Ben masal 18 yasima dun girdim yetimhanede yasiyorum 6 yasinda geldim buraya annem nerde blmyrm babam bnm gzumn önünde oldrldu . defne var burada bnm dostum sirdasm hrseyim .
- uyaansana uykucuu
diye cirladi resmen bu enrjyi nerden buluyordu anlamyrm .
- ne var be sabah sabah .
gözlerimi acmadan cevap verdm ona .
-bu sn günün hadi ama .
dedgnde basmdn asagi kaynar sular döküldü evet bu lanet yerde sn gunumdu ama sevnemyrdm . çünkü buradan cikinca neyapcgmi nerde kalcgmi blmyordum . ayağa kalktm aynada yorgun bi masal vardi alisik degldm buna. kizlar bana bu yurdun en güzel kizisin der . ideal bi boyum , zayif ince belim , sari uzun saclrm , masmavi gözlerim , guldugumde etkileyici bembeyaz dislerm güzel olmama yeterde artardi bile . defne beni uzdgunun farkindydi ve konu atladi .
-hadi bnyoya burcuya sira tutturdm .
- Aferin tmam gdelm
dedim hevesini kirmamak için . duş aldiktan snra odaya gldm kizlar valizmi hazrlmsti bile . beyaz yrtk pntlon , siyah atlet , siyah convers . maskara eyeliner parltci . saclrmda duzlestrp piercnglrmi taktm hazrdm . müdüre bni yanina cgrdi . odasına grdm .
- masal kaya. ?
-evet
bilgisayarda birşeyler yapti . cikisim hazrdi . cekmcdn bi zarf uzatti üstünde adm yazyrdu . içinde 500 TL vrdi .
- hoscakal Allaha emanet ol kizim.
bsey demeden cktim . defne bin bklyrdu . kapiya kadar kizlrla gldm . defneyle sarilip aglstktn snra yurdun kpsndn cktm...