle něj ležet. Jak srnec bude přes něj bude skákat tak se mu zakousneš do břicha nebo do krku. " Řekl Akira. Vlna tedy poslechla a šla si lehnout vedle kmenu a čekala na srnce. Brzy uslyšela štěkání a řev srnce který běžel ke kmenu. Musím být připravená. Kdyby na mě dupl byla bych mrtvá. Srnec přeskočil a Vlna se mu rychle zakousla do břicha. Srnec začal kopat Vlně se z toho dělalo špatně. Je mi z toho špatně! Musím se pustit. Vlna naposledy rychle skousla a pustila se. Kousek odletěla a zůstala ležet. Musím svůj žaludek uklidnit. Akira se zakousl krvácejícímu srnci do krku. Srnec spadl a byl mrtvý. Vlně  bylo pořád špatně. „Alfo! Co tě bolí? " Zavyl Akira a doběhl k Vlně. „Musela jsem toho srnce pustit. Začalo se mi chtít zvracet." Řekla Vlna a stoupla si. „Jdeme ho odnést." Řekl Akira. Vlna jen přikývla.
Vlna chytla jedno kopyto do tlamy a táhla ho k jeskyni.

Nejdelší Kapitola všech dob.
491 slov.

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat