Capitolul 21

79 6 0
                                    

  - E complicat. Spuse fata simplu, încercând să pară cat mai relaxată.

Jay doar ridica din sprâncene și ieși pe ușă, ducandu-se înapoi catre piscina. Deși era jumătatea lui august, afara era excesiv de cald. Probabil era și din cauza  faptului ca se aflau în Miami, dar niciodată nu ar fi crezut că temperaturile pot ajunge atât de mari în ultima luna a verii.

Angell hotărî că nu are de ce sa se ferească de Adam, așa cum avea intenția înainte, așa că își lua prosopul de plaja si ieși din nou în curtea din spate. Acolo era, intr-adevar toată lumea, inclusiv Adam, care nu parea foarte fericit ca de obicei. Stătea pe marginea piscinei cu picioarele în apa și cu capul in jos, jucandu-se cu degetele ca un copil mic atunci când este plictisit.

Fata doar încerca să nu îl ia în seamă și sări în piscină langa prietenele ei, făcând pe toată lumea să râdă. Isabelle îi dădu un pumn în umăr prietenește luând-o in brate așa cum obișnuia să facă mereu. Angell zâmbi și îi răspunse la îmbrățișare. Se distanțaseră mult una față de cealaltă în ultima perioada, principalul motiv fiind timpul. Angell era mereu ocupata cu Adam încât nici nu își putea imagina cum se va împărți atunci când luna Octombrie își va face apariția și va începe colegiul.

- Trebuie sa vorbim, Isa. Oftă Angell ieșind din piscina.

Pe fata lui Isabelle apăru o încruntătură in semn de nedumerire, insa o urma tacuta pe Angell până la un baldachin destul de mare ceva mai retras de restul persoanelor

- Știi Isa...începu Angell sa vorbească dupa ce se așeză. Nu am nici o idee daca ai aflat sau nu, dar eu cu Adam am devenit un cuplu real.

- Mi-a spus Adam. Mă bucur pentru voi. O întrerupse zambindu-i.

- Și, am aflat niste lucruri care nu prea mi-au convenit la adresa lui. In primul rand, de la Amber, iar după, Jay a încercat sa-mi mai zică cate ceva, însă mereu era întrerupt. Fata făcu o pauza luând aer în plămâni. Și, m-am mutat cu el în camera. Temporar. Continua speriata de ce reacție va avea prietena sa.

Isabelle doar deschise gura și isi mari ochii din cauza mirării de la replicile pe care prietena ei i le spuse.

- Angell, ești prietena mea cea mai buna. Nu mai avem treisprezece ani și să pot să iau eu decizii pentru tine. Am crescut amândouă, și nu am cum sa îți interzic așa ceva. Te iubesc, prostuțo, și din cauza asta vreau tot ceea ce e mai bine pentru tine. Bineînțeles că nu sunt de acord cu ideea asta, insa daca tu simți că asta este modalitatea pentru a repara totul între tine și Adam, îți respect decizia. Doar, te rog, fii atenta. Jay nu este ceea ce pare.

Angell isi lua prietena în brațe zâmbind.

- Dar fii atenta la mine, ca daca îți face ceva il calc pe cap. Continua Isabelle dând drumul îmbrățișării.

Angell scăpase in chicot amuzat. Prietena ei niciodata nu se putea abținea din a face lucruri de genu'. Isa tinea prea mult la ea ca sa lase să i se întâmple ceva. Chiar presimțea ca in zilele ce aveau sa urmeze, Jay va căpăta câteva vătămări corporale.

- Ce fac puicuțele mele ? Interveni Jay asezandu-se pe jos, in fata celor două fete.

- Mai spune asta odată, Jay, și "bijuteriile" tale o sa aibă se suferit. Replică Isabelle in batjocoră.

- Oh, haide, iubire. Nu mi-ai face mie așa ceva. Adaugă băiatul punând botic.

- Ah, nu ? Ia sa vedem. Spuse Isabelle ridicându-se de pe baldachin, fiind pe urmele lui Jay care fugea de ea, făcând ocoluri ale curții, râzând.

Angell doar chicotea constat la vederea celor doi, până când simți două mâini mari, înconjurându-i talia. Încercă să își întoarcă capul pentru a vedea cine este, insa bărbia pusă pe umărul ei stang o împiedica.

- E mai bun ca mine, nu-i așa ? Îi șopti suav la ureche. 

- Adam, te rog, încetează. Încercă fata sa riposteze când își dădu seama cine era în spatele ei.

Băiatul nu dădu importanță spuselor lui Angell și o întoarse brusc cu fața, lipindu-si buzele de ale fetei, inca ținând mâinile pe talia ei.

Se ridicară în picioare amândoi, Angell departandu-se de Adam, insa, el o apucă de încheietura mâinii si o trase in casă urcând scările, intrând în camera lui Adam, care, odată fusese și a lui Angell.

Începuse să o sărute din nou, lipind-o brutal de perete, bucurandu-se de acele momente din plin. Angell se zbătea oarecum, însă băiatul nu luă în seama aspectul asta.

- Vrei pe cineva ca el ? Foarte bine, Angell, pot fi din nou cum eram înainte. Ii șopti după ce rupse sărutul din cauza lipsei de oxigen.

Angell încercă să spună ceva, însă își înghiți cuvintele, fapt care îl făcu pe Adam sa zâmbească. Dar nu un zâmbet oarecare. Un zâmbet pe care Angell nu îl mai văzuse înainte. Unul plin de perversitate și batjocoră, care o băga pe fata in fiori.

Adam își dădu ochii peste cap, mușcând-o senzual de lobul urechii in timp ce îi înlătură fetei halatul subțire care făcea parte din costumul ei de baie turcoaz. Angell încercă să riposteze insa Adam își puse toată presiunea corpului asupra ei și îi prinse încheieturile intre palmele sale și perete , astfel în cât fata sa nu poată să aibă vreo altă mișcare.

Dintr-o mișcare, o puse pe pat, el fiind deasupra ei, sărutând-o cum știa el cel mai bine. Ii mușcă buza de jos, continuând că săruturi mici de-a lungul gatului, in timp ce  lui Angell începura sa ii curga câteva lacrimi pe obraji. Nu ii plăcea de loc ceea ce se întâmplă, insa ii era frica, că dacă ar încerca să îl îndepărteze, ar înrăutăți situația.

Băiatul zâmbi in continuare pervers și își ridică capul, uitandu-se la Angell atunci când ajunse cu buzele pe părți ale sânilor care nu erau acoperiți de cupele sutienului. 

- Adam, te rog. Șopti fata innecandu-se in propriile lacrimi, insa băiatul continua sărutând-o in interiorul coapselor.

Angell încercă să îl îndepărteze, insa, doar îl înfuriase mai rău. O ridica, lipind-o din nou de peretele rece al camerei. Fata începuse să plângă mai tare dând cu pumnii în pieptul lui Adam, insa forța ei nu se putea compara cu pectoralii bine lucrați ai băiatului.

- Doar înrăutățești situația, puișor. Ai vrut băieți răi, asta ai obținut. Îi șopti din nou cu vocea sa batjocoritoare, insa, Angell începu să o strige din toți plămânii pe Isabelle, Pandora, Nikki, chiar și pe Kyle și Jay. Era terifiata in acele momente. Nu îl mai recunoștea pe Adam. Cu siguranță nu era băiatul de care ea se îndrăgostise in urma cu doua săptămâni. Bărbatul din fața ei era un adevărat monstru.

Continua sa o sărute, iar atunci când prinse marginea chiloților pentru a-i îndepărta, ușa se trânti de perete, intrând în camera, Kyle, Jay, Isabelle și Pandora. Toți rămăseseră uimiți la imaginea din fața lor.

La vederea celor cinci, Angell izbucni mai rău în lacrimi, iar Kyle și Jay îl luaseră pe Adam de pe fata îndurerată, tinandu-l cu forța pentru a nu mai face nimic.

Angell pica jos, punandu-si mâinile pe fata, plângând în continuare, in timp ce Adam își dădu seama de fapt, in ce se transformase si toate cele lucruri rele pe care le făcuse asupra iubitei lui. Respira greoi, începând să-i apară lacrimi în colțurile ochilor. Se transformase în vechiul Adam.

- Iubito, nu am vrut sa... Încercă să spună dar Isabelle se puse în fața lui dandu-i un pumn în față.

- Ieși afară, animalule ! Urla Isabelle din toți plămânii aratandu-i calea de ieșire din camera.

Acesta doar încuviință lăsând capul în jos, pășind cu grija pe podeaua camerei. Nu putea să creadă ce tocmai făcuse. Gelozia puse stăpânire pe el, dezlănțuindu-l pe vechiul Adam. Un monstru.

Angell încă stătea în fund, lipita cu spatele de perete, inca plângând în timp ce Isabelle si Pandora o țineau în brațe, mangaind-o.

  - Gata, scumpo, ești în siguranță acum. Șopti Isabelle sarutandu-i creștetul capului cu dragoste.






His Obsession - I.  Smith's first loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum