Planul fetelor mergea excelent. Bineînțeles, exceptând faptul că nu au putut rezista sa le lase pe Pandora și Nikki, care, au acceptat să vina fara a le spune băieților.
Angell parca mașina în fața casei ei, fiind entuziasmată de reacția familiei atunci când o va vedea.
Apăsă pe clanță, fiind urmată de prietenele ei și o surprinse pe mama ei stand pe unul dintre fotoliile din living, citind o carte.
O văzu și sări ca arsă din locul în care stătea luând-o in brațe strâns pe fiica ei.
- Mi-a fost atât de dor de tine, scumpo ! Spuse frecând-o pe spate.
- Și mie, mama. Zise Angell la rândul ei.
- Isabelle ! Strigă la vederea brunetei pe care o luă în brațe.
- Și mie mi-a fost dor de tine, Anne. Ii zise răspunzându-i la îmbrățișare.
- Oh, lume noua, lume noua. Constată femeia când îi dădu drumul lui Isabelle.
- Da, mamă, ele sunt doua dintre cele mai bune prietene care vor putea exista vreodată. Pandora, și Nikki.
- Incantate, doamna Smith. Spuseră fetele la unison dând mâna pe rand cu femeia.
- Haideți, fetelor, nu sunt atât de bătrâna. Puteți să mă tutuiți, spune-ți-mi Anne.
Pandora și Nikki zâmbiră și se lăsară îndrumate de Angell până la canapeaua din living. Se așezară chicotind timp ce Anne spuse că se duce până la bucătărie sa aducă câteva gustări. Tipic mamelor.
- Știți fetelor, chiar vreau sa ii văd reacția lui Michael când va vedea că nu mai suntem în vila. Spuse Pandora aproape izbucnind in ras.
- Da...și eu reacția lui Kyle. Spuse Isabelle pentru ea, insa, fir-ar sa fie, iar gândise cu voce tare.
- Stai puțin. Pauza. Kyle ? Începu Nikki sa zică mirată.
- Kyle ? Am zis Kyle ? Nu, nu, nu, am spus...ă...Jay. Da, am spus Jay.
- Haide Isa, toate am auzit că ai zis Kyle. Spune sincer, îți place de el ?
- La dracu' că, habar nu am. Izbucni fata punându-si mâinile pe față.
- Atunci ce s-a întâmplat ? Interveni Angell amuzata, căci, știa că se plăceau reciproc. De fapt, cam toată lumea știa...mai puțin ei doi.
- Pai, știți, când eram în secția aia de poliție, mă îngrijoram foarte mult pentru Adam și amenințam ofițerii aia că dacă nu ii dau drumul le tai penisurile. După, mai era puțin și plângeam când mă gândeam că tu, Angell ești în fața lui Adam și îl vezi încătușat, și că stai și îi asculți minciunile. Pai...Kyle a venit la mine și m-a tras în baia de acolo. Nu știam ce vrea să facă, dar eu aveam intenția să îl pocnesc. Pe neașteptate, m-a luat în brațe și a început să mă mângâie pe cap spunandu-mi că totul o sa fie bine și că lucrurile se vor rezolva. Și, când a dat să mă sărute, a intrat șeriful ăla nenorocit peste noi.
- Kyle a încercat sa te sărute ? Spuse Pandora cu ochii mari.
- Cam așa. Dar nu asta e problema. Problema este că, daca nu mă săruta el, i-aș fi luat-o înainte. Spuse Intr-o tenta de dezgust.
- Cineva s-a îndrăgostit ! Urlă Anne, mama lui Angell din pragul ușii, având în mână o tava plina cu prăjituri.
- Mama ! De când stai acolo ?
- Pai, de când a început Isa sa ne povestească despre ce i s-a întâmplat la o secție de poliție. Dar, cine e acest Kyle ? Și de ce erați voi acolo ? Spuse zâmbind pe sub mustăți. Nu le cerea socoteala, insa era genul de mama care în același timp era ca o adolescentă.
- Pai, Kyle este un băiat din universitate pe care l-am cunoscut în prima zi când am ajuns acolo. Și...eram in acea secție de politie, căci, Adam, iubitul lui Angell a avut mici probleme cu politia. Îi spuse Isabelle.
- Scumpo, ai un iubit ? O întrebă Anne pe Angell bucuroasa.
- E... complicat. Îi răspunse simplu.
- Pai, spune-mi despre el ! Câți ani are ? Cum arată ?
- Are 21 de ani, este înalt, are parul alb si ochii albaștrii. Oftă Angell ferindu-si privirea.
- Abia aștept să îl cunosc ! Se ridică Anne in picioare entuziasmată. Vine și el, nu-i așa ?
- Nu, Anne. Nu mai vine nimeni. Suntem doar noi, fetele. O calmă Isabelle amuzată.
- Apropo, mama, Amber unde e ? Schimbă Angell subiectul.
- A ieșit până afara. Mă duc să o sun, cred că o să fie foarte bucuroasă când te va vedea. Spuse Anne, insa, ușa de la intrare se deschise iar în pragul livingului o zări pe sora ei, stand cu capul in telefon. Își drese vocea puternic cu subînțeles, iar atunci, fata își ridică capul.
- Angell ! Urlă și alergă spre ea sărindu-i in brațe.
- Și mie mi-a fost dor de tine, surioară. Ii spuse rupând îmbrățișarea.
- Nikki ? Șopti fata mirată.
- Chiar eu ! Îi spuse luând-o in brațe la rândul său.
Au stat, au ras și au povestit împreună despre viețile lor. Anne era mandra de cine devenise fiica ei cea mare. Sa o vadă atât de independenta, cu prietene minunate, o făcea fericita.
Se auzi soneria, iar Isabelle se deplasa cu pași repezi către ușă, insa, când o deschise simți cum ii pică cerul în cap.
- Băieți ? Ce dracului faceți voi aici ? Șopti ușor să nu audă nimeni, după ce închise ușa.
Yolanda Foster in rolul lui Anne Smith .
CITEȘTI
His Obsession - I. Smith's first love
Jugendliteratur" Te-am așteptat, dragoste, sa apari și in viața mea. Mi-ai dat un înger. Îngerul fara de care simt ca nu as putea trăi. Când este langa mine simt că, inevitabil inima îmi va bubui. Nu este iubita mea, și nici nu știu dacă va fi vreodată. Dar o iube...