17. Kapitola

170 13 6
                                    

Vlna se ráno probudila. Malý Forest spal. Vlna šla tedy probudit ostatní. Musíme už na cestu. Vlna šla probudit Heart. „Beto čeká nás dlouhá cesta." Zašeptala Vlna. Heart si stoupla. „Jdu to pomoct probudit ostatní." Řekla Heart a šla ostatní probudit. Brzo všichni už čekali pod kopcem než Vlna oznámí co se bude dít. „Smečko, musíme se vydat na cestu. " Prohlásila Vlna a sešla z kopce. „Kdo ti vezme to lišče? " Zeptal se posměšně Kelín. „Třeba ty!" Zavyla Vlna. Kelín se skrčil a vzal do tlamy lišče. „A smečko dala jsem liščeti jméno. Jmenuje se Forest." Smečka nijak neprotestovala tak Vlna šla úplně do předu a šli do pohoří. Když začali stoupat Vlna se podívala naposled na jejich údolí. Sbohem domove. Vlna kráčela dále ale najednou ucítila nějaký pach. „Smečko do bojové pozice!" Zavyla Vlna. Jsou to zase oni! „Mysleli jste si že vás nechám jít?" Vyskočila kojotice před ně. Vlna si něčeho všimla. Kojotice byla na jedno oko slepá. „Kde je ten vořech? Kde jsi čokle? " Vřískala kojotice. „Myslíš mě?" Řekl Miky a skočil po kojotici. „Jsi tu sama. Nikdo ti nepomůže." Zašeptal Miky. „Co má ten černý čokl v tlamě?" Zeptala se kojotice. Miky ji pustil.„Aha vy máte toho ničemu. Prašivce že? "Smála se kojotice. Vlna hodila na kojotici výhrůžný pohled. „Chtěli jsme ho zabít. Jeho matka se o něj starat nechtěla." Řekla kojotice. „Sbohem. " Kojotice odběhla do údolí. Jak můžou takové mládě jen tak zabít?! Vlna šla tedy dále.

Začínal být západ slunce a smečka už byla unavená. „Už je otravný. Vem si ho." Řekl Kelín. Vlna si vzala lišce do tlamy. „Smečko tady zůstaneme." Řekla Vlna a lehla si na zem spolu s Forestem a Mikym. „Můžeme si přilehnout? " Zeptala Heart s Tesákem. „Jasně." Vlna si všimla že Heart a Tesák spolu mají dobré vztahy. „Doufám že už tu kojotici nepotkáme." Řekl Forest a unaveně zavřel očička. „Co budeš s tím liščetem dělat?" Zeptala se Heart. „Výchovam ho. "Řekla Vlna ale Miky ji skočil do řeči. „Se mnou. Bude jako náš." Vlna a Miky se k sobě přitulili a Vlna si lišče dala nejblíže ke své srsti. Začala být tma. Vlnu něco napadlo. Budeme společně výt. „Smečko rozhodla jsem se že budeme společně výt. " Všichni byli šťastní a Vlna začala. Ostatní se přidávali až uslyšela i Foresta. Najednou otevřela oči. Uviděla Xolanu vytvořenou z hvězd jak se ni dívá a usmála se. Mami. Forest vyl silně na to že byl malý lišák.
Můj malý Foreste s Mikym budeme rodina.

V médiích místo kde si smečka odpočinula.
423 slov.

 Moonrise pack {1} Kde žijí příběhy. Začni objevovat