MULTUMIRI...

70 2 0
                                    

Am ajuns in partea aceea tristă a acestei cărții în care îmi exprim sentimentele fata de aceasta carte, așa că, luați-va pachetul de serverele și hai să-i dăm drumul.

Sunt pur și simplu mandra, in primul rand, de evoluția mea in privința a ceea ce am clădit prin scrierile mele in aceasta carte. Trebuie sa recunosc, la început îmi era frica, ca nu cumva să greșesc ceva și sa transform aceasta carte în ceva vulgar, sau fara sens, însă, înainte de a scrie acest capitol bonus am citit totul cap-coada și am rămas uimită că eu, persoana aceea care nu putea să se exprime liber am reușit să creionez oarecum sentimentele acestor personaje ficționale in care mi-am pus voința.

As vrea, in primul rand sa va mulțumesc, voua internauților mei, care mă faceți să ma simt extraordinar când dați un vot în plus, sau când aruncați un ochisor la un nou capitol. Sunteți niște persoane minunate, care mă fac să mă simt un om mai bun prin scrierile mele, pe care, la început le luam in joaca.

In al doilea rând, as vrea sa le mulțumesc unor persoane care au crezut în mine și mi-au fost alaturi atunci când era să cedez, din anumite motive personale, sau nu.

_Ioana_Payne_05; Piticot539; iulia110; ByancaGreenWhite.

Însă, am realizat că munca mea nu este in zadar atunci când primeam comentarii frumoase, sau mesaje pe panoul meu și private.

Dar, stați calmi, internautii mei. Povestea lui Angell nu va lua sfârșit aici. Un volum II va așteaptă cu niste lucruri la care, cred eu că nu vă veți aștepta.

Alte cărți vor mai fi scrise, probabil total diferite de aceasta. Așa că, fiți cu ochii pe profilul meu, căci, în curând, noi cărți vor apărea. Nu voi renunța aici.

As mai avea o ultimă rugăminte. Dacă vreți, m-aș bucura enorm dacă ați răspunde la următoarele întrebări care au legătură cu această carte.

1) Care este personajul tau preferat, și de ce ?

2) Lasa-mi o replica din aceasta carte, spusa sau nu, de unul dintre personaje, care ți-a rămas în minte (sau pur și simplu replica preferată)

3) Care este părerea ta sincera despre mine ?

Cam atât cu această carte. Sper că va plăcut și că veți urmări și volumul II.

Nimic nu se sfârșește aici ! 💜

His Obsession - I.  Smith's first loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum