Seara se încheie în apartamentul meu din cadrul campusului pe care uneori îl mai împarteam cu Natalia când nu avea chef de colegele ei sau cu Ela când se certa cu Bogdan in rest eram mai tot timpul singura.
Desi mi-as fi dorit sa stau ca toti ceilalti in camere de cate 3-4 ,parintii mei au insistat ca este mai bine asa.
Parca si acum îi aud 'Trebuie sa fi în siguranta' de parca daca as fi avut câteva colege nu eram.În fine,ma impacasem cu ideea si oricum fetele ma vizitau mereu la cafea.Ei detineau un centru comercial în oras,aveau o avere considerabila însa pe mine nu banii ma defineau,nu eram una din fetele de bani gata cu aere de diva.Îmi câstigam propri baniți de buzunar muncind câteva ore la salonul de înfrumusetare a unui prieten de familie...Bine nu era chiar o munca avand in vedere ca îl ajutam cu hârtogaria saptamânal si cu diferite comenzi la sfârsit de luna.
Imi place sa învat chiar daca nu arat ca o tocilara,sunt o fata simpla si ma comport ca atare...Urasc sa ies în evidenta si cred ca naturaletea ma defineste cel mai bine.
Prietenele mele ma cunosc si ma îndragesc pentru asta...si eu le iubesc atât de tare,nu stiu ce m-as face fara ele.Am fost împreuna înca din clasele primare si am ramas tot asa pâna acum...De multe ori visam ca vom face nunta toate trei pe plaja în briza marii si daca ne va ajuta Dumnezeu sa avem copii în acelas timp ar fi minunat,neaparat fete ca sa mearga la scoala impreuna si sa fie la fel ca noi.
Ela este fata serioasa si cea mai cu picioarele pe pamânt,Naty în schimb a ramas aceeasi copila zburdalnica,fizicul ei s-a schimbat însa mintea nu a evoluat.
Eu....o fiinta nostalgica cu visuri marete ce înca spera în dragoste la prima vedere si la 19 ani.Cred ca e timpul sa placam...spune Naty cascând si uitându-se la ceas.
De ce nu ramâneti?!...le întreb.
Eu ma vad cu Bogdan iar Naty cred ca va avea camera doar pentru ea de e asa dornica...
Haha...dar de unde ti-ai dat seama?!
Pentru ca de când stam aici nu te-ai plans deloc...Cand vrei sa i se faca Ioanei mila de tine si sa te gazduiasca in apartamentul ei te vaiti înca de când intri pe usa...
Ce sa zic...cum le stii tu pe toate...mustaceste ea.
Stiti ca sunteti bine venite oricând,oricum nu imi place sa stau singura... decat uneori...
Adica mai mereu...adauga Naty rânjind.
Uneori am zis.
Nu va mai certati fetelor...Hai Naty vi...o indeamna Ela ce se îndrepta deja spre holul de la iesire.
Imediat...striga ea...Ioana sa imi spui mâine ce s-a întamplat cu bobocul,stiu ca l-ai întalnit altfel nu stateai asa mult gura casca pe acolo...imi sopteste incet sa nu o auda si Ela.
O privesc uimita...nu de asta spuneam mereu ca Natalia le stia pe toate.
Ii zambesc si îi dau aprobatori din cap,oricum nu aveam sa scap pana nu divulgam totul.
Pana nu va fi ceva concret nu o sa ii spun Elei...si face semnul secretului pe buze,ca si cum ar închide un fermuar.
Nu mai aveam forta sa ma ridic sa le conduc,caldura pe care o suportasem toata ziua ma lasase fara vlaga si oricum cunosteau drumul.Ma cufund mai adânc în canapea dând TV mai încet si amânând pentru mai târziu dusul ce probabil m-ar fi revigorat si aproape atipesc.
~
Îl vad cum îmi face cu mâna si parca inima îmi sta sa plesneasca.Aveam emoti si mâinle îmi tremurau.
Ce naiba Ioana doar nu mai esti o copila...îmi spun si ma apropi cu pasi marunti de el.
Ma trage în brate si îmi saruta buzele...ce gust divin...aveam împresia ca muşc din cele mai coapte cirese negre de Mai.
Fiori îmi strabateau corpul si ma simteam învaluit de dragoste.
Il priveam si ma îndragosteam,nu îmi venea sa cred ca e al meu.Pur si inocent asa cu arata baiatul din fata mea ma vroia doar pe mine în viata lui.Ne trântim amândoi în iarba moale îmbratişati si el îmi mângâie fata apoi....~
Telefonul suna insistent si tresar speriata,adormisem fara sa imi dau seama.Il ridic si ma uit pe ecran,aveam un mesaj de la Ela.
'Trezeste-te frumoaso,mai mult ca sigur ai adormit😴😴😴 hai fuguta la dus si baga-te in pat...mâine e ultima zi de scoala🤗 vine weekendul😍 si trebuie sa fi în forma....Hai nu mai sta.'
Ma ridic si îi urmez sfatul întrebându-ma în mintea mea...Cum sa am atât ghinion si sa ma trezeasca cineva chiar în punctul culminant.
Cada era plina iar spuma fina si aromata ma ademenea sa intru...Aveam nevoie de putina relaxare ca de aer asa ca imi bag picoarele mai întai,sa ma obisnuiesc cu temperatura apei,apoi ma cufund încet cu totul.Aburii fierbinti ma molesesc si mai tare iar sarea de baie îmi relaxeaza corpul.Asta si vroiam ca sa ma poata lua somnul cât mai repede,poate aveam noroc sa îl visez din nou pe Emil,baiatul ce parca îmi furase inima si acum îmi juca prin visuri.
CITEȘTI
Vieți distruse
RomanceCe frumoasa este iubirea atunci când e pura si vine din sufletul a doi adolescenti îndragostiti... Înflorea la fiecare atingere inocenta a lui si obrajii îi deveneau rozalii ca doi bujori abea îmbobociti...Sarutul ei îl facea sa prinda aripi si sa v...