Vlna tiše odpočívala ale dostala hlad. „Měli bysme jít něco ulovit."Řekla Vlna Mikymu do očí. „Můžu jít s tebou." Zeptal se Miky. „My na lov nepůjdeme. Půjde Bouřka, Tesák a Heart." Řekla Vlna. Miky přikývl. Vlna vyšla na kopec. „Potřebujeme kořist takže vyberu lovce kteří půjdou lovit. Velitelka výpravy bude naše beta. Lovci budou Tesák a Bouřka. " Prohlásila Vlna. „Můžeme se jít projít? "Zeptala se Star. „Ano můžeme." Řekla Vlna. Nejspíš to bude něco důležitého. Vlna tedy pomalu šla někam mezi keře. „No............. Jak to říct." Řekla nejistě Star. „Bojím se že kojoti půjdou po mě." Zakňučela. „Byla jsem moc hladová a ukradla jsem jim bažanta." Řekla smutně. Vlna byla trochu překvapená. Tohle není zas tak hrozné. „To nevadí." Řekla Vlna a šla se Star do tábora.
Z pohledu Heart.
Heart pomaličku vedla skupinu lovců. Jsem moc ráda že jsem se stala betou. „Cítím vodu. A nějakou kořist." Řekl Tesák ze zadu. Šlo vidět že a Tesák byl více ostražitý než Bouřka. Ta neřekla nic. „Půjdeme k té říčce." Řekla Heart. Heart uviděla krásnou říčku. „Cítím lišku! " Zavyla Bouřka. Měla pravdu. Heart začala tiše vrčet. „Ukaž se liško!" Zavrčela Heart. Ze stínu vyšlo malé lišče. Bylo od krve.„Nazabíjejte mě!" Kníklo lišce. Heart si ho prohlížela. „Jak se jmenuješ?" Zeptala se Heart. „Prašivec." Kníklo lišče. Prašivec? Všichni vykulili oči. „Kde máš maminku? Zeptala se Bouře. „Vyhodila mě. Řekla že jsem k ničemu." Řekl Prašivec. Heart ho vzala do tlamy. „Vezmu ho ke smečce." Řekla Heart.„Vy zatím lovte." Heart se rozběhla ke smečce.Z pohledu Vlny.
Vlna tiše odpočívala ale uviděla Heart se živým liščetem v tlamě.„Kde jsi ho našla?" Po této větě celá smečka šla k Heart. „Odkopli ho. Je zraněná dali mu jméno Prašivec." Všichni vykulili oči. „Neberte ho do smečky! Je to špeh pro ty surovce!" Zavrčel Kelín. Vlna na něj hodila hnusný pohled. „Dá se mu věřit." Řekl Miky. „Je to mládě. "Dodala Lenka. „Spinkat." Zakňučel tiše Prašivec. Miky ho vzal do tlamy a Vlna s ním šla si lehnout pod strom. K Vlně se přitulil Miky a všichni usnuli.Vlna se probudila když měli už jíst. „vstávej liščátko. " Řekla Vlna. Miky se probudil vzal lišce do tlamy a šli ke kořisti. Byli tam tři králíci a malý hraboš. „Mňam!" Kníklo lišče. „Vítám vás členové. Dnes tu máme nového hosta. Malé lišče." Prohlásila Vlna a vzala si kus králíka. Vzala celého hraboše. „Co to děláš? " Kníkla Benzin. „Krmím lišce." Odpověděla Vlna. Brzo si celá smečka rozebrala kořist. Byla krásná noc. Vlna šla s Mykim liščetem a kořistí k dubu. „Mňamka!" Kníklo lišče. Nebudu mu říkat Prašivec. Dám mu jméno. „Budu ti říkat Forest." Řekla Vlna. „Díky mami." Kníklo lišče.
Neboj ochráním tě.Máme tady novou postavu :3.
V médiích Forest.
456 slov.
ČTEŠ
Moonrise pack {1}
FantasyJedna malá smečka žije poklidně na svém teritoriu. Alfou je Xolana která si adoptovala dvě štěňata a má jedno vlastní (Vlna, Benzin a Heart) ale spojí se dvě zlé strany (lišky a kojoti). Zničí vše co Vlna a ostatní znali a musejí své místo opustit...