Se ștergeau unul pe celălalt ușor cu prosoapele moi din baie.
Isabelle zâmbea de fiecare dată când simțea moliciunea prosopului pe pielea abdomenului ei, iar Kyle se încruntă când îi observă un semn, destul de mare in in zona coloanei vertebrale.
- Ce e cu asta aici, iubito ? O întrebă grijuliu mangaindu-i cicatricea.
- Un semn de la o operație. Am avut un accident de mașină când eram mai mică. Ii răspunse simplu mangaindu-i fața bărbatului din fata ei.
Kyle se întoarse și îi sărută spatele de-a lungul semnului sugând picaturile de apa de pe spatele ei.
Se îmbrăcară și coborâră in cele din urmă jos, observându-i pe toți în fața televizorului imens din living uitandu-se cu atenție la un film.
- Sunteți împreună ? Ii întrebă Angell zâmbăreață când observă că cei doi se țin strâns de mana unul pe celălalt.
- Nu.
- Da.
Răspunseră în același timp, apoi uitandu-se in ochii celuilalt.
- Ba da, suntem. Aprobă Isabelle din nou, umezindu-si buzele.
- Puteți să taceti ? Tipa din film mai e puțin și e asasinata iar pe voi asta vă interesează ? Le reproșa Amber concentrata pe ecranul televizorului.
- L-ați văzut pe Adam ? Trebuie să vorbesc cu el. Întrebă Kyle clipind constant.
- A zis că merge până la mașină sa ia ceva. Haideți să vedem ce face. Ii răspunse Angell ridicându-se de pe canapea.
Ieșiră din casă împreună, indreptandu-se către mașina rosie a lui Adam, iar lui Angell i se părea ceva ciudat așa ca, își lipi fruntea de geamul negru închis al mașinii iar imaginea din fata ei pur și simplu o făcu se de-a cu pumnul în geam.
- Din nou, Males ? Iar îmi faci asta ? Urlă Angell deschizând portiera mașinii, făcând-o pe blonda aproape dezbrăcată sa tresare speriata, iar pe Adam sa își îndepărteze capul de picioarele femeii.
- Nu, nu, nu, îngeraș nu așa trebuia să se întâmple. Se panica Adam ieșind din mașină fără tricou pe el, care era aruncat pe volan.
- Tu nu ai minte, omule ? Urla și Kyle la rândul lui. Tocmai ce te-a iertat pentru că era să o violezi iar acum te găsește în ipostaza asta ? Continua cu pumnii încleștați.
- Ce drac... Încercă Isabelle să spună când ieși din casă, dar, imaginea o făcu să se oprească mirată.
- Îmi spune și mie cineva de ce bunocul asta sexy s-a oprit din ceea ce facea ? Și cine sunteți voi ? Se simți blonda ofensată.
Când o auzi, Angell își băgă mâinile în parul ei și o târî până când o dădu cu capul de barbrizul mașinii.
- In primul rand, "bunocul ăla sexy" este iubitul meu. AL MEU, ai înțeles ? Iar în al doilea rând, ai face bine să îmi spui cine ești și ce treabă ai cu el până când nu va rup picioarele amândurora. Sunt in stare de multe, blondo ! Îi zise cu dispreț.
- Angell, ii rupi extensiile ! Râse Isabelle sarcastic .
- Vrei sa ii dau jos și gletul de pe față ? Vorbi cu Isabelle iar nivelul de sarcasm era același.
- Puișor, eu vorbesc serios. O să îi rupi ceva daca mai continui așa. Adaugă Jay serios apropiindu-se mai mult de ea.
- Voi chiar credeți că îmi pasă ? Urla din nou, începând să plângă, iar Jay o îndepărtă de fata care plângea la rândul ei, însă, de durere fizica.
Angell scăpă din brațele lui Jay și îl pălmui puternic pe Adam, in timp ce șiroaie de lacrimi îi curgeau pe obraji.
- M-ai distrus Males ! Acum e rândul meu ! Ii spuse și se îndreptă către Jay, pe care îl sărutase apăsat.
- Nu îți place sa vezi asta, nu ? Continua cu mâinile pe fața lui Jay in timp ce Adam fierbea de nervi.
- Și presupun că nici asta nu îți place sa vezi. Îi zise conducându-i mâna brunetului până la posteriorul ei pe care îl îndemnă să-l strângă.
- Și știi ce cred că o să te enerveze cel mai tare, Adam ? Continua nervoasa. Ceea ce o sa se întâmple diseară, la mine in camera, în patul meu. Cu Jay. Îi zise cu dispreț accentuând fiecare cuvânt.
Bineînțeles că nu avea de gând să facă dragoste cu Jay. Voia doar să-l facă să regrete pe Adam faptul că s-a pus cu Angell Smith. Însă, știa cu siguranță ce va face la noapte. Va plânge încercând să elimine orice amintire frumoasa sau sentiment pe care îl avea fata de Adam.
Îl trase pe Jay înăuntru, iar el o luă în brațe, consoland-o. Între timp, prinsese cu adevărat drag de ea, și nu voia să o vadă cum plânge, dar trebuia să o facă să se simtă mai bine cumva.
Intrara împreună în camera, uitandu-se pe geam la Isabelle care îl pocnea și țipa puternic la Adam. Chicotea din când în când la vederea expresiei de pe fața lui Kyle care exprima: Auch aia a durut, sau: Chestia aia o sa lase semn.
- Puișor, o să treacă, promit. O mângâia Jay pe Angell încurajator.
- Nu, Jay. Nu ii mai dau satisfacția de a mă vedea plângând. Știi de ce ? Pentru că băiatul ăsta a intrat pur și simplu în viața mea, și mi-a dat-o peste cap. La propriu. Însa, știi ce ? Asta a vrut, asta va primi. Mâine nu o sa o mai vadă pe vechea Angell Smith. Maine, toate aceste lucruri se vor schimba. Va regreta că m-a cunoscut.
CITEȘTI
His Obsession - I. Smith's first love
Roman pour Adolescents" Te-am așteptat, dragoste, sa apari și in viața mea. Mi-ai dat un înger. Îngerul fara de care simt ca nu as putea trăi. Când este langa mine simt că, inevitabil inima îmi va bubui. Nu este iubita mea, și nici nu știu dacă va fi vreodată. Dar o iube...