♦8.Bölüm♦

1K 104 63
                                    

Bölümü bitirdiğiniz saat tarihi bölüm sonundaki ♦ işaretine atın. 

Gözlerim aralanırken kulübede olduğumu görmek beni rahatlatsa da dün olanları hatırlayınca hızla yataktan kalktım. Kızlar hala uyuyordu. Gökçe ve Duru elbiseyle yatarken Özge kendinden ödün vermemişti, pijamasını giymişti. 

Üstüme bir göz attım. Elbise yerine uzun bir tişört vardı. 

Benim tişörtüm olamayacak kadar büyük bir tişört.

Ulan yakında adım bir şeye çıkacak bu ne lan? 

Hızla tişörtü çıkartmaya çalışırken altındaki elbisenin kumaşına elim değince rahatladım. 

Hızla kızlara uyanmaları için seslenirken tuvalete girdim ve işte bilirsiniz-eheheh. 

İşim bitince beni ittirerek içeri giren Gökçe'ye homurdandım. Özge ve Duru hala uyuyordu. 

''Duru?'' Duru'yu ayağımla dürttüm. 'HI?' sesiyle anında kalktı. 

Tövbest. 

Ona tip tip bakışlar atıp Özge'yi dürtmeye başladım. 

''Özge?'' Bir kaç defa seslenişten ve itmeden sonra hala uyumaya devam edince cırladım.

''Özge Hakan geliyor!'' Gık bile demedi. 

Hayır, normal bir kız olsaydı,  şok içinde kalkar saçlarını düzeltir, saliseler içinde Laima edasıyla makyakjını falan yapar, Barbara edasıyla kapıyı açardı, 'Hoşgeldin.' diyerek çocuğu öperdi.  

Normal değil bu kız. 

Yatağında zıplaya zıplaya bağırmaya başladım. 

''Yattığın o yataktan kalk lütfen! Eğer salya akıtmaya devam edersen! Aradığın sevgiliyse, var zaten iyisinden, o zaman başka, açarım peçeteyi hazırım dünden!'' 

Üstüme atılan yastıklarla yatağıma zıpladım. 

''Bade inşallah su yerine kezzap içersin, o nasıl pir parodi lan?'' Dudağımı büzdüm. 

''Neden olmamış mı?'' Özge sinirden morarmaya başlarken bana pis bir bakış attı. 

''He canım, çok güzel olmuş!'' Ona sırıttım. Ciddeye aldığımı anlayıp bir yastık daha fırlattı.

''Lan gerizekalı, kargalar dışkısını yemeden bu ne?'' Gökçe'ye öpücük atıp dolabıma baktım.

''Hiç bakma oraya, ben hazırlarım giyeceklerini.'' Bana seslenen Özge'ye de öpücük atıp kıyafet seçmesini bekledim. Gökçe kendine mütüş bir kombin yapmıştı bu arada.

 Gökçe kendine mütüş bir kombin yapmıştı bu arada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


 Özge'nin verdiklerini ben de giydim. Bu sefer pantolon giydim, çünkü hava hafif rüzgarlı ve ben popoma değer veriyorum. Canım popom. 

BADE SOYKAMER♦BBHSerisi1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin