Mergea din capătul holului până în cealaltă parte gandindu-se pur si simplu daca faptul că ar intra in camera ar putea s-o deranjeze pe Angell sau nu. Și, la naiba, era camera amândurora.
Pe cealaltă parte a ușii se aflau Jay si Angell care își strângea cat de cat din lucruri. Nu avea intenția inițială să își schimbe camera, dar Jay o influențase oarecum, părând băiatul bun care vrea sa o consoleze și sa ii fie alaturi.
Probabil nici Isabelle nici Pandora, sau chiar Nikki nu ar fi de acord ca Angell sa se încreadă in Jay. Ba mai mult, sa se mute în aceeași cameră. Căci asta avea să facă, pe riscul ei.
Adam inca nu știa nimic din toate astea. Nici macar nu știa că Jay se afla în acea cameră, până când Angell ieși pe ușă alaturi de el.
Ochii i se înnegriră, și simți cum sângele îi pompează in vene mai alert decât ar trebui. Adam era genul de persoana foarte geloasa, in orice domeniu.
- Males. Spuse Jay batjocoritor trecând pe lângă el alaturi de Angell, și pentru a-i face oarecum in ciudă, își puse mâna pe spatele fetei, in jurul taliei atunci când ajunseră ceva mai departe de el, cu spatele.
"La dracu'" își spuse în mintea lui dând cu pumnul de ușa întredeschisă. Ii era frica de ceea ce se putea întâmpla intre ei. Nu o vedea pe Angell vreo ușuratică, însă Jay avea obiceiul de a "folosi" fetele și apoi să le lase. Și, drăcia dracului avea și șarmul ăla care îl făcea să pară un băiat bun.
Angell nu știa daca intr-adevar era bine ceea ce făcea. Însă, chiar avea nevoie de suport moral de la cineva care era complet pe dinafară cu viața ei. Nu era rănită. Nici pe departe. Adjectivul potrivit era "supărată". De ce ? Pentru ca aproape toți oamenii dragi din jurul ei îi ascund lucruri pe care merita sa le știe. Mai multe întrebări fără răspuns apăreau în mintea ei. Însă, avea să afle absolut tot. Nu știa când, dar era necesar să facă asta. Fie prin ajutorul lui Jay, fie "tragandu-l pe Adam de limba".
- Știi, Angell. Cam toată lumea mă vede băiatul rău din peisaj. Nu înțeleg de ce, și chiar incerc sa trec cu vederea. Dar cel mai rău mă supără că ție și lui Isabelle v-au băgat prostii in cap la adresa mea. Daca stai sa te gândești, nu sunt așa de rău.
O, ba da. Era al dracului de rău. Un manipulator, arogant, sexy, căruia îi picau fetele la picioare.
- Nu știu ce să zic, Jay. Adică prin atitudinea ta, pari a fi un nesimțit obsedat. Cel puțin, asta m-ai făcut să cred in prima zi când ne-am cunoscut. Acum, nu știu dacă e adevărat sau nu. Incep sa îmi schimb părerea despre tine.
Nu, nu, nu. Asta nu era deloc bine. El o voia pentru a se răzbuna pe Adam. Sa o folosească, și să o rănească, căci, știa ca Angell este punctul slab al lui Adam. Cândva, nu fusese așa. In trecutul lui, își bătea joc de orice fată care îi apărea în cale. Jay nu știa cu exactitate ce naiba ii făcuse Angell. Probabil ii dăduse mințile peste cap, căci oriunde mergea, o vedea. Ii auzea numele din secunda in secunda chiar daca era singur, încuiat într-un subsol. Și tot nu se saturase. Îi plăcea zâmbetul ei, manifestarile fricii, și, chiar și atunci când se enerva îi părea adorabila.
- Chiar mă bucur că ai acceptat sa stai cu mine in camera. Continua Jay după ce intrară amândoi în dormitorul lui.
- Mulțumesc pentru că faci asta pentru mine. Daca te deranjează in vreun fel, te rog să-mi spui. Nu vreau sa te simți obligat că faci asta.
Băiatul pufni oarecum amuzat.
- Oh, haide Angell. Daca nu voiam să fii aici, nu erai. Rosti băiatul cu o voce suava cu subînțeles.
Fata zâmbi, deși știa la ce se referea. Chiar daca toată lumea îl vorbea de rau, ea încerca sa vadă partea buna din el. Asta era cel mai greșit. Dar, ăsta era felul ei de a fi. Câteodată obținea lucruri bune din asta, însă acesta nu era unul dintre cazurile favorabile. Se duse către pat și se așeză pe el butonând telefonul.
Oh, kitten. Daca ai știi tu cate se vor întâmpla în acel pat .Gândurile lui Jay îl făceau câteodată și pe el sa se mire de perversitatea lui mintală. Dar nu îl deranja. Toată lumea se obișnuise cu felul său de a fi, iar asta nu îl măcina in vreun fel.. Îi plăcea de el așa cum era. Ar fi fost și Culmea. Jay Davis sa nu fie mulțumit de el ? Asta ar fi fost o adevărată gluma.
- Deci să înțeleg că tu cu Adam nu mai formați un cuplu ? Spărsese Jay liniștea din camera.
CITEȘTI
His Obsession - I. Smith's first love
Novela Juvenil" Te-am așteptat, dragoste, sa apari și in viața mea. Mi-ai dat un înger. Îngerul fara de care simt ca nu as putea trăi. Când este langa mine simt că, inevitabil inima îmi va bubui. Nu este iubita mea, și nici nu știu dacă va fi vreodată. Dar o iube...