Capitolul 5

191 7 0
                                    

Isabelle era destul de supărată pe prietena sa. Își făcuse multe griji in legătură cu ieșirea dintre ea și Adam.

- Oh, haide Isa ! E un fleac. Nu am pățit nimic!

- Un fleac ? Angell ! Te-am sunat de o grămadă de ori și ti-am zeci de mesaje ! Nu crezi că ar fi trebuit să mă ingrijorez ținând cont de faptul că ai ieșit la înghețată cu un necunoscut ?

- Isabelle, in primul rand nu e un necunoscut pentru mine. In al doilea rând am mers la film și în al treilea rând, am avut telefonul pe silențios.

- Și cat a durat draga Angell un film ?

- Am fost și pe o plaja.

- Ești incredibila ! Îi răspunse gesticulând.

Adam ajuns în camera sa fu luat la întrebări de către Kyle. Si nu genul de întrebări cum i le adresă Isabelle lui Angell.

- Adam zii sincer, ce i-ai făcut ?

- Înțelege odată că nu i-am făcut nimic !

- Atunci de ce a vrut să meargă cu tine cat timp eu eram acolo ?

- Sa știi că am întrebat-o daca i-ai picat cu tronc. A zis că nu îi plac băieții plini de ei și că nu suportă genul asta de persoane. Îi spuse Adam mândru. In sfârșit o fata normală care nu pică în plasa lui Kyle.

- Minți ! Băiatul era atât de narcisist căci nu accepta ca o fata sa spuna asemenea lucruri despre el. Acum mergem la ea in camera și văd eu ce i-ai făcut !

- Kyle potolește-te !

Cuvintele băiatului erau în zadar. Merseră repeziți către camera fetelor și dădură buzna în camera fara nici o jena.

- Nu știi să bați ? Isabelle era foarte revoltată. Nici ea nu îl suportă pe Kyle și știa că el a avut ideea magnifica de a da buzna la ele în camera.

- Unde e prietena ta ?

- S-a dus să arunce gunoiul ! Dar de ce te interesează pe tine de ea ? In mod normal pe, ă, cum te cheamă ?

- Adam

- In mod normal pe Adam ar trebui sa-l intereseze de ea. Continuă fata la fel de revoltată.

În toată hărmălaia ce se petrecea în dormitor, Angell intra in camera surprinsă de ceea ce se întâmpla acolo.

- Ă, ce se petrece aici ?

Kyle o lua de umeri si se uită în ochii ei verzi-albastrui.

- Mâine vii cu mine să mâncăm ceva ? Angell fu surprinsă. Nici macar nu știa cum îl cheamă dar totuși nu ii plăcea felul său de a fi.

- De fapt, asta vroiam eu sa îl întreb pe Adam. Toată lumea era șocată. Kyle nu putea să creadă că  fata l-a refuzat iar pentru Adam. Isabelle nu știa cum să reacționeze, căci, până atunci Angell nu făcu astfel de propuneri în fata unui băiat, iar Adam se aștepta ca el sa încerce să o facă sa iasă cu el din nou.

- Cum ? Kyle era surprins. Prea surprins.

- Deci, Adam, accepți ? Angell nu știa ce era cu ea, dar Adam ii inspira încredere

- Bineînțeles ! Acum, haide Kyle te-ai făcut destul de ras. Spuse și îl trage pe băiat afara din camera. Noapte buna, fetelor ! Continua înainte să închidă ușa.

Odată plecați un șir de întrebări lung avea să fie pus de Isabelle către Angell.

- Bun, acum îmi povestești tot ce s-a întâmplat azi ! Probabil nu degeaba tu, Angell Smith l-ai invitat să ieșiti pentru a doua oară.

- Pai, nu știu cum, m-am lăsat convinsa sa mergem la un film de groaza, culmea, care a durat o eternitate, și el râdea de reacțiile mele, m-am supărat și nu am mai vorbit cu el. După aceea, m-a luat pe sus și m-a dus pe o plaja minunata. A început sa plouă și am stat acolo mult timp. Atât.

- Și de ce ai mai vrut să ieși cu el ?

- Isa, astea sunt ieșiri amicale. Pur și simplu îmi place compania lui. Este un băiat foarte de treabă. Acum, am văzut cum il privești pe băiatul ăla Kyle. Ce se întâmplă între voi ?

- Eu și cu îngâmfatul ăla ? Niciodată. Mai știi că ți-am spus de un băiat în club. El era.

- El ? Pe bune Isa ?

- Oh, haide, nu mă judeca ! Nu știam ce fac !

- Dar nu poți să zici că e urat !

- Nu e urât. E doar plin de el. Și știi ce părere am despre asemenea persoane.

- Ai dreptate. Maine de dimineață mergem pe plaja ? Înainte să mă întâlnesc eu cu Adam ?

- Bine. Așa îmi arăți acea plaja minunata despre care îmi tot vorbeai.

- Sper totuși să mai știu drumul.

- Nu-mi spune că ai uitat ! Ii răspunse fiind amuzată. Nici nu știa cum Angell are permis de conducere căci nu prea le avea cu simțul orientării.

- Lasă că găsim noi o plaja in tot Miami-ul.

Cu astea fiind spuse, lumina din camera fetelor se stinse, intrând amândouă într-un somn adânc.

Pe de o alta parte, în camera băieților încă se petrecea o zarvă mare. Kyle era convins ca Adam a făcut ceva, ceea ce nu era adevărat.

- Kyle de ce crezi că am făcut ceva, hă ? Doar pentru că o fata nu te place nu înseamnă că am făcut eu ceva !

- Adam Maels...sunt foarte dezamăgit de tine. Te înțeleg că ești gelos pe mine că am mai mult succes la fete, dar, chiar nu era necesar sa faci asta !

- Kyle tu te auzi ce spui ? Nu sunt și nici nu voi fi gelos pe tine ! De ce as vrea sa fiu ca tine ? O persoana îngâmfata căreia îi pasă doar de ea însăși ? Ai inceput sa aberezi foarte rău de la un timp. Narcisismul ți se urca la cap, și sunt prietenul tău, in ciuda a toate sunt prietenul tău, Kyle. Trebuie să faci ceva in legătură cu asta altfel o sa îți alungi singur persoanele dragi tie. Lumea nu se învârte în jurul tau draga prietene !

His Obsession - I.  Smith's first loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum