Capitolul 25

68 5 0
                                    

- Nu, Angell ! Nu mă iubești ! Iubești doar ceea ce pretind că sunt !

- Încetează in a te opune, Adam ! Daca nimeni nu a fost în stare să te iubească, eu o fac ! Tu chiar crezi că o sa mă opresc din a încerca să îți dai seama tot ceea ce simt eu pentru tine ! Nu, Adam, pentru că nu asta ar face iubita ta ! Eu sunt aceea în caz că ai uitat !

- Nu, Angell. De acum nu mai ești. Ii spuse uitandu-se in continuare la ea.

Fata doar pufni si rămăsese nemișcată. Adam încerca să o ocolească însă Angell doar se puse de fiecare dată în fața lui pentru a nu trece de ea.

- Uită-te in ochii mei și spune-mi ca nu mă iubesti. Îi porunci cu dezgust.

Însă, la dracu', căci era îndrăgostit de ea mai mult decât și-ar fi imaginat. Chiar atunci, in acele momente ar fi vrut sa ii muște buzele și sa o devoreze cu săruturi urlând din toate puterile că o iubește.

- Fa-o Adam ! Îl îndemnă urlând.

- Nu sunt îndrăgostit de tine, Angell. Nu te iubesc. Reuși într-un final sa spună. Însă, fir-ar sa fie, era un mincinos foarte prost. Dar era spre binele ei. Fara Adam în viața ei era totul  perfect, dar ei nu ii place perfecțiunea. Il voia langa ea chiar și cu cele mai păcătoase amintiri. Dar Adam nu era de aceeași părere. Credea că, deși s-ar fi schimbat, in orice moment putea să aibă o scăpare nervoasa cauzata de gelozie sau alte lucruri prostești. Îndepărtand-o de el, o proteja.

Angell zâmbi viclenește și se îndepărtă de Adam apropiindu-se de ieșirea din camera.

- Daca tu chiar crezi că eu o să înghit toate acele vorbe fără rost, înseamnă că ești cu adevărat un dobitoc. Dar când o să încetezi sa pretinzi că nu simți nimic pentru mine, anunță-ma. Spuse și ieși trântind puternic ușa.

Imediat dădu ochii cu toți restul prietenilor care o așteptau pentru a le veni rândul să discute cu Adam.

Kyle era foarte nervos și încerca mereu să discute cu diferiți ofițeri pentru a-i face dreptate lui Adam.

Insa, pe ea nu o mai interesa. Voia doar sa scape din acea secție de poliție și să se bage in pat liniștită meditând tot ceea ce se întâmplase in ziua respectiva.

O trase de mână pe Isabelle până afara pentru a-i înmâna cheile, insa, bruneta rămase cu Angell, decizând sa se întoarcă înapoi în vila.

- Știi, Angell ? Chiar vreau sa îți spun ceva. E legat de Adam. Deschise Isabelle gura dupa ce Angell porni mașina.

- Sincer, mi-a ajuns cu Adam pe ziua de azi.

- Dar chiar e important. Jay mi-a povestit multe despre cine este Adam cu adevărat. A făcut multe lucruri in trecut și...

- Și știu absolut tot, Isa. Dar nu mă interesează trecutul lui. Eu mă axez pe cine este acum. O întrerupse.

- Scumpo, ți-a făcut rău. Știi că nu pot trece cu una cu două peste aspectul asta. Nu vreau sa te vad plângând din nou. Îi spuse grijulie.

- Ei bine, pentru un timp, nu o să îl mai vedem. Șopti, sperând să se audă numai ea.

- Ce vrei sa spui ?

- Pai, mi-a spus că nu mă iubește, iar eu i-am zis la rândul meu că nu înghit minciunile lui și că atunci când va înceta să încerce să mă îndepărteze de el să mă contacteze. Rosti fata cu calm. Știa că nu era sfârșitul relației lor. Oricât de orgolios ar fi fost Adam, nu putea să reziste mai mult de două săptămâni fără îngerașul sau.

- Așa este cel mai bine. Dar fii atenta la mine, Smith, că atunci când va ieși de la secția aia și-o va lua rău de tot pe coajă. O avertiză încercând să pară intimidanta însă Angell doar chicoti amuzată.

- Gata, Isa. A trecut. Până la urmă, nu mi-a făcut nimic.

- Nu pe dracu' ! Știi că dacă erai slabă de inima puteai rămâne cu sechele pe toată viața, nu ? Negă bruneta și mai nervoasa.

- Știi ce m-am gândit ? Ce-ar fi sa mergem o fugă până acasă ? Schimbă Angell subiectul.

- Oh, haide ! De abia au trecut 3 săptămâni de când am ajuns aici și tu vrei deja acasă ? Se planse Isabelle ca un copil mic.

- Sincer, nu prea mi-e dor de casă, insa am mai multe lucruri de aflat și singura cale spre reușită este să mergem înapoi acolo. Doar câteva zile. Plus că, trebuie sa discut cu Amber și cu mama.

- In cazul ăsta, s-a făcut, soro ! Afirmă Isabelle entuziasmată.

- Dar... nu anunțam pe nimeni. Nici macar pe Kyle, Adam sau Pandora. Vreau sa vad ce reacție au când vor descoperi că nu suntem nici la vila, nici in campus. Spuse Angell diavolește.

- Te iubesc mai mult pe zi ce trece !

His Obsession - I.  Smith's first loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum