"Máme všechno?" zeptala jsem se Lucase, když jsme se konečně naskládali do auta. Kdo by řekl, že mít tři děti dá tolik zabrat.
"Myslím, že ano," přikývl a krátce mě políbil. Otočila jsem se, abych zkontrolovala děti. Osmiletý Elliot hrál hru nějakou hru na mobilu a tříletý Jamie se stejně starou Becou si zaujatě prohlíželi všechno okolo.
"Dobře tak můžeme jet." usmála jsem se a Lucas nastaroval. Máma s tátou mají dnes výročí svatby a všichni jsme zvaní na oslavu. Bude tam i Elena a Noah s malým Nicem.
"Mami?" ozval se Elliot a strčil hlavu mezi moje a Lucasovo sedadlo.
"Ano?"
"Zapomněl jsem si doma ten dárek pro babičku a dědu." řekl a já si povzdychla. Lucas se otočil na prvním místě, kde to šlo a vrátil se k domu. Elliot rychle vystoupil a rozběhl se k domu, kde si odemkl. Zachvilku se vrátil a v ruce držel velkou krabici. Dal jí do kufru a vrátil se do auta. Když byl připoután, Lucas se znovu rozjel.
"Už se nevracím," vyroval. "Takže pokud něco nemáte, máte smůlu."
"Eleno!" usmála jsem se v rychlosti jí objala. "Panebože Nico roste rychle," pohladila jsem o pár měsíců staršího Nica než Beca s Jamiem, který se na mě usmál.
"Jo," přikývla se smíchem. "A Noah si to užívá. Dělá s ním takový kraviny."
"To Lucas dělá už od Elliota," přikývla jsem. "Myslí si, že je to legrace, ale už je nezajímá to, že se o ně bojíme."
"A kde vlastě máme ty tvoje děti?" rozhlídla se. Ukázala jsem k dece, kde si Beca s Jamiem hráli.
"Elliot pomáhá mámě s jednohubkama," vysvětlila jsem. "Dej Nica k dětem a půjdeme si popovídat.. Dáme si nějaké dobré pití-" Elena se zasmála a šla Nica položit na deku. Hned se zapojil a začal si hrát s Jamiem s autíčkama.
S Elenou jsme se posadily ke stolu a nalily si martini. "Tohle mi chybělo-" vydechla jsem. "Ty jsi mi chyběla!"
"Jo, teď jsme tak nějak ani jedna neměli čas-" povzdechla si. "Ale to zase napravíme. Jsi moje nejlepší kamarádka!"
"Koho pomlouváte?" objevil se za Elenou Nolan, který jí hned políbil na tvář. Lucas byl hned za ním.
"Vás," odpověděla jsem s úšklebkem a Lucas mě ztrestal polibkem. Pak se oba posadili k nám a všichni jsme se podívali na naše děti. Elliot byl už z kuchyně propuštěn a teď seděl na dece s mrňatama.
"Myslím, že jsme to dotáhli daleko." ozval se Nolan. "Nic bych na vás neměnil.. Můj nejlepší kámoš, moje nejlepší kamarádka a moje nejnádhernější manželka."
"Máš pravdu brácho," přikývl Lucas a objal mě okolo ramen. "Můj život byl nanic.. Ale s váma je o hodně lepší."
A jsme u konce 😭💔 Nebojte se rozhodně bude pokračování ❤ Máme, ale dvě možnosti.. Jedna možnost by byla z pohledu Elliota a druhá z pohledu dvojčat 😊 přikláním se teda k té druhé možnosti, protože mám hodně nápadů, ale s Elliotem by toho šlo taky hodně udělat 👊
ČTEŠ
Fate (book #4)
RomanceMysleli si, že jejich příběh skončil.. Nevěděli však, že teprve začal. Winnie a Lucas znovu na scéně