BÖLÜM 2
VOTE VE YORUM BEKLİYORUM LOKİŞLERİMHoca sınıfa geldi. Rüzgar olduğu yerden bana bakmadan yanıma gelip oturdu. Aklım bir an hepsinin oyun olduğunu bana düşündürdü.
Önüme dönüp hocayı dinleyip derse odaklandım. Aklımı dağıtmak için Rüzgar' a baktım ama Rüzgar telefonuyla ilgileniyordu.Rüzgar kendisine baktığımızda fark etmeyecek kadar telefonla meşkuldu.
Ben de tekrar derse odaklandım. Zilin çalmasına 5 dakika kalmıştı. Hoca "serbestsiniz " dediğinde ben tekrar Rüzgar'a baktım.
Rüzgar ise halen telefonla meşkuldu.Bu defa görmemezlıkten gelmedim ve kendimi tutamayıp;
" kim ile mesajlaşıyorsun? " Diye gözlerimle telefonu işaret ettim.Rüzgar bana baktı sonra telefona baktı ve tekrardan telefonu cebine koyup;
" Hiç kimse, öylesine bakıyordum"
Ben sınıfa arkadaşlara bakarken Gamze'yi gördüm.Tekrardan Rüzgar'a dönüp ;
" o kız kim?bakışlarını senden alamıyor" Deyıp bakışlarımla işaret ettim.Rüzgar işaret ettiğim tarafa bakıp " Gamze" Diye mırıldandı.
" sana seni seviyorcasına bakıyor"
Rüzgar cümlelerimden dolayı sinirlenmişti. Ama niye?
Bana dönerek" boşver onu, sen önüne dön" demişti. Ben durgun bir halde Rüzgar'a bakıyordum.
Rüzgar bana değil önüne bak, hemen önüme döndüm. Bu neydi? Hangisi gerçek Rüzgar? Okula gelmeden önce beni kahvaltıya götüren gerçek Rüzgar mı? Yoksa şuan seni tanımıyorum dercesine ayarlayan gerçek Rüzgar mı?Zil çaldı, sınıf boşalıyordu. Çantamı koluma takıp sınıftan çıktım. Rüzgar arkamdan kalmıştı. Beni azarlarcasına kırmıştı, ben de kalbim kırıldığı için kendisine kızmış ve öfkelenmişti. Onu beklemeden sınıftan çıktım.
Okulun bahçesine vardığımda Rüzgar ne yanımda ne de arkamdaydı. Rüzgar arkamdan gelip beni sakinleştirir sanıyordum ama yanılmışım. Kendimi tutamayıp Rüzgar'ın halen sınıfta kaldığını düşünüp geri döndüm.
Sınıfa gelip kapıyı açacaktım ki içerden bir takım sesler geliyordu. Gelen sesleri dinlemeye başladım. Bir erkek ile bir kız sesiydi. İçerden gelen erkek sesi Rüzgar'a aitti. Sesinden tanıdım ama kızın sesini çıkaramadım. Durup içerdeki sesleri dinlemeye başladım.
10 dakika boyunca süren dinlenmeden hiç bir şey anlamamıştım.
Rüzgar'ın sinirlenip yükselen sesini duydum. O an merakım arttı, daha fazla beklemeden sınıfın kapısını açıp içeri geçtim.
Boşalmış sandığım sınıfta Gamze ve Rüzgar dan başka hiç kimse yoktu. Arka sıralarda Gamze ve Rüzgar'ı yanlız gördüm. Gözlerime inanamamıştım. Gamze, Rüzgar'ın eski sevgilisi ydi. Sınıfta yanlızdılar inanamadım. Ben onlara , onlar ise bana bakıyorlar dış.
O an Helda'nın bana dediklerini doğru olduğunu düşündüm. Rüzgar benimle oyun oynuyordu.
Gözlerimin göz yaşlarıyla dolması gözlerimi yakıyordu. Göz yaşlarımı tutamayıp akmasına izin verdim.
Rüzgar ise beni karşısında görünce şaşırmıştım benziyordu. Rüzgar;
" Rüyaa"
Kelimeler boğazıma kördüğüm olmuş beni boğuyordu. Konuşmak istesem bile olmuyordu. Bu utanç dolu olan ortamda daha fazla beklemek istemiyorum. Hemen arkamı dönüp olan ortamdan kurtulmak için hızlı hızlı yürümeye başladım hatta koştum.Arkamdan Rüzgar'ın " Rüya dur" demesiyle daha bir hızlandım. Okuldan çıkarken birine çarpıp durdum. Çarptığını kişiye baktım , Helda 'nın kuzeni Seher idi. Okul hemen hemen boştu, bir kaç kişi dışında ama Seher halen okuldaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlik Hayat
Teen FictionYeni şehirde yeni lisede yabancilik çeken genç bir kiz . Karaliğa gömülmüş ,karanlikla dost olmuş genc bir erkek .Bu hikayede hangisi karanlik hangisi sosyopat?