Noaptea precedentă a fost foarte ciudată pentru amândoi. Pe langa faptul că Adam a reușit să adoarmă de abia când a răsărit soarele și nu s-a mișcat deloc în speranța de a nu o trezi pe Angell, a doua zi, au fost surprinși amândoi de ipostaza in care se aflau.
Partea cea mai rea, era ca, Kyle le făcu amândurora câteva poze fara știrea nimănui. O dimineață mai buna de atât nu se putea ? Inca se aflau în apartamentul lui Michael, fiecare bând cafeaua de dimineață, și, așteptând să plece din moment în moment.
Adam și Angell incercau sa se ignore reciproc, căci, după incidentele întâmplate noaptea trecuta ii macina pe amândoi.
Pe Adam pur și simplu îl dadea pe spate fiecare gest al fetei, fiecare vorbă. Faptul că seara precedentă l-a pus sa îl ia în brațe ii mai puse ceva semne de întrebare. Însă, ceea ce îl stresa cel mai tare era acel Te iubesc pe care i l-a spus. Nu știa de ce, dar a simțit sa ii spună, chiar daca ea nu-l auzea.
Însă, lui Angell i se punea mereu un nod în gât de fiecare dată când își recrea imaginea in minte cu ea, în brațele lui Adam.
Isabelle deja începea să abia foarte multe bănuieli in privința celor doi. Avuse mereu discuții cu Pandora ce aveau legătură cu Angell și Adam, însă Pandora de fiecare data ii spunea să nu își facă griji, dar totul era în zadar. Avea multe scenarii in cap. Într-adevăr, era puțin paranoica, pentru că, Isa nu era obișnuită cu aceasta latura a prietenei sale. Unde este fata timida din ea ?
Însă, după noaptea precedentă, Angell percepea altfel lucrurile. Nu știa de ce i-ai cerut să o îmbrățișeze, însă i-a plăcut, și asta era cel mai rău. Faptul că îi place să stea în preajma lui, și mii de fluturi se formau in stomac atunci când o atingea erau niște semne nu prea bune. Erau semnele de care ii era cel mai frica.
Îndreptandu-se din nou către campus, Angell și Adam trebuiau să se țină din nou de mână, fapt care, într-un anumit fel i-a făcut pe amândoi să se simta incomozi. Dar nu din același motiv. Fiecare se uita in partea opusa, in nici un caz la mâinile lor, căci, după avea să fie o situație și mai stânjenitoare.
Dar, " salvarea " lui Adam, fusese Michael, care, intre timp aflase tot ceea ce se întâmplă în jurul lui. Îl trase pe Adam de braț și îl duse deoparte, in așa fel in cat, intre el și Angell sa fie o distanta considerabila.
Deși Adam, Kyle și Michael erau trei personalități total diferite, se aveau ca prieteni de când se știu, și obișnuința lor față unul de celalalt nu ii mai putea face să se certe din toate prostiile.
Kyle era genul de persoană narcisista, aroganta și plină de sine. Dar la naiba ! Arăta al dracului de bine. Cu buzele cărnoase, parul brunet închis și ochii negri ca noaptea putea induce pe oricine în eroare. Însă, exceptând narcisismul de care da dovadă este la un procent de aproximativ nouă zeci și cinci la sută, Kyle era un om bun. Ținea la persoanele dragi și se atașa ușor de personajele care apar în viața lui.
Pe de-o alta parte, Adam, era un om cald, care ar ajuta persoanele la nevoie, fara a aștepta nimic în schimb. Nu era urât. Sub nici o forma. La cei douăzeci și unu de ani ai lui, cu părul albicios și ochii albaștri ca marea, ar fi arătat bine pe coperta revistei " Vogue". Dar un om nu se naște atât de perfect. Multe incidente în trecutul lui, nu au fost tocmai curate. Din potrivită. Ar fi vrut ca trecutul sa ramana îngropat acolo unde este, și, nimeni altcineva sa nu afle alte date în plus. Ii plăcea imaginea pe care, in timp și-o crease, și nu avea în gând să se mai schimbe pentru nimic în lume.
Michael era practic trecerea de la Kyle la Adam. Nu un arogant, așa ca, Kyle, dar nici atât de milos ca Adam. Într-adevăr, avea câte puțin din fiecare, insa era un om simplu. Parul castaniu deschis, ochii verzi, și piercing-ul din buza de jos ii creau o imagine de bad-boy, insa nu atât de rău. Ținea la persoanele dragi mai mult decât la el, ceea ce în trecut, l-a avantajat pe Adam.
Cei trei fuseseră mereu acolo unul pentru celălalt. Adam le era dator vândut celor doi, insa asta este alta poveste.
Deși Kyle părea un nepăsător, nu prea a primit foarte bine vestea că, verișoara lui mai mica și cu prietenul său din copilărie sunt împreună, dar, cu timpul a început să înțeleagă, că, cei doi chiar se iubesc. El nu înțelege iubirea. Crede că e de doi bani, de aceea nu avusese până atunci o relație care sa dureze mai mult de o săptămână.
Ajungând în campus, toți se retraseră in camerele lor. Michael nu "locuia" in aceeași cameră cu Adam și Kyle, dar nu era o problema. Stăteau perete-in-perete, care nu le încurca deloc treburile. Erau băieți mari, și înțelegeau multe lucruri.
- Știi, Kyle, ție nu ți s-a pus cu tronc vreo fata ? Incerca Adam sa spargă liniștea, dar, din partea lui Kyle primi doar o privire fulgerătoare. Nu își ridică privirea din telefon aproape deloc, ceea ce îl făcu pe Adam curios.
Ii smulse telefonul din mână, și, in secunda următoare simțea că vroia sa ii calce pe cap. Găsi pozele cu el și Angell din apartamentul lui Michael, lucru care, îl deranja foarte tare. Știa că trebuie să rămână calm, pentru a nu-și pierde cumpătul, insa mii de furnicături ii treceau prin corp. De la calcaie, urcând pe șira spinării și oprindu-se în vârful capului. Nu erau furnicăturii de emoții sau, din cauza frigului. Nici pe departe. Era al naibii de furios.
Pentru ei, într-o relație era ceva obișnuit ca asemenea poze sa existe. Dar, Angell și Adam nu formau un cuplu real.
Adam șterse repede pozele, încercând să schițeze un zâmbet, ca și cum ar părea amuzat de ipostazele în care a fost prins alaturi de "iubita sa", și îi aruncă telefonul in pat.
Daca ai știi tu, îngeraș ce simt cu adevărat...
Nu, n-am murit. Știu, știu nu am postat de o mie de ani, dar, odată început semestrul doi, pentru mine a fost o perioadă aglomerata cu școala.
După cum ați văzut, acest capitol a conținuț viața lui Adam de dinaintea apariției lui Angell.
Următorul capitol va fi despre viața lui Angell și a lui Isabelle înainte de a veni în campus.
O sa mă revansez pentru absența mea, și, next-ul va apărea cat de curând.
All the love <3 !!!
*La media e Kyle*
CITEȘTI
His Obsession - I. Smith's first love
Novela Juvenil" Te-am așteptat, dragoste, sa apari și in viața mea. Mi-ai dat un înger. Îngerul fara de care simt ca nu as putea trăi. Când este langa mine simt că, inevitabil inima îmi va bubui. Nu este iubita mea, și nici nu știu dacă va fi vreodată. Dar o iube...