Capitolul 7

156 9 0
                                    

Frumoasa. Foarte frumoasa. Asta era tot ce putea gândi băiatul despre ea. Se aflau în mașina lui Adam de ceva timp, Angell tot așteptând să ajungă la destinația pe care doar Adam o stia. Alt lucru neștiut de Angell până atunci era că băiatul are permis de conducere. Cate lucruri mai avea fata sa descopere la băiatul de lângă ea ? Nu nega. Îi plăceau persoanele ale căror părți sensibile erau îngropate cu mult sub ceea ce vroia sa pretindă că sunt.

Mergeau de ceva timp, iar curiozitatea lui Angell devenea tot mai mare. Adam era concentrat la drum, deși câteodată își mai muta privirea catre fata de lângă el.

Adam nu știa cum lua Angell in calcul acele ieșiri dintre ei. Îl vedea doar ca pe un amic ? Sau speră la ceva mai mult ?Relația lor de prietenie decurgea din ce in ce mai bine și nici unul nu ar fi vrut să strice asta.

Dar cine ar fi crezut ? Doi oameni normali sa se împrietenească într-un club ? Și sa mențină relația de prietenie la un nivel ridicat, fără alte intenții rele. Sau cel puțin, deocamdată. Nimeni nu știa ce se va întâmpla în viitor dar, Adam își imagina că într-o bună zi o sa treacă de bariera de prietenie iar gândul acesta îl facea sa zâmbească. Chiar daca o cunoștea doar de doua zile, chiar simțea ceva puternic pentru ea. Nu știa cu exactitate daca era dragoste sau nu, dar simțea un lucru ciudat.

Angell mai aruncă o privire pe geam și își întoarse privirea catre Adam, analizandu-l iar cu atenție. Fata avea obiceiul de a privi în detaliu anumite persoane, ceea ce, din punctul său de vedere nu era deloc greșit.

- Am ajuns Angell, nu mai e nevoie sa salivezi aici uitandu-te la mine.

- Iar tu nu mai e nevoie sa ascunzi faptul că incepi sa semeni din ce in ce mai mult cu Kyle.

Adam iar o dăduse in bara și conștientiza asta. Se dădură amândoi jos din mașină Angell fiind amuzată de locația pe care Adam o alesese.

- Un parc de distracții, Adam ? Serios ? Ai zis că mergem să mâncăm !

- De fapt, tu ai zis sa mergem să mâncăm, iar eu am ales un loc de mâncat poate ceva mai alternativ.

Amândoi fu amuzați de micul lor dialog, îndreptandu-se către o tarabă din care se cumpăra porumb copt și vată pe băț.

Isi luară fiecare ce vru, apoi îndreptandu-se fericiți ca doi copii către locul în care se aflau mașinuțele, dar, o voce ii opri.

- Măi, măi, măi, cu cine ne revedem. Adam Maels cumva ? Vocea batjocoritoare ii era cunoscută băiatului și o apuca pe Angell strâns de brat.

- Pandora ? Michael ? Băiatul nu își putea stăpâni zâmbetul la vederea celor doi vechi prieteni. Se apropiară unii de ceilalți și isi dădură câte o îmbrățișare strânsă în timp ce Angell era confuză de ceea ce se întâmpla în jurul ei.

- Oh, gașca, am uitat. Ea este Angell. Angell ei sunt Pandora și Michael.

- Încântată ! Ii raspunde Pandora cu un zâmbet larg și sincer.

- Și eu ! Îi întoarse zâmbetul. Fata inca era confuză, dar în același timp îi era jena sa îl întrebe pe Adam.

- Angell, Pandora este verișoara lui Kyle.

Mirarea îi fu prea mare pentru a putea adăuga ceva in plus. Pandora părea o fata atât de bună și inocenta iar Kyle un narcisist îngâmfat. Se putea ca cei doi sa fie din același sange ?

- Oh, pe bune Adam ? Acum o sa mă asemene cu el !

Angell făcu ochii mari. Deci nu era singura care îl credea pe Kyle așa. Nici rudele sale nu îl plăceau ? Pe langa aspectul fizic, care era unul uimitor din punctul ei de vedere, Kyle nu era o persoana plăcută. Decât fetele obsedate care îl credeau un fel de Zeus.

- Cu ce gând înapoi pe aici prin Miami ?

- Ni s-a cam făcut dor de casă. Plus că începem anul scolar într-o lună. Oricât de mult am fi vrut să nu venim, tot aici ajungeam. Adaugă așa zisul băiat numit Michael.

Nici Angell nici Adam nu observaseră că băiatul încă o ținea pe Angell de braț. Dădeau de bănuit că formau un cuplu in fata prietenilor lui Adam, ceea ce nu era deloc adevărat.

- Și, Adam...pe noi de ce nu ne-ai anunțat că ai o noua iubita ? Oricum noi v-am lăsat. Ne mai vedem prin campus. Pa !

Spuseră repede și plecară fara ca Adam sau Angell sa adauge vreun comentariu in plus.

- Cum adică iubita ? Mirarea lui Angell fu prea mare.

- O să te obișnuiești cu ei. De obicei sunt de treabă. Ridică din umeri nevinovat dar in sinea lui își înjura prietenii că l-au făcut de râs.

După câteva ore bune de stat în cel parc de distracții au hotărât să se întoarcă înapoi în campus.

Ca de obicei, băiatul o duse pe Angell până în aripa fetelor. O lua strâns în brațe și încercă să o sărute pe obraz fara a strica îmbrățișarea.

- Mai stați mult așa ? Ne-am plictisit !

Se despărțiră unul de celălalt ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Isa si Angell plecară în camera iar Kyle și Adam se îndreptară spre aripa in care se afla dormitorul lor.

- De ce te-am găsit în timp ce te îmbrățișai cu el ?

- Întrebarea e ce căutai tu cu Kyle !

- Pai, e o poveste oarecum amuzanta. Am vrut sa merg la Adam în camera sa aflu alte lucruri despre el. Ceea ce nu am luat în calcul a fost faptul că, șansele ca Kyle sa fie acolo sunt mari. Am intrat și m-a luat la întrebări, după, am rămas blocați acolo până a venit omul de serviciu sa ne descuie. Plus că el spune la toată lumea care va vede pe tine și pe Adam împreună că el te-a plătit doar sa sa ii faci in ciuda lui Kyle.

- Știi ceva ! Kyle mă calcă din ce in ce mai rău pe nervi. Spune fata in timp ce se încalță in curând, ieșind pe ușă.

- Deschide ușa acum daca nu vrei sa o sparg ! Kyle, vorbesc serios. 

Ușa se deschise. Nu era nici pe departe Kyle. Era Adam care avea câteva semne de întrebare la tot ceea ce se întâmpla în jurul sau. Fata intră și îl găsi pe Kyle așezat pe mica canapea din camera lor.

- Tu gândești ceea ce spui ? Vorbesc serios, cum sa crezi că Adam m-a plătit doar ca sa îți faca tie in ciuda ? Nu te credeam așa de îngâmfat, pe bune. 

- Nu mai trebuie sa va ascundeți. V-am dezvăluit micul secret, pe mine nu ma păcăliți.

- Nu te păcălim cu nimic pentru ca...

- Pentru că, ce, Angell ?

- Pentru că suntem împreună !

Adam făcu ochii mari și respirația i se opri. Kyle nu credea, iar Angell era șocată de ea însumi, căci, a spus cea mai mare prostie.

- Bine, dacă sunteți împreună, atunci, sarut-o, Adam !



Buna dragilor ! Pentru inceput, as vrea sa va cer scuze pentru ca am fost foarte absenta în ultima perioada. Sinceră să fiu, in afara de boala mea, numita "lene" am avut și o perioada destul de aglomerata cu școala. Următorul capitol va apărea destul de repede, fiindcă am multe idei.

Pe data viitoare !

His Obsession - I.  Smith's first loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum