Ecte me hapa te shpejte per tek puna duke u munduar te fshinte ato te nxira mbi trupin e saj atehere kur era rremujshem i rrembente floket qe i perdorte si mburoje. Pasi i kishte derguar nje mesazh pronarit te saj qe i vardisej per ti treguar qe kishte qene semure keto tri dite e ai i kishte thene qe skishte asnje problem ajo me ne fund kishte nje strehe 10 oreshe per tu larguar nga strofulla e dhimbjeve te quajtur shtepi.
"Gjesi Bina, Aldo." I pershendeti pernjehere me nje buzeqeshje te vertete qe pavaresisht dhimbjes qe i shkaktoi su pendua qe e beri. Ishte e lumtur qe ndodhej aty tanime pa barren e Albertit dhe skllaverimit mbi supe.
"Miremengjes Grejs." E pershendeten te dy ama ishte vetem Jutbina ajo qe i ktheu buzeqeshjen e me pas i tha qe i behej qejfi qe ishte bere me mire e tanime mund te kthehej ne pune. A sa keq qe i tingelloi ajo mire Grejs qe renkonte nga dhimbjet ne cdo hap qe hidhte, ama puna nuk priste. U detyrua te ngrinte koli te medha me pije freskuese te rregullonte karriget e te fshinte tavolinat e me pas te sforconte ate buzeqeshjen e shtirur perpara klienteve. Nje buzeqeshje qe u kthye ne konfuzitet ndjenjash kur ra ne syte e penduar te Arlos.
Nuk arriti dot ta shihte ne sy e ishte penduar qe kishte shkelur ne lokalin i tij te preferuar tanime rutine per kafen e mengjesit . Ishte betuar qe sdo shkonte ate dite ama zemra nuk iu bind e kembet e kishin cuar pikerisht aty ku Grejs ndodhej.
Refuzonte ta shihte ne sy per tu siguruar qe ajo ishte mire sepse e dinte qe nuk ishte , jo pas asaj skene qe iu sigurua nje nate me pare ne ate dritaren e xhamte pa perde.
"Si je sot?" Cdreqin kishte ky djale qe i dridhte muret pavetedijshem asaj e ckishte ne shikimin e tij qe ajo gjente vetveten.
Ngriti syte atehere kur mori guximin dhe u cudit nga buzeqeshja qe mbante Grejs mbi fytyre. Arriti tia dallonte buzen e care edhe pas atij buzekuqi vishnje dhe e pa te mblidhte vetullat e renkonte nga dhimbja qe ajo buzeqeshje i shkaktoi.
"A je mir hajne?" Iu afrua instiktivisht dhe vendosi doren ne shpatullen e saj. E pa thelle ne sy e dalloi trishtimin qe ajo buzeqeshje e shtirur kerkonte te mbulonte. E syte e saj nuk levizen nga te tijat . Irise me ngjyre te ndryshme qe percillnin te njejtin emocion...trishtim e hidherim e mbi te gjitha mllef e vetbesim te shkaterruar.
"Ma mir do bahet." Perseriti fjalet e tij dhe ne menyre ironike shpresonte qe ato fjale te ishin sadopak reale, sadopak te verteta, sadopak te ndodhnin.
"Ca do marresh?" Kerkoi te nderronte bisede kur pa Arlon te shfrynte e shante nenze, mosbesues per nje te ardhme me te mire. Sepse ishte e kote te besosh ne nje te ardhme me te mire kur nuk beson kurre per nje te ardhme.
"Te perhershmen." I qeshi lehte me buzet qe me pare tregonin trishtim.
I dha porosine Jutbines qe qendronte pas banakut duke shfryre balluket e bardha qe i binin mbi sy e cila nuk vonoi ta pyeste per tri ditet qe kishte munguar, nuk ngurroi aspak ta pyeste edhe per te caren ne buzet e lyera , nje e lyer qe nuk fshihte asgje. Ashtu paturp leshoi nje 'ta paskan care buzen keto tri dite' duke nenkuptuar kenaqesi pas dhimbjeve qe ajo kishte kaluar njelloj sic ben cdo njeri normal qe kerkon te fuse hundet aty ku si takon, duke shkaktuar keshtu vetem plage mbi plaget e tyre.
U zgjat mbi banak pasi vendosi dy duart per tu mbajtur duke mallkuar veten per gjatesine e saj dhe me nje buzeqeshje te sforcuar , ate dite do te kishte shume te tilla, i tha "se ke idene sa" dhe i futi nje te lepire buzes se poshtme duke fshire buzekuqin qe i mbeti ne te e ktheu menjehere koken nga ana tjeter duke shtremberuar fytyren nga shija e lire e tij.
E gjeti porosine gati pasi kishte vajtur ne banjo per te peshtyre shijen e kripur te buzekuqit te mykur qe kishte gjetur ne ato pak gjera te nenes se saj qe i ruante me fanatizem larg syve e duarve te ashpra te te atit.
Rremben filxhanin e kafese , e vendos mbi tabakane qe lehtesisht e mban mbi duar dhe shtyn deren e drunjte me nje xham te lehte ne mes , per te dale ne pjesen e jashtme aty ku Arlo mbante ne duar nje cigare qe me syte harruar mbi nje shkrim e kishte lene te digjej kot.
E le filxhanin (o zot ca jam tu ba 😂 po ju tregoj si me kamarierizu po he ) mbi tavoline dhe rrembimthi i merr cigaren nga duart dhe e vendos mbi buze. E thith fort per te leshuar me pas nje shtullunge ajri gri.
"Pash zoten edhe hajne cigaresh fillove me u ba a?" Kerkonte te ishte i eger ne ate kerkim llogarie por buzet qe i qeshnin e zhgenjyen.
"Po te dhimbet edhe nje bisht cigareje a?"
"A din se hajnet e vogla si ti sban me pi duhan ?" E veshtronte ne sy duke u perhumbur ne ngjyren e tyre.
"A ma thu iher ca kuptimi ka kjo hajne?"
"Hajdute, vjedhse sdi si i thojn anej ngaa ti." Qeshte me te e harronte per ato dy te qeshura barren e madhe te te kaluares qe mbante mbi shpine. Ishte e qeshur e vertete qe i vidhte ashpersine e asaj barre duke i falur embelsi.
"E din se shkrun shum bukur?" Iu kujtuan shkrimet e shkurtra qe kishte hedhur ne instagram pergjate atyre javeve teksa e shikonte Arlon duke veshtruar e belbezuar fjale nga fleta qe kishte perballe.
"Paskam nji fanse sekrete." Zgjati e-ne ne menyre tallese nderkohe qe byzeqeshja nuk iu shqitej nga fytyra. E pastaj thone qe buzeqeshja se ka fuqine te beje dike te lumtur. I ben te tille per sa kohe qe i shuan perkohesisht ate dhimbje te asaj barre .
"Ehe." Ishte e vetmja gje qe tha per tu larguar me pas me faqet e perskuqura e nje buzeqeshje qe e bente buzen ti dhimbte drejt banakut , aty ku e priste shefi i ri qe serish e ftoi te ngjitej ne zyre.
"Tashi ca dreqin kerkon?" Neperdhembi teksa ngjiste shkallet pas tij.
"Grejs ku dreqin ke qene keto dite?" Mbyll deren pasi ajo futet brenda dhe e fton te ulet te divani i zi ne cep te zyres , nje divan qe sherbente si pjesez relaksi per te pare ndeshje me ate ekranin gjigand perballe.
Mundohet ti marre doren per ta vendosur ne mes te tijave por ajo ngrihet ne kembe duke shkulur doren nga aty."Kam qene pak semure." Mundohej te shmangte syte e tij qe shkelqenin ne nje menyre te cuditshme kur binin mbi silueten e saj.
"Grejs a ke ndermend te me thuash kush te dhunon? Ndonje i dashur malok ndoshta?" Supozohej te interesohej per te per ato te cara e te nxira , e jo te perfitonte ne menyre te felliqur per te ditur nese ajo ishte e lidhur.
'Ca dreqin nuk shkon me kete djale?' Mendonte me vete sa here i kerkonte qe ajo te ngjitej lart.
"Me vjen keq por ne vend pune sme lejohet te jap informacione private. Tani nese mundem me duhet te shkoj, me presin klientet poshte!"
"E drejte , e drejte. Mund te shkosh ama kam per ta zbuluar se ceshte gjithe ky mister Grejs." Nje zgjerdheshje e veshur ne buzet e mbuluara nga mjekra e zeze e tremben Grejs per interesimin e cuditshem qe po tregonte ky djale.
"E pastaj cfare zoti pronar. Pasi ta marresh vesh cfare?" Tha ne ze monoton ajo teksa ndali hapat dhe u kthye te shihte pronarin e cuditshem.
"Pastaj do te te mbroj nga ajo."
A ishte ky nje premtim per nje te ardhme me te mire qe ajo aq shume enderronte? Nje premtim per 'ma mir ka me u ba' ?
_____________________________________
Pershnetje njerz t urryshem.
A ju pelqevi editimi qe km ba 😂
Hajt pashim tesh mas hani drek shum.
YOU ARE READING
Memoriae (Shqip)|✔|
General FictionKUJTIMI I TE SHKUARES QE LIDHI DY PER NJE TE TASHME... ©pyright to : Artiolaaa Edited by: Gabroo9 ...Nje histori pa fund...