Vlna šla už několik dní se svojí smečkou směrem který jí ukázali psí duchové. Uviděla Akiru jak si povídá se Stair a Star. Vlna byla ráda že ve smečce už nejsou moc velké spory v postavení. Vedle Vlny šel Miky. „Psi! Jsou za námi. " Zavyla na konci řady Kissae. Vlna ihned zastavila a uviděla malou skupinu psů. Krčili se. „Prosím můžeme jít s vámi?" Zeptal se pes podobný Amy. Vlna váhala. „Máme u sebe těhotnou fenu které před nedávnem zemřel druh! " Dodala hnědobílá fena. „Těhotná fena!? " Zeptala se šokovaně Vlna. „Jsem to já." Vlna se podívala na malou fenku buldoka. „Alfo, musíme ji do smečky vzít! Dokážu jí při porodu pomoct!" Zavyla Kissae. Má pravdu. Vezmeme je. „Můžete jít s námi. "Řekla Vlna. „Děkujeme,já jsem Bella tohle je Kofola, Bailey, Snap a Roxy." Řekla bílá fena s černými puntíky. Smečka se zařadila a pokračovali dál. „Auuuu!" Zavyla fenka. Vlna sebou trhla a uviděla Kofolu. „Dám ti tyhle byliny aby jsi neměla bolesti." Řekla Kissae a dala fence nějaké byliny. Fenka je spolkla. Po několika minutách smečka šla dál. Vím kdo bude Gamma. Bude to Kissea. „Smečko, jmenuji si Gammu a bude to Kissea!" Zavyla Vlna. Kissea tomu nemohla uvěřit. „DĚKUJI Alfo!!! " Zavyla Kissae. „Vlno, jsi moc talentovaná! Jsi prostě nejlepší! "Zavyl Miky. Vlnu to dojalo. Byla neskutečně šťastná. „A taky nejlepší matka!" Dodal Forest. Vlna se začala válet ve tajícím sněhu spolu s ostatními. „Vy jste ta nejlepší smečka! " Zavyla Vlna. „Ale musíme určit postavení nováčkům! Bella, Snap a Roxy budou lovkyně a zbytek jsou hlídkaři! " Vlna si stoupla a uviděla něco neuvěřitelnéhu. První květiny! „Květolistí začíná! " Zavyl Miky. „Jupí konečně zmizí ten otravný sníh." Řekla Bouřka. Smečka se začala smát. „Smečko cestou najdeme další mýtinu. Myslím že bude poslední." Řekla Vlna. Smečka se vydala po cestě. Vlna uviděla před sebou řeku. Proud byl prudký. Vlna a smečka se zastavila. „Co teď? " Zeptala se Lenka. Vlna uviděla kmen stromu který sloužil jako most. „Zůstaňte tu, já skusím přejít po tom kmenu. Je docela kluzký." Vlna položila svou tlapku na kmen. Poté už na kmenu stála a pomalu postupovala ale najednou ztratila rovnováhu a spadla do vody. Chytila se tlapkou kmenu ale nemohla zavýt. Uviděla Siluetu zrzavého tělíčka. Byl to Forest. Chytil ji za zátylek a začal ji tahat na břeh na druhé straně. Ne Foreste! Spadneš! Forest Vlnu pustil na břehu. „Alfo, dýchá se ti dobře? Nic tě nebolí? " Zeptala se Kissea. „Jsem v pořádku." Řekla Vlna a stoupla si. Smečka přešla kmen. „Foreste, za to že jsi mě zachránil ti uděluji postavení lovce!" Zavyla Vlna. Forest vykulil oči a pak šel Vlnu obejmout.
Foreste ji nejhodnější lišák na světě.Máme tady další kapitolu!
Předem chci říct že Moonrise pack bude mít dva díly.
Tenhle bude mít už jen pár dalších kapitol ale v dalším díle se nic nezmění. Jinak původně měl být Bailey druh Stair ale, nakonec jsem to změnila a Bailey by mohl být druh Amy.
V médiích první květiny.
495 slov.
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...