O dva týdny později:
Dnes byl velký den. Harrymu měli dneska dojít výsledky přijímaček. Harry z toho byl tak strašně nervózní, že jsem ho nemohl ani vystát. Pořád kontroloval mobil, jako by na tom závisel jeho život. "Harry. Uklidni se. Řekli, že ti zavolají ve dvě. Je 12. Máš dvě hodiny. Víš ty co, už toho mám dost. Tady." Podal jsem mu jeho mikinu. "Běž se projít a pročistit si hlavu. Uklidníš se a já ti mezitím udělám něco dobrého na oběd." "Ale já,-" pokusil se Harry protestovat, ale když viděl můj přísný pohled, přikývl a oblékl se. Chtěl se natáhnout pro mobil, ale já mu ho vzal a zakroutil jsem hlavou. "Nenene. Tohle zůstane tady, akorát by ses nervoval. Běž." Vlepil jsem mu krátkou pusu a i s jeho mobilem jsem šel do kuchyně. "Užij si procházku. A dřív než o půl druhé se nevracej!" Zavolal jsem ještě. "Tak jo." Ozval se tichý souhlas. "Miluju tě!" zavolal jsem ještě. Harry opustil dům a já si oddechl. Mohl jsem mu v klidu nachystat slavnostní oběd na oslavu. Dal jsem se do vaření špaget, ty má Harry moc rád. Po půlhodině vaření se ozval zvuk mobilu. Nechápavě jsem se šel podívat, kdo to může volat. Byl to Harryho mobil a volali mu ohledně těch přijímaček. Nevěděl jsem, jestli to můžu vzít, ale nechtěl jsem, aby se to Harry nedozvěděl, takže jsem to nakonec přijal. "Prosím?" "Pan Styles?" "Ano." Vím, že lhát bych neměl, ale to už je asi jedno. "S radostí vám oznamujeme, že v písemném testu jste získal 100%. Gratuluju vám. Budeme se na vás těšit na začátku semestru. Veškeré podrobné informace vám sdělíme e-mailem." "Děkuju vám! Mockrát vám děkuju! Na shledanou!" Zvolal jsem radostně a zavěsil jsem. Harry to udělal! To je úžasné! Věděl jsem, že to udělá. Rychle jsem běžel dodělat ten oběd a připravit pro Harryho dárek. Dárek, který jsem si schovával speciálně na dnešní den.
* * *
Pohled Harryho:
Přišel jsem k Niallovi domů chvilku před druhou hodinou. Každou chvílí mi měli volat ohledně přijímaček. Nervózně jsem vešel do obýváku. Niall nikde nebyl. Můj telefon ale taky ne. "Lásko? Jsi doma?" Nic se neozývalo. Šel jsem do kuchyně, kde byl nachystaný oběd. Musel jsem se pousmát. Na stole ale kromě jídla leželo i něco jiného. Byl to vzkaz. "Čekám v ložnici." Pousmál jsem se a šel jsem k Niallovi do pokoje. Dveře byly zavřené, tak jsem radši zaklepal. Po vteřince se ozvalo tiché "pojď dál". Otevřel jsem dveře a uviděl Nialla, který ležel na posteli s velkým úsměvem. Byly zatažené závěsy a na stole byly svíčky. "My něco slavíme?" zeptal jsem se nechápavě. Niallův úsměv mě ale probral. "Počkej... chceš říct, že.. že jsem.." "Přijali tě Harry." Zašeptal můj blonďáček sladce. S obrovským úsměvem jsem k němu přiběhl a objal jsem ho, Niall mě stiskl a políbil na čelo." Bude z tebe doktor Hazz." pousmál se a já s ním. "Jsem tak strašně moc šťastnej." vyhrkl jsem nadšeně a stiskl svého Nialla víc.
"Mám pro tebe dárek." zašeptal po chvilce objímání. "Jaký?" usmál jsem se šťastně. Niall se taky usmál, pak udělal něco, co jsem opravdu nečekal. Začal si sundávat tričko. Překvapeně jsem na něj hleděl. "J-jsi si... jistý?" Zeptal jsem se tiše. Niall místo odpovědi odhodil svoje tričko a přitáhl si mě do polibku. Naše polibky byly dnes jiné. Byly stejně něžné a příjemné, jako jindy, ale tentokrát byly tak nějak... vášnivější. Láskyplnější a ještě krásnější, než kdy dřív. Líbali jsme se, dokud nám stačil dech. Když jsme se odtáhli, rozhodl jsem se převzít iniciativu. Sundal jsem si vlastní tričko a poslal jsem ho na podlahu za tím jeho. Niall se tvářil trošku nervózně. Ani jsem se mu nedivil. Byl jsem jeho první. Znovu jsem ho začal líbat, abych ho uklidnil a při tom jsem mu rozepínal kalhoty. Za chvilku jsme byli oba ve spodním prádle. Líbali jsme se a naše polonahá těla se o sebe třela, díky čemuž jisté partie začaly reagovat. Vzrušeně jsem se na něj natiskl a dál jej líbal. Naše jazyky se o sebe otíraly a prohledávaly ústa toho druhého, což bylo velice příjemné a vzrušující. Věděl jsem, že je to pro Nialla důležité. Byl to sice dárek hlavně pro mě, ale pro Nialla taky. Chtěl jsem, aby to pro něj bylo stejně nezapomenutelné, jako pro mě. Niall ležel pode mnou a ruce měl zapletené v mých vlasech, zatímco jsme se líbali. Rozhodl jsem se ho posunout nás trochu dál. Odtáhl jsem se od těch růžových rtíků a pomalu se přesunul na Niallův krk. Ni zaklonil hlavu, abych měl lepší přístup a vzrušeně mručel, zatímco jsem jeho krk obsypával polibky a drobnými kousanci. Po chvíli byl celý jeho krk červenofialový od všech těch cucfleků. Spokojeně jsem si prohlédl svoji práci a pak jsem pokračoval dál. Líbal jsem každičký centimetr jeho těla. Pomalu jsem se zastavil u jeho nohou, kde jsem rty polaskal vnitřní stranu jeho stehna. Niall mě celou dobu upřeně sledoval se zatajeným dechem. Naposled jsem se zastavil a podíval se na něj. Potřeboval jsem se ujistit, že s tím souhlasí. Niallovy rty se zkroutily do úsměvu. "Tak na co čekáš? Pokračuj prosím." zašeptal. Nenechal jsem se 2x pobízet a chytil jsem lem jeho boxerek, které jsem mu hned začal pomalu sundávat. Nakonec jsem je odhodil na podlahu ke zbytku našeho oblečení. Ni zčervenal jako rajčátko. Musel jsem se tomu pousmát. Byl tak stydlivý. Na nic jsem načekal a vzal jeho mužství do pusy. Ni se celý napnul a zavzdychal.
Rozpohyboval jsem svou hlavu a pojímal celou jeho délku, zatímco Niall mačkal povlečení v pěstičkách a vzrušeně kňučel. Líbilo se mu to a tu rozkoš jsem mu způsoboval já. "H-Harry, Oh Harry." zanaříkal, když jsem jazykem obkroužil jeho žalud. Niall zakňučel a prohnul se v zádech. Věděl jsem, že už se blíží k vrcholu. Víc jsem stáhl tváře a zapojil jazyk. Ni se celý napnul, zaškubalo mu ve slabinách a o malou chvíli později se s hlasitým stenem udělal. Spolykal jsem všechno jeho sperma a zvedl se. Niall hlasitě oddechoval, kousal si ret a vypadal u toho naprosto dokonale. Utřel jsem si pusu a vyhoupl jsem se nad něj. Ni otevřel oči a pohlédl na mě. S rošťáckým úsměvem jsem si ukradl rychlý polibek, než jsem se přesunul zpět mezi Niallovy nohy. Jemně jsem je uchopil a roztáhl od sebe. Niall se pohodlně položil a nechal mě, abych si počínal jak uznám za vhodné. Natáhl jsem k Niallovi ruku. "Otevři pusu." vydechl jsem. Ni mě ochotně poslechl a otevřel pusinku. Vložil jsem mu dva prsty do úst. "Cucej." Ni znovu poslechl, nijak neprotestoval a začal jemně sát. Když jsem uznal, že to stačí, vytáhl jsem prsty ven a přesunul se zpět dolů. "Uvolni se. Budu opatrný. Slibuju." Niall přikývl a zavřel oči. Přiložil jsem první prst k jeho vstupu. Cítil jsem, jak se Niall zachvěl. Jemně jsem na prst zatlačil a pronikl tak do jeho nitra. Ni zalapal po dechnu. "V pohodě?" "J-jo. Je mi fajn." Vydechl. "pokračuj prosím." dodal ještě. Přikývl jsem a prstem zapohyboval. Ni se jemně otřásl. Pomalu jsem prstem pohyboval tam a zase zpět. Přidal jsem i druhý prst. To už Niall tiše zakňoural. Nasadil jsem pomalejší, uvolněnější tempo a nechal jej, aby si zvykl. Po chvíli jsem uslyšel tiché steny. Ni slastně vzdychal při každičkém pohybu mých prstů. Po chvíli jsem usoudil, že už je připravený dost. Vyndal jsem prsty ven a Niall tiše vykníkl, protože to asi nečekal. Sundal jsem poslední kousek látky, který jsem na sobě měl. Můj malý kamarád už byl plně v pozoru. Málem jsem se udělal už jen z pohledu na Nialla. Nemohl jsem se dočkat, až do něj konečně zasunu. "Připraven?" "Ano." vydechl. Pomalu jsem se k Niallovi nahnul a pak jsem do něj poprvé přirazil. Z jeho úst vyšel hlasitý sten a z očí mu vytryskla jedna osamocená slzička. Nechal jsem ho, aby si zvykl a setřel slzu z jeho tváře, líbajíc ho na otevřené rtíky. "V pořádku zlato?" "Je mi f-fajn. Vážně. Pokračuj." nadechl se trhaně. Věděl jsem, že ho to bolí, ale nechtěl to říct. Nechtěl mě zklamat. Znovu jsem se přitiskl na jeho rty. Líbal jsem ho nejlíp, jak jsem to mohl a při tom jsem rozpohyboval svou pánev proti jeho zadečku. Ni nahlas zavzdychal do mých úst a sotva mi stíhal polibky oplácet. Nasadil jsem rychlé tempo a sám jsem musel nahlas projevit svou spokojenost. Byl tak krásně těsný a nádherný. Pokoj naplnily naše vzdechy. Cítil jsem, jak se blížím k vrcholu. Nepřestával jsem Nialla líbat. Ni mi zarýval nehty do zad a nahlas sténal. Nevadilo mi to, naopak jsem si užíval každičký jeho dotek. Netrvalo to dlouho a já se udělal přímo do něj a o chvilinku později znovu vyvrcholil i můj blonďáček. Vyšel jsem z něj a natáhl se pro kapesníky, abych nás otřel. Hned na to jsem si Niniho přitáhl do polibku. Celý se třásl a nahlas oddechoval. Přitáhl jsem si ho do objetí. "Byl jsi dokonalý lásko." "Mi-miluju tě." zašeptal udýchaně. Líbl jsem ho do vlasů a přitiskl si ho víc k sobě. Bylo mi krásně. Dostal jsem se na vysněnou školu a chodím s tím nejúžasnějším klukem na planetě. Nic už nemohlo být lepší. Ni konečně otevřel oči a usmál se na mě. "Tak... jak se ti to líbilo?" "Úžasné. Ale trochu bolavé." přiznal Ni a zabořil hlavu do mého krku. Přitáhl jsem si ho blíž. "Věř mi, příště to bude lepší, pak ještě lepší a nakonec už nebudeš chtít nikdy přestat." ušklíbl jsem se. Niall se na mě taky zašklebil. "Tak když to budeš se mnou dělat ty, tak se toho opravdu nikdy nenabažím." Pousmál se a natáhl se ke mně, aby mě políbil. Chvilku jsme se jen váleli a mazlili se, ale nakonec jsem se přece jen zvedl. Oblékl jsem si boxerky a usmál se na Nialla. "Kam jdeš?" "Pro ten skvělý oběd, co jsi uvařil. No, teď už spíš asi večeři." mrkl jsem na něj a rozešel se dolů do kuchyně.
Pohled Nialla:
Už několikrát jsem si představoval, jaké to bude. Jaké to bude poprvé. Od té doby, co jsem chodil s Harrym jsem na to myslel častěji, než kdy dřív. Harry mě miluje a já jeho, takže jsem si byl jistý, že to bude krásné, ale nikdy by mě nenapadlo, že to bude až tak moc skvělé. Harrymu záleželo jen na tom, aby se to líbilo mně a na sebe nebral žádné ohledy. Chtěl jen, abych byl spokojený. Moc hezky se o mě postaral. Dokonce nám donesl jídlo až do postele. Společně jsme se navečeřeli a pak se dál mazlili v posteli. "Hazz, zůstaneš dnes přes noc?" "Neboj se, nehnu se od tebe ani na krok." přitulil se ke mně a spojil naše rty v jedny, tak krásně a procítěně, jak to uměl jedině on.
Tadáááá, je to tu! 3:)
YOU ARE READING
Can you fix my broken heart? - Narry Storan cz
FanfictionAhoj, moje jméno je Niall Horan. Je mi 17 let a celý můj život se točí okolo nemocnic a doktorů. Odjakživa se potýkám s vrozenou srdeční vadou, která mi pořádně znepříjemňuje život. Ahoj, moje jméno je Harry Styles. Je mi 21 let a celý můj život se...