Глава 1

104 7 1
                                    

21 Декември 2016г.

Не знам докога ще издържим, провизиите свършват. Трябва да стигнем до другата база преди да е късно. По радиото съобщиха, че се задава буря. Нямаме никакво време. Снегът ни затрупва още повече. Имам чувството, че хиляди игли се забиват в сухата ми кожа. Ходим от два часа, но нищо - ако не успеем, то тогава ще умрем. Но изведнъж в далечината видях базата:
- Вижте - извиках аз с цяло гърло, и всички погледнаха към нея. Ускорихме крачка и се запътихме на там, развълнувани и измръзнали от студа, едва усещайки крайниците на тялото си, но надеждата ни стопляше.
Толкова е тихо, че чувам само вятъра и стъпките на моите колеги. Студът ме пронизва, обувките ми натежават. Тежката раница, в която е моят багаж, ме завлича надолу. Не знам колко още ще мога да издържа на това време. Дори екипировката не може да ме стопли. Едвам-едвам ходя, но не губя надежда. Имах една мечта - да изкача Еверест. Все пак животът е само един, но не се замислих за цената, която трябваше да платя.
Спомням си, беше тринадесетти октомври, петък, събирах провизии и екип, разучавах територията, събирах пари за това от толкова много време, че съвсем забравих какво е животът!
Аз и още няколко човека се бяхме уговорили да се видим в кафенето
"Le deux Magots". След като се събрахме, започнахме да обсъждаме... Накрая всички си тръгнахме въодушевени.
И сега ето ни тук, премръзнали, но почти до базата. Колкото повече се приближаваме до целта, толкова повече се отдалечаваме от живота, но си струва.

 Еверест حيث تعيش القصص. اكتشف الآن