Ajunseră pe o străduță destul de îngustă și întunecată, ținând drumul drept.
- Si, Angell, unde locuiești ? Fata tresări, căci în toată liniștea nopții, numai vocea groasa a băiatului de lângă ea răsună. Dar, de ce vroia de fapt sa afle atât de multe lucruri despre ea ? Oricum nu aveau să se mai vadă după noaptea asta...sau cel puțin, așa pretindea ea...
- Intr-un campus universitar. Nici ea nu știa de ce îi răspundea la aceste toate întrebări, dar pur și simplu cuvintele îi ieșeau pe gura.
- La ce academie ? Dori curios Adam sa știe, din dorința și speranța de a fi in aceași universitate ca Angell.
- Teatru, film și actorie. Brusc fata băiatului se lumina ! Chiar aveau să se întâlnească mai des ! Acum, rămâne de văzut pe ce categorie se afla fata, și în ce an este. Dar mai important, in care campus ?
- Draga Angell, țin să-ți spun că această seară nu va fi singura in care ne întâlnim. Eu fac parte din aceeași academie, si, probabil locuiesc în același campus ca și tine.
Angell se încruntă. Nu prea îi convenea ideea asta. Dar, brusc își aminti de ceva. Sărmana Isabelle ! A lăsat-o singura in acel club infect. Ii e frica de ce se va întâmpla dimineața următoare. "Oh, Doamne ! Sunt o prietena groaznica". Își spuse fata in gândul ei.
- Adam, tu nu ai spus că ai venit in clubul acela cu un prieten ?
- Ba da. Ii răspunse nepăsător știind că prietenul lui se poate descurca și singur. Și, Angell, continua el, in ce an ești ?
- In primul an.
" Merge și așa", gândi băiatul. Deși existau doi ani diferența între cei doi, totuși Adam era destul de fericit ca avea să o mai vadă pe fata frumoasa de lângă el.
Mergând si mergând, au început să o doară picioarele îngrozitor de tare pe Angell de la tocurile înalte pe care le purta. Acum regretase că nu lua mașină după ea de la bun început.
Observând mersul ușor șchiop al fetei, Adam o lua stil mireasa pe fata, facandu-i obrajii sa iau foc de rusine. Nici un băiat nu mai făcuse asemenea lucru cu ea.
- Adam, am picioare. Ii spuse fata amuzată.
- Da, observ asta, dar te dor picioarele și dacă nu te car eu pun pariu că o sa îți rupi gatul daca mai mergem mult. Așa că, te rog, lasă-mă să am onoarea sa te car domnișoara Angel......
- Smith. Continuă fata.
- Domnișoara Angell Smith se corecta băiatul având un zâmbet tâmp pe față.
Își repetase numele fetei de mai multe ori în cap, încercând să îl asocieze cu alte fete. Numele îi părea destul de cunoscut dar știa că fata frumoasa de langa el, este unica.
- Și, Angell, mâine vrei sa ieșim la o înghețată? Fata se cutremura. Ce avea să îi spună ? Era prima data când un băiat asa frumos ca Adam o invita sa iasă împreună. Dar, totuși, era doar o ieșire amicală. Ce se putea întâmpla rău ? Exceptând faptul că l-a întâlnit pe Adam într-un club, putea spune ca, este un băiat chiar de treabă.
- Mi-ar face mare plăcere.
Băiatul nu știa de ce, dar se bucura ca avea să își petreacă mai mult timp alaturi de Angell.
-Cumva acesta este campusul in care locuiești ?
Fata își îndreptă capul spre direcția indicată și...da, acela era campusul. Nici nu știa când a trecut timpul atât de repede. Deși Angell îl tot ruga pe băiat sa o lase jos, nu acceptă și o duse pe Angell până în aripa fetelor, lăsând-o jos in fata ușii.
- Mulțumesc pentru tot, dar chiar nu trebuia.
- Oh, haide, ești ușoară ca un fulg. Și, presupun că ne vedem mâine. Vin să te iau la ora 14:00 ?- S-a făcut. Noapte buna. Spune și ii plasa un sărut mic și inocent pe obraz, după aceea intrând în camera și închizând ușa.
După ce fata se făcu nevăzuta după ușa din lemn, băiatul își îndreptă privirea în jos și zâmbi stângaci. Plecă din aripa fetelor, îndreptându-se spre camera sa. Odată ajuns, intră si, spre surprinderea lui, Kyle era acolo.
- Unde ai fost ? Și cum am ajuns eu înaintea ta ?
- Brusc sunt la interogatoriu ?
- Adam, vorbesc serios, unde ai fost ?
- Pai, știi că, după ce m-ai lăsat singur in clubul ăla plin de drogați, vroiam sa merg la o canapea mica, mai retrasa, si am văzut o fata. Ne-am cunoscut și acum am mers sa o duc acasă. Mulțumit ?
- Cine-i norocoasa ? De unde e ? Cum o cheamă ? Hai, dezvoltă !
- Pai, e anul întâi aici în academie, o cheamă Angell, și sta tot în campus.
- Trebuie sa o cunosc. Alte date mai ai ?
- Nu. Dar mâine mergem să mâncăm o înghețată.
- Grozav ! Vin și eu.
- Ooo nu ! Nici să nu-ți treacă prin cap Kyle ! Mereu strici tu tot !
- Bine, fie, nu vin, dar tot trebuie sa o cunosc.
Adam spera din tot sufletul ca, idiotul sau prieten Kyle sa nu strice tot și să o sperie pe Angell. De fiecare dată se întâmpla la fel. Ori o speria, ori o făcea să fie atrasa mai mult de el.
Intre timp, în camera fetelor, era zarvă mare. Isabelle era foarte frustrată de ce făcuse în noaptea aia. Deși, îi promise prietenei ei sa nu bea deloc, nu a rezistat tentației.
- Isabelle, macar îți aduci aminte ceva ? Angell știa că prietena ei era în stare de orice, și speră să nu fi făcut prea multe tâmpenii.
- Pai, după ce ai plecat de langa mine, m-am dus la bar și un băiat brunet cu ochii negri mi-a spus că îmi face cinste, apoi nu îmi aduc aminte nimic.
- Isabelle ! Daca a pus ceva in băutura aia ! Ești atât de naivă ! Puteau să ți se întâmple multe !
- Dar nu s-au întâmplat ! Deci... tu ce ai făcut?
- In orice caz, nu tâmpeniile pe care le-ai făcut tu !
- Mirosi a parfum de bărbat Angell. Scuipa tot ! Acum ! Isabelle nu era obișnuită cu așa ceva. Ba chiar, Angell mereu se ferea de băieți. Spunea că nu sunt de încredere, dar totuși uite că a ajuns sa se întâlnească cu unul.
- Nu e mare chestie. Am cunoscut un băiat de treabă înăuntru. Și nu Isabelle, nu era beat. După s-a oferit sa mă conducă până aici....și, făcu o pauza lungă, mâine mergem la o înghețată.
Isabelle nu știa cum să reacționeze. Sa fie fericită sau surprinsa ? De fapt, simțea ambele stări de spirit.
- In cazul asta, baga-te la somn ! E 5 dimineața și o sa arăți ca un zombie mâine dacă nu te culci acum !
- Oricum asta aveam de gând să fac. Sunt ruptă de oboseala. Noapte buna, Isa !
- Noapte buna !
CITEȘTI
His Obsession - I. Smith's first love
أدب المراهقين" Te-am așteptat, dragoste, sa apari și in viața mea. Mi-ai dat un înger. Îngerul fara de care simt ca nu as putea trăi. Când este langa mine simt că, inevitabil inima îmi va bubui. Nu este iubita mea, și nici nu știu dacă va fi vreodată. Dar o iube...