3

543 70 115
                                    

Po vështronin njëri tjetrin gjatë gjithë kohës me friken se sytë e tyre do përplaseshin e s'do kishte justifikim nga ata por vetem siklet .

Shokët po shijonin kërcimin në mes të pistës me disa vajza të gatshme të bënin striptizëm në sy të të gjithëve pa ndrojtje e ngurrim, duke qeshur me kënaqësi kur duart e tyre mbështeteshin në të pasmet e fryra, ndërsa Arlo ndiqte me sy kamarieren turivarur duke pyetur veten pse ajo e bënte këtë punë.

'Ja dhe farsoletat e hundës.' Dorëzon pilulat e mbështjella në një pecetë të bardhe e cila u tërhoq menjëherë nga bjondja me sy të nxirë e qerpikë të gjatë për ta futur në çantë, e me pas ia bën Grejsit me dorë që të largohet sikur kjo e fundit të ishte qeni i çantës së tyre.

'Pfff' shfryn me inat teksa shkund flokët dhe zbret shkallët për të marrë porosinë e rradhës.

'Je mirë?' E ndalon Grejsin, i rrëmben dorën dhe ia vendos mbi të tijën teksa afrohet për të patur një shikim sa më të qartë të plagës që nuk rridhte më gjak.

Ndjen lëkurën e tij, duart e tij të ngrohta të mbështjellin gishtërinjtë e vegjël e për pak çaste ngeli pa frymë, zemra i rrahu disi më shpejtë e sytë i mbetën tek fytyra e përhumbur e tij.

Tërheq dorën me forcë për ta shkëputur nga ngrohtësia e tij e bën dy hapa të nxituar pas duke u përplasur kështu me një burrë në moshë të mesme, paksa të thinjur që e tërheq nga krahu dhe e përplas me shpatulla pas murit të korridorit, e Arlo s'bëri gjë tjetër veçse pa se çpo ndodhte me një kuriozitet të madh që lehte i shquhej në fytyrë.

'Shef!' Fjala e vetme që Grejs belbëzon para tij duke shpresuar që të mos e kishte parë skenën e mëparshme.

'U solle më në këtë mënyrë, e po ndodhi sërish ngjarja e vitit të kaluar të betohem që të flak në mes të katër rrugëve, pikërisht aty ku të gjeta e s'më plas trapi fare. More vesh? Tani shko e mi bëj klientet të kënaqur!' E shtyu fort drejt turmës së njerëzve që po kërcenin dhe koka iu ngjesh pas kraharorit të Arlos që kishte qëndruar pa levizur, teksa po përgjonte fjalët e ashpra të shefit plak që përplaseshin në fytyrën e asaj vajze në pamje të parë të egër .

'Më vjen keq!'

Fytyra e tij tregonte dhembshuri e duart me një guxim të frikshëm i larguan flokët nga fytyra. Po i cekte lehtë faqet e humbura e sytë po përkëdhelnin shkëlqimin e syve të harruar të saj.

'Pse nuk gjen nji punë tjetër?' Pyetja e tij në mënyrë sugjestive bëri që Grejs të tundte kokën në mosbesim e ti gërthiste një 'pse nuk shikon jetën tënde' në fytyrë para se të largohej për tu futur pas banakut aty ku miku i saj trupmadh po e pyeste për fjalët që shefi i kishte thënë e teksa mundohej ti jepte këshilla për të zbatuar urdhërat e shefit të cilat tejkalonin kufinjtë e Grejs.

Djali me syte e zinj qe kishte dashur te perfitonte nga Grejs pak me pare tani i dehur mjaftueshem sa per tu ngaterruar ne kembet e tij ulet ne banak dhe kerkon per nje gote tjeter teksa dorezon ate qe mbante ne dore.

'O ti zogu. Pse mutin ben si e pakapshme ti ee?' I drejtohet Grejs e cila vazhdon te hedhe alkool neper gota te madhesive te ndryshme per ti vendosur me pas ne tabakane e madhe.

'Se per ty ftyr mut ashu jam. Tashi ik qerohu e mos mu qurravit ktu se sta ka len e dashura.' Ishte e eger ne kunderpergjigjet e saj e mjaft e lodhur nga budallalliqet per tu menduar per ti kthyer nje pergjigje me te 'zgjuar'.

'Mos u bej merak sa her ma ka lene e dashura po fillo shqetsohu cfare nuk shkon qe sma le ti mu.'

'A po me hiqesh sysh o trap!' Urdhri i saj u shoqerua nga nje shtyrje ne shpatulla si per ta shkundur personin perballe nga endrrat e shpifura ne te cilen Grejs endej e zhveshur .

E pa ate te kercente me nje nga vajzat e pilulave, stopoi hapat e saj te medhenj per te pare me imtesi fytyren e painteresuar te tij qe humbej ne tiparet e vajzes qe kishte perballe duke u munduar ti veshe trupin nje shpirti te se shkuares qe jetonte me te ne keto copeza te se tashmes.

Pa sesi i preku lehte mjekren e me pas gishtat e tij ceken qafen hollake te sajen. Pa sesi buzet e saja pushuan mbi te tijat e sesi ajo humbi ne krahet e tij qe mbeshtollen trupin e saj ne nje perqafim.

Shtrengoi doren grusht, gje qe e bente sa here inatosej, por kete here as pse po inatosej nuk e kuptoi. Mori fryme thelle dhe vazhdoi tu sherbente shoqeve te saj me koken ulur e mbytur ne inate e nje mendje qe shtynte ne xhelozi te paperceptuar nga krenaria e saj.

E ndaloi nje dore para se ajo te largohej e nje nga vajzat iu afrua shume prane.
'Zemer ma sill edhe nje nga ato farsoletat e hundes!' I pershperiti ne gjysem zeri te mbytur teksa shetiste gjuhen e saj ne pjesen e poshtme te veshit.

Grejs u drodh ne neveri nga veprimet e saj dhe i dha nje te shtyre  duke bere qe ajo perplasej ashper ne kolltukun e zi e koka e saj ceku cepin e tavolines. Filloi ti rridhte gjak nga balli  e Grejs vrapoi per tia fshire gjakun me perparesen e saj te punes teksa i thonte shoqes te  mos bente ze duke vendosur gishtin tregues qe i dridhej mbi buzet mishtore te zbehta.

Kaos dhe zhurme. Thirrje ,ulerima. Zera cjerres dhe nje sirene policie. Te gjithe filluan te vraponin si te cmendur duke ditur arsyen pse policia ndodhej aty . Nje dore e zgjatur qe rremben Grejs ne ecejake qe dukej sikur skishte mbarim.

Fryma filloi ti rendohej dhe tanime po terhiqej zvarre nga personi qe nuk ia leshonte doren . Ndaluan ne nje cep te erret ku dy mure te  larte takoheshin se bashku dhe trupi i tij po mbulonte te sajin teksa vendosi dy duart rreth murit pa patur kontakt me trupin e saj.

Drita e henes reflektonte ne syte  pisk si vete nata e buzet qe i dridheshin ne frike kerkonin te flisnin' Me lesho!' Gjeti kurajo te lidhte dy fjale per tia drejtuar personit qe qendronte perballe duke marre fryme me ritme te pershpejtuara. Fryme qe perplasej ngado mbi fytyren e imet te Grejs.

'Ncuk' e vetmja gje qe doli nga goja e tij teksa vazhdonte te merrte fryme serish si te ishte nje i izoluar qe sapo ka dale nga kafazi, e po kerkonte qe te gjithe ajrin ta kishte te tijin.

'Me duhet te kthehem ne lokal. Nje vajze eshte lenduar. Ka nevoje per mua.'

Beri nje hap para duke kerkuar te dilte nga cepi ne te cilin i panjohuri e kish futur ama nuk ia doli mbane pasi dora e tij mbeshtolli belin e saj dhe e perplasi serish ne mur.

'Ne qofte se kthehesh atje policia do te marrin vesht qe pilulat qe shperndani jan droge dhe do te te arrestojne.'

'Por...' fjalet e saj u nderprene nga dritat e nje makine qe zbuloi fytyren e te panjohurit dora e te cilit qendronte mbi trupin e Grejs qe vazhdonte te dridhej.

'Dreqin...' gerthet ajo ne inat.

'Policia...' mendoi me ze te larte ai.

'Jo ti!' Syte e tij u perplasen ne te sajat teksa drita e makines behej me e forte e hijet e tyre zgjateshin e binin mbi rrugen e braktisur.

Nuk pati zgjidhje tjeter vecse trupin e saj ta afronte me te tijin e buzet e tyre te ngjesheshin ne nje puthje te lehte, cekje buzesh e ngaterrim frymemarrjesh qe shume shpejt do e kuptonin qe kishte qene e panevojshme, kur drita e makines filloi te zbeheh e zhurma te mos degjohej me.

'Maniak.' E shtyn fort dhe kerkon te dale nga perqafimi i tij duke u munduar te shkepuste duart nga trupi i saj.

'Pff par Zoten. Me ty te ik edhe deshira e maniakllekut kshu si je ti,  pa marak. Puthja ishte sa me t'shpetu b*** tane prej policis.'

'Skam nevoj tme shpetosh ti. Ia dal mbane vete. Gjithmone ia kam dale.' Zeri i saj filloi te ulej e ne te ndihej pikellim.

'Me ler te shkoj!' Iu pergjerua nje te fundit here.

《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》

Kjo pjes i shkon happychild99 for being a smart ass 😂 edhe qe gjeti sa bejn 7×7

Rroft luli ✌

Arlo e puthi Grejssinn iiiiii  😂

Shpresoj tju ket pelqy sadopak pipell

Pis ✌

Memoriae (Shqip)|✔|Where stories live. Discover now