Următoarele zile au fost destul de ciudate pentru Angell. Toată nebunia dintre ea și Adam a făcut-o să se simtă oarecum incomod. Ii plăcea să petreacă timpul cu el, dar nu în ipostaza in care se aflau. Mereu trebuiau să se țină de mână sau sa se ia în brațe. Deja începeau să devină suspicioși căci, nu păreau in cuplu normal. Se mai alintau dar nu în măsura în care trebuia. Era ciudat ceea ce se întâmpla în jurul ei. In jurul tuturor.
Pandora, s-a apropiat foarte mult de Angell și Isabelle. Toate au fost de acord, ca ea sa se mute în cameră cu ele. Aveau destul spațiu și patul gol nu arăta deloc bine.
Intre timp Pandora aflase toată povestea dintre Angell și Adam. Află că ei de fapt nu erau un cuplu, și, alesese sa le păstreze secretul. Nu putea afla nimeni, nici macar Michael, care, chiar daca era iubitul ei, nu ii putea spune.
Dimineața următoare aveau să se întâlnească cu toții pentru a lua micul de jun împreună, pe plaja. O noua zi de prefecatorie urma pentru Angell. Ii plăcea de Adam, ca un prieten, insa, ii venea foarte greu sa pretindă că este iubita lui. Intr-adevar, se săturase de comentariile fara rost ale lui Kyle, și nu avea de ales.
- Ești bine ? Pandora îi puse mâna pe umăr încercând să o calmeze. Fata părea pierduta in gânduri.
- Da, hai sa mergem, ne așteaptă băieții.
- Angell, știu că nu te simți ok cu toate astea. Puteți să vă prefaceți că vă despărțiți.
- Și sa ii suport reproșurile lui Kyle ? Nu, mulțumesc.
Plecară împreună la parter, unde trebuiau să se întâlnească. Ceva îi trecea prin cap lui Angell. Dădeau destul de multe bănuieli. Așa că, fata avea să pară mult mai fericită când îl vede, și va încerca să adopte acele alinturi specifice cuplurilor. Îl văzu. O lua în fața, aproape fugind și îi sări în brațe lui Adam cu un zâmbet larg, dar fals.
- 'Neața, iubire ! Îi spuse cu o față de îndrăgostită, sarutandu-l pe obraz.
- Ești bine ? Îi spuse la ureche, încercând să nu audă nimeni. Lucrurile îi păreau foarte ciudate. Până acum, Adam nu era obișnuită cu aceasta latura a fetei.
Angell se desprinse din îmbrățișare dând subtil din cap în semn că da. Ii făcu cu ochiul dandu-i de înțeles ce era în neregula cu ea.
Băiatul înțelese ce se întâmplă, dar tot i se părea ciudat. Era oarecum îngrijorat. Ceea ce îl derută total era faptul că Angell îl luă de mână. De obicei, el era cel care "se implica" în așa zisa relație a lor.
Într-un fel, băiatului ii era frica de ceea ce se va întâmpla în viitor. Faptul că el și Angell pretindeau că sunt un cuplu le va afecta relația de prietenie și nu vroia asta. Totul se întâmpla din cauza lui Kyle și se săturase de asta.
In special ii era frica, că va începe să simtă ceva mai puternic pentru ea. Nu știa ce crede fata despre el. Daca îl vedea ca pe un nesuferit ? Trebuia să afle lucrurile pe care le simte Angell despre el. Nu trebuia să strice tot.
- Iubire ? Apelativul pe care îl folosea fata când îl striga, îl facea pe Adam sa înnebunească. Dar, partea rea era că, știa că era folosit teatral.
- Da, ai nevoie de ceva ?
- Vreau sa vorbim puțin, între patru ochi.
Se ridicară amândoi și plecară mai departe de ceilalți. Angell simțea nevoia să vorbească cu Adam despre relația lor falsa.
- Uite, Adam, lucrurile devin din ce in ce mai complicate. Toată lumea are suspiciuni in ceea ce ne privește. Ori spunem adevărul, ori avansam cu "relația".
Ceea ce îl mira pe Adam, era faptul că fata avea două opțiuni. Vroia sa avanseze cu relația lor de prietenie in realitate. Nu doar in rolul pe care îl jucau amândoi. Se simțea ca într-un film. Un film fara titlu.
- Ce vrei sa spui prin avansare ?
Întrebarea la care Angell nu avea nici un raspuns, dar, cu siguranță se va sfătui cu Isabelle și cu Pandora. Era sigură că cele două prietene o vor ajuta.
- Vin-o azi la doua fara un sfert la mine in camera. Singur. Discutam atunci, ok ?
Băiatul încuviință din cap si se întoarseră amândoi la ceilalți. Isabelle da din cap subtil, încercând să afle de ce i se citea pe față frustrarea fetei. Angell o liniști cu un semn spunandu-i sa nu își facă griji. Dar avea multe motive pentru care Isa sa nu se liniște. O știa pe Angell mai bine decât oricine și pe ea nu o putea păcăli.
Ajunși înapoi în campus, Adam plecă spre camera fetelor, exact cum îi indică Angell. Era destul de frustrat, la fel ca Angell, dar nu din aceleași motive.
- Ești cu noi, Adam ? Vocea Pandorei îl "trezi" din transă.
- Um, da. Ce spuneați ?
- Uitați, știu că nu o să fiți de acord niciunul, dar, Adam, la un moment dat va trebui sa o săruți pe Angell.
Angell tresări la cuvintele lui Isa. În același timp era surprinsa. Intr-adevar, o cam deranja ideea asta. Nu vroia ca primul ei sărut sa fie unul teatral, dar, nu prea avea de ales. Știa că va fi mai bine pentru toți, și nu vroia sa le strice planurile.
Însă, pe Adam îl încântă ideea asta. Dar, știa că Angell nu era sigură pe ea, in primul rand.
- ...și, o veți face în seara asta. Am vorbit cu Michael și vom ieși în oraș, dar sa aveți grijă să vă vadă Kyle. Adaugă Pandora.
Atat de curând ? Gandi băiatul.
__________
Angell era stresata. Deși era doar un simplu sărut, totul se derula în mintea ea într-o altă manieră. Mergeau de ceva timp pe jos, fata neștiind încotro o se îndreaptă. Kyle era tot timpul cu ochii pe cei doi, iar Adam o ținea strâns de mână. Într-un final, ajunseră la un local, o cafenea mai degrabă. Se îndreptară către o masă și fiecare luă loc. Adam nu știa când va trebui sa se sărute, așa că își scoase telefonul și îi dă mesaj .
Angell îi răspunse cu un simplu ' Când vrei tu'. Răspunsul îl induse in eroare pe Adam. Kyle le arunca priviri ucigătoare, simțind că ceva nu este in regula.
Seara lor se termina destul de repede, iar nici un sărut nu s-a petrecut. Nu inca. Erau în drumul spre campus, de data aceasta, fetele stand in fața iar cei trei băieți cu mult in spatele lor.
Odată ajunși în campus, băieții ca de obicei le consideră pe fete. Adam știa ce trebuie să facă. Doar așa putea sa afle ce simte cu adevărat pentru Angell. O anunță din-nainte printr-un semn al capului și își lipi buzele delicat de cele ale fetei.
Kyle a rămas surprins, iar Isabelle fierbea de nervi. Poate că nu a fost cea mai buna idee. Angell pur și simplu a rămas muta și fără să spună nimic a intrat repezită in camera. Avea un gol prea mare in stomac. Adam, in acel moment se simțea cel mai mare dobitoc.
Plecara din aripa fetelor, puțin nervos din cauza faptei pe care a făcut-o. Nu trebuia să facă asta. A speriat-o și îi era frica că fata se va îndepărta de el. Acum trebuia să ii recâștige încrederea, și să o facă sa uite de gestul lui, insa, știa că el însuși nu va uita niciodată și zâmbi ușor când își aminti senzația pe care o simțea când a fost atât de aproape de ea.
Capitol nou !
Întâi, am o intrebare. Vreți ca acțiunile dintre Angell și Adam sa se deruleze mai repede ? Sau...sa va las in suspans ?
Vreau sa vă mulțumesc că într-un timp atât de scurt suntem #417 in dragoste. Pentru mine înseamnă foarte mult faptul că din doar 9 capitole am avansat atât de mult.
Și...eu mi-am planificat acțiunile până la sfârșitul cărții.
Next-ul va aparea cat de curând !
Love You ! <3
CITEȘTI
His Obsession - I. Smith's first love
Novela Juvenil" Te-am așteptat, dragoste, sa apari și in viața mea. Mi-ai dat un înger. Îngerul fara de care simt ca nu as putea trăi. Când este langa mine simt că, inevitabil inima îmi va bubui. Nu este iubita mea, și nici nu știu dacă va fi vreodată. Dar o iube...