♦9.Bölüm♦

996 72 71
                                    


Bölümü bitirdiğiniz saat ve tarihi bölüm sonundaki ♦işaretine yorum olarak yazın. 

Yazmayan ölümü görsün, banyoda köpüklüyken suları gitsin inşallah. Telefonu da kırılsın. Sehpaya serçe parmağını çarpsın, sehpanın üstünde annesinin en sevdiği vazosu kırılsın inşallah.

Amin.

''Hey! Kamerasını kaybeden var mı?'' 

Buğra'nın elinde kamerayı sallayarak bağırmasıyla dondum sanki. Fotoğrafı görürse yanlış anlardı, Pars'a dalardı, ben açıklamaya çalışırken dayak yerdim, Hakan ayırayım derken fotoğrafı görür ve-ehehehe. Sanırım Hakan'ın yaptıklarını tarif edebilecek kelimeler yok. 

''Yoksa benim olur ona göre?'' Buğra yeniden bağırdığında kameranın onların olmadığını anlayan insanlar önlerine dönmeye başladı. 

Başımı çevirdiğimde Pars'la göz göze geldim. Endişesiz, sülalesi rahat bir biçimde sandalyede yayılmıştı. Gerizekalı dayak yiyecek haberi yok. 

Ona kaşımı kaldırıp Buğra'yı göstererek 'ne bok yiyeceğiz gerizekalı?' bakışı attım. Pardon. Sadece gözlerimi pörtletmişim. Bana gülüp kafasıyla Buğra'yı gösterdi. 

''Napıyorsun ya gerizekalı?'' Duru'nun Buğra'nın elindeki kamerayı hızla çekmesiyle rahatladım. Pars bu yüzden o kafa şeysini yapmıştı demek ki. 

''Sanki görmüyorsun kızım. 'Benim' demen yeterliydi. Al, yemedik.'' Buğra'nın dönüp masaya doğru gelmesiyle kaşlarım havalandı. 

Buğra'dan bahsediyorduk.

Dişi sineğe bile yavşayan Buğra'dan. 

Kız terslemek ona göre değildi. Kesinlikle. 

Yorgunluğumu unutup masaya doluşan bizimkilerin 'Nereye lan?' deyişlerini umursamadan onu dirseğinden tuttuğum gibi sürüklemeye başladım.

''Bade?'' Şaşkın bir şekilde seslenmesine aldırmadan yemekhaneden çıktım. 

Kolunu bırakıp yemekhanenin arkasına doğru ilerlemeye başladığımda arkamdan geliyordu. 

''Açıkla.'' Sırtımı duvara yaslayıp onun karşıma geçmesini bekledim. 

''Neyi?'' Kaşımı kaldırdım.

''Az önce hayatımda ilk defa bir kıza yavşamadığına şahit oldum Buğra.''

''Kalbimi kırıyorsun kardeşim.'' Omuz silktim. 

''Bana ne? Beni Duru ilgilendiriyor. Anlaşılan seni de.'' Ofladı.

''Beni ilgilendirseydi daha insanca davranırdım.'' 

''Pişmansın yani?''

Durup yutkundu. Gözlerini benden kaçırırken sahte bir şekilde güldü. 

''Saçmalama.'' Omuz silktim ve cümlemi tekrarladım. 

''Açıkla.'' 

''Kızım saçma saçma konuşma ağzına geçireceğim şimdi. Bi sus yahu.'' Karnına çimdik attım. 

''Benle düzgün konuş bak, tüm kızlara rezil ederim seni. Adam ol.'' Dudağını büzerek konuştu. 

''Aa, Badecim kalbim çok kırılıyor yalnız. Ne o adam ol falan.'' Gözlerimi kıstım. Bariz bir şekilde bu konudan uzaklaşmaya çalışıyordu. Bu sefer istediğim cevabı alamamış olabilirdim, ama bu daha sonra alamayacağım anlamına gelmiyordu. 

BADE SOYKAMER♦BBHSerisi1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin