Rüzgar ile Güney'in arasındaki gerginliğin sebebi neydi? Rüzgar neden bu kadar sinirlenmişti? Güney ismini duyunca, Rüzgar'ın kömür gözleri alev topuna benimsetiyor. Neden?
Rüzgar " sen, Güney'i nerden tanıyorsun?"
" sınıfa girerken onunla tanıştım"
Bunu duyan Helda , yanımıza gelip Güney ile aramızda geçen diyaloğu anlatmaya başladı. Dediğim gibi Güney ismi geçince Rüzgar'ın kömür gözleri alev topu olmuş etrafı yakmaya başlamıştı.
Rüzgar, Helda'nın anlattıklarından sonra yerinden fırlayıp sınıftan çıktı. Aslan ve Emir ne olduğunu, ne olacağını anlamış gibi Rüzgar'ın peşinden gittiler.
Ben de hemen yerimden fırlayıp peşlerine takıldım. Ne kadar hızlı olsamda onlara yetişemiyordum ama en azından gözden de kaybetmiyordum.
Okulun arka bahçesine gittiklerini gördükten sonra artık koşmaya başladım.
Okulun arka bahçesine yetişince gördüklerimle afallanıp daha fazla adım atmadan yerimde durdum.
Sanki önceden anlaşmışlar gibi , bir birine düşman olan 2 çete burda toplanmıştılar, kavga etmek için burayı seçmişti ler.
Rüzgar karşımdaydı. Güney'in yakasını tutmuş benimle geçen diyaloğun hesabını soruyordu.
Sadece Rüzgar ve Güney burun burunaydı. Diğerleri öylece Durmuş onlara bakıyorlardı.
Birden arkamdan biri bana yaklaşıp yanımda durdu. Dönüp baktığımda ,Seher yanımda bitivermişti. Bu Seher di .
Seher " Emir " Diye fısıldadı.
Seher ,Emir'i tanıyordu. Tabi bu okulda kim onları tanımaz ki? Benim ki de soru işte.Düşüncelerim Seher üzerinde dalmışken bir den ses geldi.
Dönüp erkeklere baktığımda , Güney yerde, Rüzgar ise üzerindeydi. Diğerleri ise ayırmak yerine bir birine saldırma planı yapıyormuş gibi bakışıyorlar dı.Rüzgar'a doğru yürüdüm ama Seher beni tuttu.
-"bırak beni seher"
" bırak kavga etsinler , sen gidip konuşsan da boşuna"
Rüzgar kavga edecek bende durup izliycem. Yok artık.
Seher'in elinden kurtulup Rüzgar'a doğru koştum;" Rüzgar, dur yapma . Bırak ne hali varsa görsün"
" Rüya. Git burdan "
" Rüzgar, yapma. Yürü gidelim burdan"
Güney " ooo, yırtıcı kuş ta burdaymış"
Bunu duyan Rüzgar, Güney'i öldüresiciye yumruk lamak başladı.
Rüzgar'ı tutacaktım ki, Emir kolumu tutup Seher'i çağırdı.
Seher yanımıza gelip kolumdan tuttu ve beni ordan çalışıyordu.Seher, Emir'e bakarak " dikkat et"dedi.
Seher ve Emir bana izin vermiyorlardı. Seher beni zorla uzaklaştırdı.
Seher nasıl bir kızdı? Sevgilisi orda boğuşacak kendisi hiçbir şey olmamış gibi gidiyordu.
Seher beni kantine getirip bir masaya oturttu ve;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlik Hayat
Fiksi RemajaYeni şehirde yeni lisede yabancilik çeken genç bir kiz . Karaliğa gömülmüş ,karanlikla dost olmuş genc bir erkek .Bu hikayede hangisi karanlik hangisi sosyopat?