BÖLÜM 1
VOTE VE YORUM BEKLİYORUM
Pazartesi sabahi erken uyandim.Okul saatimden yarim saat önce ayaktaydim okulun ilk günü için siyah dar paçali pantolon üstune'de beyaz gömlek,gomlek üstünede kot bir yelek giydim.Saclarimi at kuyruğu yapip okul için hazirlandim çantami'da hazirlayip koluma taktim.Annem uyanmiş mutfakta kahvalti hazirliyordu.Mutfağa geçip annemi öptüm sonra isteksizce...
_Okula gidiyorum.Annem önce durdu sonra
_Kahvalti yap öyle git.Ben arkama bakmadan
_Yolda çörek alip yiyerim.
Siyah botlarimi giyip çiktim dişari.Çevreme bakip gidiyordum,aklimda delice sorular kim, niçin,neden,nerede diye çevreme bakip tanimaya çalisiyordum.Okula gelmiştim okul'un bahçesinde önce durup,sonra etrafa baktim kalabalik bir okul'du neredeyse herkes birbirini ezip geçecek gibiydi birinin bana çarpip geçtigini gördum bana çarpan kişiye baktim.Genç bir erkekti arkadaslariyla neyin dalgasini geçiyordu bilmiyordum ama bana çarpinca bile gülüyordu birine çarptigini takmiyordu bende sesimin bana gelecegi kadariyla "hödük" demiştim.
Bu lafimi duymamişti;ama çocuk bana bakiyordu.
Gözleri bir karanlik kadar siyah teni benim kadar beyazdi,saclari da gozler kadar siyahti,üstünde siyah kot pantolon üst kismi'da vücüdunun her bi bölümü ortada olacak kadar sıkan beyaz bir tşört vardı. Sesimi etmeden sinirli bir yüz ifadesiyle ona bakmaya başladim. Çocuğun yanindan geçip okula yürudüm arkama bile bakmadan bir kere daha"hödük" demiştim.
Okul'a girince müdür odasina gittim kapiyi çalip içerden"gel"sesini duyup kapiyi açtim.Müdür kayitlara bakti sonra beyaz bir kağida 11 D yazip "sınıfın bu"dedi.
Ben kağidi alip sınıfımı bulmak için koridor,koridor kapilarin üstündeki şube numaralara bakmaya başladim sınıfım okul'un ikinci katinda koridorun sonundaki sınıftı .koridor sakindi herkes dersteydi bende kapiyi çekingen bir tavirla çaldim içerden ögretmen'in
_içeri gel.Sesini duyunca utangaç bir tavirla kapiyi açtim ve içeri girdim.Ögretmene baktiğimda ögretmen ders anlatiyordu bir dakika ayakta konuyu bitirmesini bekledim. Hoca'yi beklerken sınıftaki ögrencilere bakmamiştim;ama onlarin bana baktığını hatta benim hakkimda konuştuğunu duyabiliyor ve hissedebiliyordum. Ögretmen konuyu bitirip bana döndü elimdeki kağidi alip baktiktan sonra bana...
_ Boş biryere geç.
Ben sınıfa doğru dönüp gözümü boş bir siraya gezdiriyordum.Arkalarinin boş olduğunu görmüştüm arkaya doğru yürümeye başlağım sırada erkek'ler yer açip yanlarina oturmami istiyorlardi ben kulak asmayip en arka sırada boş yere oturmuştum sıra arkadaşim yoktu sira bomboştu bu benim için iyiydi kocaman sıra benimdi. Sırama oturdum hoca ders anlatiyordu biran sıniftaki herkes bana bakan sınif arkadaşlarana baktim kimi bana bakiyor beni süzuyor kimi hocayi dinliyordu.
Bende tekrardan hocaya dönup dersi dinlemek için baktim.Zilin çalmasina beş dakika kala hoca beni ayaga kaldirdi kendimi tanitmami istedi.
_Bende adim Rüya Ahsen,Siirt'den buraya geldim.dedim oturdum.Kimisinden ses cikti kimisinden çikmadi zil çaldi sınıf yavaşca dışari cikmaya başladi.Sınıfta tek tük kişiler kalmişti tabi bende sıramdaydım dışari çikmak istemiyordum.2 kişi yanima gelip kendilerini bana tanitti birinin adi Helda diğerinin adi Muratti ve sevgili olduklarini söyledi bende kendimi tanittim biraz soğuktum ama başlangiç için iyiydi.Birden biri Helda'yi çağirdi Helda kapiya bakip kuzenin'de bu okulda okuduğunu söyledi kuzen'ini çağirdi kuzeni gelmişti Helda'dan farkliydi klasik takilan bir kiza benziyorken kuzen'i sportifti? Helda kuzen'ini tanitip isminin Seher olduğunu söyledi. Seher biraz daha yakindi ruhuma. Esmer tenli ,ele gözlüydü zil çalip sınif dolmaya başlamişti. Seher kendi sinif'ina döndu onun sınifida bizim koridorun ilk sınıfiydi. Sinif halen beni konuşuyordu kimilerin gözü bendeydi ben ise sadece helda ve murat'la konuşmaktaydi heldalar konuşuyorlardi ben dinliyordum ben pek konuşkan değilimdir onun için susardim. Hoca içeri girdi artik ders başlamişti.Sinifa genç biri girdi.Kizlar'dan ses çikinca bende baktim bu çocuk bana hiç yabanci gelmiyordu okul behçesinde bana çarpan çocuktu.ben sasirmis derecede cocuga bakiyordum bu o cocuktu tekrardan sinirlenmeye basladim hödük diyip önüme döndüm kitabimi okudum. Hoca sinafa gelen gence...
_yerine geç.dedi.
Ben kitabimi okumaya devam ettim. Birazdan ön sira'dan sesler gelmeye basladi. Ben öne doğru baktigimda o çocuk bi ön sira'da oturuyordu. O da bana bakiyordu ama bakişmamiz uzun surmedi hemen önüne döndu bende takmayip önüme döndum. Kitabi inceliyordum. Hoca konuşmaya baslayinca hoca'ya bakmak için başimi kaldirdim ki o cocugu fark ettim. Sirtini duvara yaslayip ayaklarini siraya düz edip uyuyordu galiba. Ben çocuga bakinca cocuga dalmistim genc çocuk ses edip...
_Daha ne kadar bakacaksin bana?
Ben yerimden zedelenip ses etmeden hoca,ya baktim ve içimden "hödük"dedim.
Hocayi dinliyordum bazen göz ucuyla cocuga bakiyordum daha ismini bilmedigim cocuğa karsi icimde nefret duymaya baslamistim.
Zil çalmis siniftakiler cikmisti. Ben ise tekrar sinifta kalmiştim. Helda ve murat dişari cikinca beni davet ettiler ben istemedim kitabimi kaldirip etrafa baktim. Ön siramdaki çocuk'da siniftaydi ve halen ayni haldeydi. Ben ayağa kalkip bilerek masayi ittim sif cocuk rahatsiz olsun diye çünku bana carpipta özür dilemedigi ustune ustun takmayip guldugu icin ona sinirliydim. Ayağa kalkip sinifta dolaştim dolaşirken çocuk bana...
_yavaş ol.dedi ve daha rahatlatici bir tavir sergiledi. Ben ise onun sirasina yaklasip...
_Ödestik.dedim.
O bulundugu yerinden küstahça güldü cocuk gulunce icimdeki ona nefret buyudu yerime gectim ve pencereden dısari baktim. Okul bahçesi guzel görunuyordu derken zil caldi.
Sinif tekrar dolmustu helda ve murat'da icerdeydi yanima gelip kendilerine ve bana çay getirmişlerdi. Cay icin tesekur edip ders basliyana kadar sohbet ettik benden pek ses cikmiyordu cayimla oynuyordum. Hoca iceri geldi ve ders basladi. Butun sinif dersi dinlerken uyuyan cocuk halen ayniydi. Hocayi birakip ayagimi uyuyan cocugun ayagina vurdum. Cocuk halen ayniydi ben uyanip dersi dinlesin diye ayagimi vurdum. Gözünu acmadi ama...
_Ne istiyorsun?
_Hoca icerde terbiyeni takin dersi dinle.
Cocuk gözlerini açıp bana baktı...
_Sanane bundan ve gozlerini tekrar kapatti.
Bu cocuk beni cok sinirlendiriyordu. Ben tekrar hocayi dinlemeye basladim.
Kimseyi kafama takamazdim heleki hoduk olan birini asla. Hoca dersi anlati sonrada proje odevi verdi.hoca bizden grup yapilacak bu proje'nin yapilmasini istedi. Sonra hoca sinif listesine gore grup kurmaya basladi. Her grup iki kisiden olusuyodu. Hoca ben ve Ruzgar adinda bir cocugu ayni gurupta oldugumuzu soyledi. Bu duruma sinif sasirmis bana bakiyordu sonra on sirada oturan cocuga bakmislardi. Bende onlarin bakislarindan Ruzgar'in o cocuk oldugunu anlayip sasirmis soktaydim. Birden Ruzgar...
_ Off bu proje nerden cikti hemde seninle.
_Sıkıntımı var?
_Evet sıkıntı sensin.
Bunun uzerine ben sustum cevap verirdim ama simdilik sustum. Zil caldi herkez toparlanip cikiyorken Ruzgar'a dogru egilip:
_ Eger benimle bir sorunun varsa kendi projeni kendin yaparsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlik Hayat
Roman pour AdolescentsYeni şehirde yeni lisede yabancilik çeken genç bir kiz . Karaliğa gömülmüş ,karanlikla dost olmuş genc bir erkek .Bu hikayede hangisi karanlik hangisi sosyopat?