Capitolul 15 - partea II

83 3 0
                                    

Stăteau de minute bune, doar uitandu-se unul la celălalt. Pentru Isabelle și Angell tot ceea ce se întâmpla în jurul lor era cu totul o dilema. Cine naiba era acest Jay ? Și de ce Kyle, Adam și Michael erau atât de stresați din cauza acestui personaj din viața lor ?

Stând în livingul uriaș, privirea lui Jay pică pe Angell. O studiă in detaliu. Fiecare părticică din corpul și fata ei erau acaparate de privirile curioase a le lui Jay.

Se ridică din canapeaua aflată în mijlocul livingului si se apropie de fata care stătea liniștită în colțul opus locului în care stătea el. Adam observa asta, și începu să mârâie nemulțumit.

Ii luă mâna intre palmele sale și o duse la gura sărutând-o elegant. Acesta nu era sub nici o forma el, insa avea planuri mari cu Angell, și, trebuia să îi câștige încrederea.

- Cu cine am onoarea ? Îi spuse pe vocea sa șarmantă, detaliind fiecare cuvânt, încercând să pară incitant.

- Cu iubita mea ! Îi întrerupse Adam, îndepărtând-o pe Angell de Jay, ducandu-si mâna după talia fetei. 

- Vorbeam cu domnișoara, nu cu tine, Adam. Îi spuse tăios, insa, glasul fetei îl facu să își mute atenția asupra sa.

- De fapt, eu nu am de gând să vorbesc cu unii ca tine, așa că, spre binele tau ar fi bine sa îți lași curiozitatea deoparte, și sa mă lași în pace.

Adam zâmbi la auzul vorbelor fetei. Făcea un lucru bun, căci, Jay era " personajul negativ" în viața lui, și, știa că ar fi făcut orice sa il vada suferind. Și, deși nimeni nu știa, Angell era veriga lui slabă.

- Îngeraș, nici macar nu mă cunoști ! Îi spuse cald Jay, încercând să o ațâțe. Adam își schimbă iar starea de spirit, fiind, de data aceasta, mult mai nervos. Nu avea voie să îi spună îngeraș.

- Sunt îngerașul lui Adam ! Ii răspunse fata batjocoritor.

Isabelle făcu ochii mari, uitandu-se la prietena sa. Nici ea nu stia cine este acest Jay sau ce legătură are cu Adam sau cu, Kyle, însă își făcea griji.

- Termina, Jay ! De ce nu te duci dracului de unde ai ieșit ? Kyle se săturase de prezenta lui Jay in jurul lor. Se cunoșteau de mult, și, ii știa felul său de fi. Nu vroia sa îl vadă în preajma lui Angell. Deși nu o vedea in felul acela, ii era prietena, și, ținea la ea. Dar, cel mai rău, ii era oarecum frica, pentru ca șansele erau mari să încerce să o facă pe Isabelle sa sa îndepărteze si mai rau de el.

- Taci din gura, Moore ! Țipă la el. Oh, Pandora, ce mai faci, pisi ? Tonul său batjocoritor o deranja pe fata mai mult decât orice.

- Vezi-ti de curvele tale și las-o pe ea in pace ! Michael se trezi vorbind. Îndura multe, dar totul până la iubita lui.

- Stai liniștit, am mai avut-o odată, nu mai am nevoie. Spuse facandu-i cu ochiul ironic.

Isabelle nu îl mai îndura. Acum își dădea seama că, Kyle nu era cea mai enervantă persoana pe care o cunoaste. De departe, Jay îi luase locul. Cu nervii întinși până la maxim, se puse în fața lui cu un aer superior.

- Știi ceva ? Nu te cunosc, și nici nu vreau. Dar nu înțeleg de ce ești atât de dobitoc și ce ai tu cu prietenii mei. Așa că, mai bine ți-ai lua dracului catrafusele și să ieși de aici.

Jay rase pe sub mustăți. Îi plăcea faptul că Isabelle era atât de înțepată, insa, Angell i se părea mai incitantă.

- Nu am cum sa plec, pentru că, eu cu soră-mea am dat bani ca sa stam aici o săptămână.

- Nikki e aici ? Întrebă Pandora mirată. Nu își mai văzuse prietena de atâția ani. Ii era dor de ea mai mult decât orice.

-  Inca nu a ajuns. Așa că, până atunci, am timp sa cunosc mai bine puișorul ăla de acolo. Spuse, arătând cu degetul către Angell. Pe fata o deranja atat de tare apelativele pe care Jay le folosea asupra ei. Simțea că vrea să îi dea care o palma din cinci in cinci secunde.

- Nu o sa ai nici ocazia, nici onoarea . Adam simțea că explodează strânsoarea in care se afla Angell se amplifica  la fiecare vorbă spusă de catre Jay. 

- Auzi tu nu te-ai saturat sa te tot bagi în conversațiile mele cu ea ? Ii replica deranjat Jay.

Angell simțea că explodează. Nu mai putea sa stea in jurul lui Jay, căci, risca să îi spună niste vorbe nu prea ortodoxe. Îl trase pe Adam de mânecă, urcând scările, intrând în camera lor. Imediat îl trase de guler sarutandu-l flamand. Adam rămase surprins, dar, ii răspunse bucuros, gustand-o din plin, și bucurându-se de senzațiile ce îi treceau prin corp.

Se opriră pentru o secundă, luând o gura de aer, și uitandu-se unul în ochii celuilalt, insa, nu dură mult căci Adam începu să o sărute iar.

După succesiunea de săruturi dintre cei doi, Angell își duse mâinile după corpul băiatului, iar, Adam îi răspunse la îmbrățișare, luandu-i exemplul.

- Vrei asta cu adevărat ? Întrebă Adam rupând liniștea dintre cei doi.

- Nu știu. Răspunse scurt inghitand in sec. Probabil că da, dar nu știu sigur. Continua ridicându-si capul pentru a-l privi în ochi, nerupand îmbrățișarea.

Adam o privi la rândul său aplecandu-se către ea. Angell se așteptă să o sărute iar, dar o pupă delicat pe frunte.

- Vreau, Adam. Îi răspunse cu vocea tremurată, dar, hotărâtă. 

Băiatul zâmbise, insa, inca nu conștientiza ceea ce i se întâmplă.

- Stai așa, tu ai zis ceea ce am auzit sau incep sa delirez ?

- Da, Adam, vreau ca toate astea sa fie adevărate. Îi spuse chicotind, insa, puțin rușinată. Nu ii era frica de o relație. Ii era frica de reacțiile Pandorei și a le lui Isabelle.

Băiatul zâmbi iar, strangand-o pe fata în brațe mai tare. Nu se aștepta ca toate astea sa se întâmple cu adevărat, dar, se pare că lucrurile sunt inevitabile.

Pași grăbiți se auzeau pe hol, dar, nici unul dintre ei nu ii luă în seamă. Ușa se deschise de către Michael care, părea stresat de lucrurile ce se întâmplă la parter.

- Scuze că va întrerup, dar, Angell, daca nu vi jos acum, Isabelle o sa îl bată grav pe Jay.

La auzul vorbelor pe care Michael tocmai le spuse, Angell se desprinse de Adam, coborând grăbită jos.

Jay era cu mâna pe talia fetei, aceasta mârâind, iar Kyle abtinandu-se cu greu sa nu îl ia la pumni pe Jay, care, pur și simplu zâmbea ca un tâmpit.

- Ia-ți labele alea jegoase de pe prietena mea ! Se trezi Angell, țipând către Jay. Acesta doar se uita la ea și pufni:

- Sau ce, puișor ? Vii să ma zgârii ? Spuse batjocoritor.

Angell se duse către el, o smulse pe Isabelle din mâinile lui, și, îi dădu un genunchi în burtă ca mai apoi toată lumea scoțând sunete de mirare, sau gemete.

Jay își duse brațele catre burtă și pica in genunchi din cauza senzației de sufocare.

- Știi de când aștept ca cineva sa facă asta ? Se auzi o voce feminină din pragul ușii. Toată lumea își întoarse capul către locul din care se auzi vocea, și, Pandora se duse fugând intr-a-colo.

- Nikki ! Striga aruncandu-se în brațele blondei ce stătea în pragul ușii.

Hello internațiune !!! Ce părere aveți despre noile personaje si schimbările care au avut loc ? ( Da, da, mă refer la Angell și Adam ^_^)

Următorul capitol sper sa apară cat de curând.

Pwps <4

His Obsession - I.  Smith's first loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum