Capitolul 16

91 2 0
                                    

Întunericul era predominant in camera, iar Angell simți doua brate puternice înconjurandu-i mica talie. Deschise ochii buimacă simțind o respirație calda pe ceafa, așa că zâmbi imaginandu-si imaginea cu ea, în brațele iubitului ei. Își ridică capul, respirația devenindu-i din ce in ce mai scandată.

Nu era sub nici o forma Adam.

Era Jay !

Sari din pat ca arsa, de abia atunci dandu-si seama că nu era în camera ei, speriindu-l chiar și pe nesuferitul de Jay. Ce naiba băuse de se afla in camera lui, dormind cu el ?

Primul lucru care îi zbură prin minte a fost cum dracului o sa ii spună lui Adam că s-a trezit în același pat cu persoana pe care el o urăște cel mai mult.

Însă, respira ușurată când observă că avea hainele pe ea, dar, se uita perplex la abdomenul bine lucrat al băiatului din fața ei.

- Ești intimidată, puișor ? Zâmbetul ștrengar îl făcea mai adorabil, mai ales așa adormit, cu părul în toate părțile și cu vocea răgușită.

Trezeste-te, Angell ! E doar un dobitoc care arată bine !

- Intimidată ? Pufni fata. Mai degrabă scârbită. Și, înainte să îl chem pe Adam ca sa facem dita-mai scandalul ai face bine să găsești o scuză buna pentru faptul ca m-am trezit lângă tine. Îi replică nervoasa bătând cu piciorul în podea constant.

- Pai, ai adormit pe canapeaua din living când te uitai la serialul ăla, si, m-am gândit să te iau eu de acolo.

- Omule ! Tu ești întreg la minte ? Doamne, de ce nu m-am trezit mai devreme ? Spuse fata exasperată plimbandu-se de colo-colo cu mâna la frunte.

- Calmeaza-te ! Nu e ca și cum nici unul dintre prietenii tai nu te-ar căuta.

- Tu chiar nu știi cum să încurajezi oamenii. Ii spuse, apoi se uită la ceasul de la mâna ei. Nu era mai mult de ora trei dimineața. Cu siguranță prietenii ei erau disperați in legătură cu așa zisa dispariție a ei.

Încercă să deschidă ușa, insa, fara succes.

- Deschide ușa sau jur că o sparg.

- Usor, îngeraș, întâi trebuie sa vorbim ceva îi spuse aprinzandu-si o țigară.

- Nu am ce discuta cu unii ca tine. Mai ales după ce " m-ai răpit" . Îi spuse devenind din ce in ce mai nervoasa. Și stinge naibii tigarea aia că mă intoxici aici !

- Știi puișor, începu Jay sa spună, neluând în considerare ceea ce spusese fata înainte. Adam nu e sfânt. Până la urmă, nimeni nu e sfânt, și, crede-ma, îl cunosc de foarte mult timp, și oricât de mult s-ar fi schimbat el, tot ca mine va rămâne până când moare. Relația voastră pare roz din ochii tai, dar, nu va dau mai mult de o luna începând de acum.

- C-ce vrei sa spui ? Spuse fata inghitandu-si nodul din gât.

- Oh, nu ți-a spus cum era înainte ? Lasă-mă pe mine sa fac onorurile. Încercă să continue dar niste bătăi puternice îl opriră.

- Iubito ? Ești acolo ? Vocea lui Adam părea tremurată, și, totodată obosita, insa, nu își dădu seama dar se slavă dintr-un rahat in care tocmai era să fie pus.

- Da, Adam ! Nu mă lasă să ies ! Țipă fata dincolo de ușă.

- Jay ! Fii atent la mine ! Jur că dacă nu-i dai drumul o sa...

- O sa ce ? Îl întrerupse, știind că nu avea ce să facă în privința asta.

- Jay ! Fii atent la mine ! Dă-i drumul acum. Jur ca o sa îți pară rău !

- Fie ! Urlă băiatul.

Îi întinse cheia de la ușă, si, fara nici o ezitare, Angell o apuca disperata deschizand ușa.




Este foarte, foarte scurt. Știu. Dar astăzi am primit cea mai urâtă veste din viața mea. Nu multi dintre voi știți, dar, pentru mine relația dintre Gigi Hadid și Zayn Malik este foarte importanta. Am primit urâta veste cum că cei doi s-ar fi despărțit, si, sincer mă simt ca dracu' și chiar nu îmi arde de nimic. Plâng ca naiba, chiar daca nu era relația mea, insa, ii iubesc pe amândoi în egală măsură, și pentru mine a fost un șoc sa aflu așa ceva.

Sper sa mă înțelegeți, chiar daca multora dintre voi vi se pare o prostie motivul acesta, ei bine, pentru mine este ceva groaznic.

Sper ca voi sa fi avut o zi mai frumoasa ca a mea. All the love <3

#Zayn+Gigi_for_ever.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


His Obsession - I.  Smith's first loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum