PERDE ARKASI

59 6 0
                                    

Her filmin, her dizinin, her tiyatronun, her raklamın, kısaca yapay olan veya yapıcı  olan herşeyin bir perde ARKASI vardır. Bir diğer deyişle ( gerçek yüzler!)...

Müzik: Mor ve Ötesi: Bir derdim var.

BÖLÜM  25

⚀⚀⚀

Rüzgar ile Murat arasında  ki ilişkiyi bilmiyordum. Aslında anlaandığım Murat ne alaka?

Normal bir hayat geçerken mutlulugumuzun tarifi bile yoktu . Güney her nerede ise inşallah olduğu yerden çıkıp gelmez. Gelipte hayatımızı mafetmez.

Murat Rüzgârlarla takılıp onlarla geziyordu. Hatta Murat bu çetenin 4. Erkek çetesiydi.

Murat ne yapıyordu?

Okul dağılış saati gelerek zil çaldı. Sınıftan  hep beraber çıkmış olsakta bahçede dağıldık.  Rüzgar dan ayrı kalmak istemesemde kendimi dizginlemek zorundaydım.

Rüzgar ve arkadaşları işimiz var diye çekip gitmişken. Ben ve Helda da  Seher'in evine gitmeye karar verdik.

Okuldan ayrılıp Seher'in evin yolunu tuttuk. Annemi aramış kendisinden izin almıştım.

Evin önüne geldigimizde gözüme çarpan ilk şey evin tuğla rengiy di.

Ev büyük bir villadan ibaretti.

Evin içine  doğru ilerleyip önce salonda  sonra mutfağın beyaz olusunda gözlerimi alamıyordum.

Seher'in ailesi varlıklı insanlardı.

Birlikte yemek yedik ve hemen ardından merdivenlerden yukarı çıkarak Seher'in odasına doğru ilerlemeye koyulduk.

Kapıdan içeri girer girmez mutfaktaki beyazlık gibi oda da beyazdı. Odayı tek kapalı eden renk Seher'in lacivert bazasıydı. Oda göz ağırtmıyor  tam tersi tatlilik veriyordu.  Büyük ve hoş döşenen odayı incelemeye gelmiş gibiydim.

Seher boş zamanlarda çaldığı gitarı ise mavi renkten ibaretti.

Beyaz renginden  olan elbise dolabın kapısını açarak elbiselerini merak etmiştim. Seher'in  elbiseleri de benimkilerden farksız değildi. Tam benim tarzım olan kıyafetler bulunduruyordu dolabı.

Ellerimi elbiselerden gezdirip karıştırırken  gözüme Helda' ın doğum günü için aldığımız tek omuzlu bordo renkli elbiseyi gördüm .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlik HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin