Merhaba lokişlerim. Yağmurlu bir güne 💦
Su damlacıkları.Yorumlarınızı bekliyorum!
BÖLÜM 22
Dehşetli bir gecenin sonunda nefesiz kalmış olan yüreğim sıkışırken yere göğe sığamıyordum. Neyseki karşımıza pusular kuran hayatta bu geceyi de atlatarak kurtulmuştuk. Şimdilik...
Sabah gözümü açmamla yatağın bir karış kenarındaydım. Tek bir yanlış hareketimle yere yığılıp yeri öpecektim.
Kos koca yatağımın bana bir karış kalmasının tek sebebi Helda'nın rahat uyumasıydı. Rahat desemde sakın aldırmayın,çünkü Helda çok değişik yatan karektere sahipti. Akşam yatarken başı yastıkta olupta belden aşağı yatağın diğer kısmındayken ,sabah başı yatağın diğer kısmında ayakları ise yastıktaydı. Dediğim gibi Helda rahat davranarak yatakta 180 derece dönen bir kişiliğe sahipti.Başımın ucunda duran saate kayan gözlerim baktığı gini irileşti ve hemen ayaklarımı yere bastırarak ayaklandırmıştı. Yatağa tekrar göz gezdirirken Seher yatakta değildi. Helda ise hala horul horul uyuyordu. Elbise dolabıma adımlar atarak" Helda kalk.saat 10 uyan . Seher de yatakta yok gitmiş olmalı" diye söylenerek dolabın kapılarını açtım ve ellerimi elbiselerime gezdirerek kendim için kıyafet çıkardım.
Boydan olan aynanın karşısına geçip ellerimi saçlarımdan geçirerek "Helda uyan" . Aynadan uykucuyu görebiliyordum. Söylenmelerime rağmen Helda uyanmayıp horul horul uyumaya devam etti. Çalışma masamın üzerinde duran telefonumu alarak son kişilerden Seher'i aradım. Bizi uyandırmadan veya bize birşey söylemeden nasıl olurdu da gitmişti.
Telefon çalar...
" bir kadın çizeceksin,onun gibi bırakıp gitmeyecek" müzik sesi odadan yükselerken gözüm yatakta duran Seher'in telefonunu buldu. "Seher telefonunu burda mı unutmu- " aklımdan geçerken bir el yatakta belirdi. Elin görünmesinin ardında bir siyah kafa yatağın kenarında yükselmeye başladı.
İrileşen gözlerimle Dabbe misali korktum. Ama yıldız gibi parlayan yüzü tüm korkumu silip götürmüştü. "Seher?" Diyerek gülmeye başladım.
Seher kafayı yemiş bu kız düşüncesiyle bana bakarken ,Helda'yı da uyandırmayı başarmıştım.
Helda önce bana sonra Seher'e bakarak kendiside şaşırmıştı. " senin ne işin var orda,Seher?" Tekrardan bana bakarak " ayrıca bu kıza ne oldu? Neden cadı gibi gülüyor?" .
"Rüya'yı bilmem ama ,benim burda olmamın tek suçu sensin" diyerek yerden kalktı ve ayaklandı. Seher adımlarla yanıma gelirken;
" ben ne yaptım canım? Neden benim suçummuş?"
Seher elindeki telefona bakarken benim kendisini aradığımı görmüştü. Şaşkınca bana bakarken " kızım manyak mısın? Beni neden aradın?".
" oğlum seni yatakta göremeyince gittiğini düşündüm,ondan aradım" diyerek kahkahalarımın arasında zorla konuşabildim . Halen yatakta uzanmayı bilen Helda yataktan çıkıp yanımıza geldi ve " eee... Ne olmuş yani, bunda gülecek ne var ki?" Şaşkınca bakmaktaydı.
Ellerimi karnıma bastırarak " ayy, öldüm" derin bir nefes aldım" kızım gittiğini sanıp aradım. Aradığım an telefon çaldı. Sonra bir baktım bir el ,yatağın köşesinden çıkıp yatağın üzerine dokunmaya başladı. Henüz bunu haz edememişken yüzüne düşen saçlar yüzünden siyah bir kafa yükseldi. Siz olsanız ne yapardınız? Ya da ne düşünürdünüz?".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlik Hayat
Genç KurguYeni şehirde yeni lisede yabancilik çeken genç bir kiz . Karaliğa gömülmüş ,karanlikla dost olmuş genc bir erkek .Bu hikayede hangisi karanlik hangisi sosyopat?