×1×

30 0 0
                                    

Éppen nagyban hallgatom az új zenénk gitár szólóját amit meg kell tanulnom, amikor Zane kivágja az ajtómat, kikapcsolja a zenét, ami a telefonomról szólt. A telómat zsebre rakta és kiment a napaliba. Én meg csak lesek, hogy mi van. Lemegyek a szobámból és a bandával találom szemben magam. Mindenki engem néz és e miatt kicsit meglepődök. De nem nagyon érdekel és inkább a "drágalátos" báttyámmal kezdek foglalkozni.

- Zane, miér vetted el a telefonom?- kérdeztem.

- Vagy ötször szóltam, de nem válaszoltál, így ezen ne csodálkozz.- válaszolta.

- Ugye tudod, hogy nem lentről kellene kiabánli, hanem feljönni és rendesen szólni.- oktattam ki.

- És mi lenne ha abbahagynátok?- kérdezte Kwen.

- Pofa be!- kiabáltunk rá Zannel.

- Visszaadnád?- kértem el tőle a telóm.

- Mégis mit?- tettete az ártatlant.

- A telefonom. Talán.- montam a megfejtést.

- Nem. Ma már nem adom vissza.- válaszot.

Na azért nehogy már. De mivel nem akarok most verekedni, ezért ráhagytam a dolgot. Néha verekedünk és akkor nem marad ép dolog sehol.

- Na, de miért hívtál?- kérdezem báttyámat.

- Tulajdom képpen csak azért, hogy ma is és holnap is próbálunk. Aztán hétfőn felvesszük és feltesszük a youtubera. Így tanuld meg fejből a kottát.- vázolta a szitut.

- Akkor minek vagyunk még itt és nem gyakorlunk? Fontos ez a szám! Legalábbis nekem, mert én csináltam...de akkor most azonnal go a próbaterembe!- vezényeltem le a fiúkat.

Amint leértünk és mindenki beállította a hangszerét, Josh és Zane általában énekel, de most csak Josh és én fogunk. És én még gitározom is.  Zane helyette basszus gitározik. Mike a doboknál, és Kwen a zongorán.

Amint Kwen elkezdett zongorázni, Zane készült belépni a gitárral. Amint megszólalt a gitárja hangja Josh kezdte is. Valahogy Josh hangjától mindig boldog leszek. Másnéven fevidít. Elénekelte az első versszakot és Mike és én bekapcsolódtunk és én is elkezdtem énekelni. Bevallom, hogy egy csomót hibáztam. De a nap végére összeállt.

Amikor végeztünk a konyhába vezetett utunk ahol gyorsan csináltam rament és leültünk enni. A mi kis tisztaságmániás barátunk elmosta őket . Aminek mindenki örült. Merthát kinek van kedve mosogatni? Én személy szerint utálok. Majd leültünk filmet nézni. Nos fogalmam sincs melyiket néztük, mert csak egy random számot írtunk be és azt néztük ami ott ment. Én a felénél bemondtam a szolgálatot és elaludtam. Ha jól tudom akkor Mike vitt fel a szobámba és halál komolyan bedobott az ágyba. Na ennek sincs ki a négy kereje gondoltam. De akkor már nem is érdekelt mert elaludtam.

Démonok BandájaWhere stories live. Discover now